Seidl Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 Ahoj. Máte někdo zkušenosti na OCT1 66kw r.v. 03 s tryskami BOSCH DSLA 150P 764? Jde o to, jak hodně to kouří. O úpravě softu nepřemýšlím. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 Já je tám mám, mám i úpravu sw. Pro běžného uživatele mohu jen doporučit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Ahoj. Máte někdo zkušenosti na OCT1 66kw r.v. 03 s tryskami BOSCH DSLA 150P 764? Jde o to, jak hodně to kouří. O úpravě softu nepřemýšlím. Děkuji. Kourit budou, ale mas uz dobre turbo a zmenou softweru se da vykon jeste zvednout a snizit tu kourivost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 2. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Ten kouř se bude objevovat v celém spektru otáček, nebo jen v těch nížších při plné akceleraci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 V celem podle toho jak slapnes na pedal. chce to vzduch.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Kdyz jse tady resi ty trysky(O1 TDi 81kw tv 98) chtel jsem se zeptat mam najeto 363tis km a chtel bych vymenit trysky a dat tam mozna nejaky lepsi nez ty origo.Jde mi o to jestli to ten motor pobere kdyz ma tolik nabehano. diky za rady odborniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Když se prvně překontroluje, tak to pobere(pokud je OK) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 (editace) A co by bylo potreba prekontrolovat? ted sem delal rozvody , turbo , nadzvihatka ventilu ,gufera na vacce , spojku atd... jde mi hlavne o to ze ty trysky uz maji nabehano tech 362tis a asi uz by nebylo naskodu je udelat a kdyz uz by se delaly tak tam dat trosicku lepcejsi nez ty origo. Editováno: 3. Listopad 2008, autor: cumla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 No a mas to jasne.Vymen a hotovo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Jako fakt?? a Jaky bych tam mohl soupnout? Aby to jelo a pritom to este vydrzelo, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 764 preci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 4. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 (editace) To jo, ale podle všech příspěvku mu to bude hulit. Editováno: 4. Listopad 2008, autor: Seidl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Ved moze potom behnut k indimu a tam mu pravia soft a nebude to tak dymit, pojde to lepsie, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 No dobre tak bych je nechal vymenit a pak by se to nechalo sestelovat abych nebyl jak pojizdna dymovnice,a na kolik by tahle koplet sranda vysla?? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Napis FM na TDIfun-a a indi-ho, poradia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 U tvýho motoru se dýmovnice neboj, máš VTG turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 No ale to turbo ma seidl prece taky. Dyt do novejsich 66kw se davalo to stejny jak do te moji 81kw herky.A psali ze to bude cmoudit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Otázka zní - i když má stejné turbo, tlačí na menší množství paliva stejně vzduchu jako originál 81kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 No to je otazaka ale si myslim ze to bude tlacit min vzduchu takze by to teoreticky kourit nemelo.A kdyz jo tak bude trosku dymovnice a ti za mnou aspon budou vedet na co sou mlhovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Když se tady bavíte o malém množství vzduchu, pomohl by spotrovní K+N otevřený vzduchový filtr s dostatečným přívodem studeného vzduchu? Pak bych navrhoval vyměnit trysky+doladit soft a kouřivost by měla být podle mě menší. Jestli se pletu tak mě opravte-to jemůj soukromý názor. Nevím jestli se dá taková úprava udělat tak, aby se kouřivost i při plném plynu vůbec nezvýšila. Asi ne? Trošku to bude kouřit víc. Ale někteří mají zde heslo : "NO SMOKE, NO FUN"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Tak tak, koukejte... http://uk.youtube.com/watch?v=R0ZDxnHJpT4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Kouří, ne kouří , prvně napište typ a r.v. motoru, pak se můžeme dohadovat. Těžko se radí jak přesně nevíme o co jde Editováno: 5. Listopad 2008, autor: Indi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 5. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Kouří, ne kouří , prvně napište typ a r.v. motoru, pak se můžeme dohadovat.Těžko se radí jak přesně nevíme o co jde Už jsme to tady jednou psali. Oct1 r.v.04 66kw. Typ motoru ALH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 To jsem psal obecně. Jinak ALH a "81" jsou v pohodě, klidně 764. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 5. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 To jsem psal obecně.Jinak ALH a "81" jsou v pohodě, klidně 764. Tak jestli tomu dobře rozumim,tak se kouřivost nějak výrazně nezvýší při použití 764? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.