Přejít na obsah

uprava 66kw na 81kw TDi


sergej888

Doporučené příspěvky

Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu

nepises jakej motor.. agr je tam toho hromada. ale vzdy minimalne vstriky a jednotku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za rady. Hladat som skusal...ale otazku premeny original 66kw na original 81kw som nenasiel. Mam moznost dielov z buracky 81kw preto som to chcel vediet ci by toho trebalo menit vela. Lebo passat variant ma tazku kasnu a 90koni je na to naozaj malo. Takze je to len v triskach? Keby ostala riadiacka povodna nemalo by to ziaden zmysel a vykon by sa nezvysil? Alebo by bolo naj vymenit trisky a dat ho nachipovat? Kolko koni by sa tym zhruba dalo dosiahnut? Inak ide o motor AHU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vykon sa ti dvihne uz len vymenou trysiek kus za kus nemusis ani menit softver. to plati ak tam das trysky ktore sa davaju do 81kW verzii. ak tam das silnejsie je dobre k tomu hned urobit cip na mieru aby to islo tak ako ma a vyuzil sa potencial trysiek

Editováno: , autor: martino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za rady. Hladat som skusal...ale otazku premeny original 66kw na original 81kw som nenasiel. Mam moznost dielov z buracky 81kw preto som to chcel vediet ci by toho trebalo menit vela. Lebo passat variant ma tazku kasnu a 90koni je na to naozaj malo. Takze je to len v triskach? Keby ostala riadiacka povodna nemalo by to ziaden zmysel a vykon by sa nezvysil? Alebo by bolo naj vymenit trisky a dat ho nachipovat? Kolko koni by sa tym zhruba dalo dosiahnut? Inak ide o motor AHU

Jestli máš někde velkej techničák tak se podívej na číslo motoru, jestli je pod 100 000 tak jsou písty z 1Z a ty jsou měkký a pro nějaký brutální tunning nevhodný, ale jestli bych chtěl cca těch 115-120 hp tak je to bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som bol s kamaratom a hovoril, ze ked osadil sprinty 764 do golfu 66kw, tak ze poriadne dymil...tak teraz som na vaskach ci to risknut a dat tie sprinty, alebo original z 81kw. Pozeral som to vyrobne cislo motoru, ale nie je tam nic take. Je to klasicke AHU 66kw co sa montovalo do skody a vw. Neviete o nejakom shope kde maju v ponuke tie sprinty a dalo by sa to objednat za dobru cenu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj vsichni to chcou pokud mozno zadarmo. Nebo dat pouzite trysky.. :feve::feve: nechapu.vono to je otazka, na chipu udelas cca 85kw a kourit to nebude.Zvedne se tlak turba atd vse co je potreba. cena 8tis, trysky 764 udelaj taky 85kw ale tlak se nezvedne pocatek vstriku vuci mnozstvo nafty taky ne,bude to kourit pro plnem plynu ale udelas udrzbu. Cena neco malo min. nebo nedelat nic a je to zadarmo ;);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak by som dal tie sprinty, tak urcite nove jazdene ani nemam odkial :-) dnes ma kamos zistit ci ich maju a kolko stoja u nas, ci sa to lepsie neoplati objednat v CR. Len do toho chipu sa mi velmi nechce...hlavne nie u nas. 1 - pytaju za to podla mojho nazoru vela 2 - boh vie co popri tom poseru :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu

Trysky S764 + SW a si na cca140PS vymenou trysek provades udrzbu, a dostanes pak slevu na upravu Sw od DieselPower.cz

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja do toho nie som fanatik len ked idem do BA, tak mi ide na nervy ked neviem predbehnut auto, alebo viacej to nejde :smich: no a koli chipovaniu do CR nepojdem lebo na to nemam ani cas :feve: asi to risknem s tymi sprinty a ked to bude velmi dymit, tak to dam potom upravit. Ak to nezadymi, tak sa na to vykaslem :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...