Seidl Vloženo 1. Listopad 2008 Vloženo 1. Listopad 2008 Ahoj. Máte někdo zkušenosti na OCT1 66kw r.v. 03 s tryskami BOSCH DSLA 150P 764? Jde o to, jak hodně to kouří. O úpravě softu nepřemýšlím. Děkuji. Citovat
Tomas.cz Vloženo 1. Listopad 2008 Vloženo 1. Listopad 2008 Já je tám mám, mám i úpravu sw. Pro běžného uživatele mohu jen doporučit Citovat
TDIfun Vloženo 2. Listopad 2008 Vloženo 2. Listopad 2008 Ahoj. Máte někdo zkušenosti na OCT1 66kw r.v. 03 s tryskami BOSCH DSLA 150P 764? Jde o to, jak hodně to kouří. O úpravě softu nepřemýšlím. Děkuji. Kourit budou, ale mas uz dobre turbo a zmenou softweru se da vykon jeste zvednout a snizit tu kourivost... Citovat
Seidl Vloženo 2. Listopad 2008 Autor Vloženo 2. Listopad 2008 Ten kouř se bude objevovat v celém spektru otáček, nebo jen v těch nížších při plné akceleraci? Citovat
TDIfun Vloženo 2. Listopad 2008 Vloženo 2. Listopad 2008 V celem podle toho jak slapnes na pedal. chce to vzduch.. Citovat
cumla Vloženo 3. Listopad 2008 Vloženo 3. Listopad 2008 Kdyz jse tady resi ty trysky(O1 TDi 81kw tv 98) chtel jsem se zeptat mam najeto 363tis km a chtel bych vymenit trysky a dat tam mozna nejaky lepsi nez ty origo.Jde mi o to jestli to ten motor pobere kdyz ma tolik nabehano. diky za rady odborniku Citovat
Indi Vloženo 3. Listopad 2008 Vloženo 3. Listopad 2008 Když se prvně překontroluje, tak to pobere(pokud je OK) Citovat
cumla Vloženo 3. Listopad 2008 Vloženo 3. Listopad 2008 (editace) A co by bylo potreba prekontrolovat? ted sem delal rozvody , turbo , nadzvihatka ventilu ,gufera na vacce , spojku atd... jde mi hlavne o to ze ty trysky uz maji nabehano tech 362tis a asi uz by nebylo naskodu je udelat a kdyz uz by se delaly tak tam dat trosicku lepcejsi nez ty origo. Editováno: 3. Listopad 2008, autor: cumla Citovat
cumla Vloženo 3. Listopad 2008 Vloženo 3. Listopad 2008 Jako fakt?? a Jaky bych tam mohl soupnout? Aby to jelo a pritom to este vydrzelo, Citovat
Seidl Vloženo 4. Listopad 2008 Autor Vloženo 4. Listopad 2008 (editace) To jo, ale podle všech příspěvku mu to bude hulit. Editováno: 4. Listopad 2008, autor: Seidl Citovat
olisoft Vloženo 4. Listopad 2008 Vloženo 4. Listopad 2008 Ved moze potom behnut k indimu a tam mu pravia soft a nebude to tak dymit, pojde to lepsie, ... Citovat
cumla Vloženo 4. Listopad 2008 Vloženo 4. Listopad 2008 No dobre tak bych je nechal vymenit a pak by se to nechalo sestelovat abych nebyl jak pojizdna dymovnice,a na kolik by tahle koplet sranda vysla?? diky Citovat
olisoft Vloženo 4. Listopad 2008 Vloženo 4. Listopad 2008 Napis FM na TDIfun-a a indi-ho, poradia... Citovat
Tomas.cz Vloženo 4. Listopad 2008 Vloženo 4. Listopad 2008 U tvýho motoru se dýmovnice neboj, máš VTG turbo. Citovat
cumla Vloženo 4. Listopad 2008 Vloženo 4. Listopad 2008 No ale to turbo ma seidl prece taky. Dyt do novejsich 66kw se davalo to stejny jak do te moji 81kw herky.A psali ze to bude cmoudit Citovat
Viktor X Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 Otázka zní - i když má stejné turbo, tlačí na menší množství paliva stejně vzduchu jako originál 81kW? Citovat
cumla Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 No to je otazaka ale si myslim ze to bude tlacit min vzduchu takze by to teoreticky kourit nemelo.A kdyz jo tak bude trosku dymovnice a ti za mnou aspon budou vedet na co sou mlhovky. Citovat
Martin_TDi Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 Když se tady bavíte o malém množství vzduchu, pomohl by spotrovní K+N otevřený vzduchový filtr s dostatečným přívodem studeného vzduchu? Pak bych navrhoval vyměnit trysky+doladit soft a kouřivost by měla být podle mě menší. Jestli se pletu tak mě opravte-to jemůj soukromý názor. Nevím jestli se dá taková úprava udělat tak, aby se kouřivost i při plném plynu vůbec nezvýšila. Asi ne? Trošku to bude kouřit víc. Ale někteří mají zde heslo : "NO SMOKE, NO FUN"! Citovat
Octavius84 Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 Tak tak, koukejte... http://uk.youtube.com/watch?v=R0ZDxnHJpT4 Citovat
Indi Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 (editace) Kouří, ne kouří , prvně napište typ a r.v. motoru, pak se můžeme dohadovat. Těžko se radí jak přesně nevíme o co jde Editováno: 5. Listopad 2008, autor: Indi Citovat
Seidl Vloženo 5. Listopad 2008 Autor Vloženo 5. Listopad 2008 Kouří, ne kouří , prvně napište typ a r.v. motoru, pak se můžeme dohadovat.Těžko se radí jak přesně nevíme o co jde Už jsme to tady jednou psali. Oct1 r.v.04 66kw. Typ motoru ALH. Citovat
Indi Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 To jsem psal obecně. Jinak ALH a "81" jsou v pohodě, klidně 764. Citovat
Seidl Vloženo 5. Listopad 2008 Autor Vloženo 5. Listopad 2008 To jsem psal obecně.Jinak ALH a "81" jsou v pohodě, klidně 764. Tak jestli tomu dobře rozumim,tak se kouřivost nějak výrazně nezvýší při použití 764? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.