sergej888 Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 tak nabuduce pouzi najprv funkciu hladanie. odovedi na tvoje otazky su tu mraky. ak nie viac. inak na dosiahnutie 81kW staci vymenit trysky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 porid si na dieselpoweru trysky sprint 764 a mas to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu nepises jakej motor.. agr je tam toho hromada. ale vzdy minimalne vstriky a jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej888 Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Dakujem za rady. Hladat som skusal...ale otazku premeny original 66kw na original 81kw som nenasiel. Mam moznost dielov z buracky 81kw preto som to chcel vediet ci by toho trebalo menit vela. Lebo passat variant ma tazku kasnu a 90koni je na to naozaj malo. Takze je to len v triskach? Keby ostala riadiacka povodna nemalo by to ziaden zmysel a vykon by sa nezvysil? Alebo by bolo naj vymenit trisky a dat ho nachipovat? Kolko koni by sa tym zhruba dalo dosiahnut? Inak ide o motor AHU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 (editace) vykon sa ti dvihne uz len vymenou trysiek kus za kus nemusis ani menit softver. to plati ak tam das trysky ktore sa davaju do 81kW verzii. ak tam das silnejsie je dobre k tomu hned urobit cip na mieru aby to islo tak ako ma a vyuzil sa potencial trysiek Editováno: 10. Listopad 2008, autor: martino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Dakujem za rady. Hladat som skusal...ale otazku premeny original 66kw na original 81kw som nenasiel. Mam moznost dielov z buracky 81kw preto som to chcel vediet ci by toho trebalo menit vela. Lebo passat variant ma tazku kasnu a 90koni je na to naozaj malo. Takze je to len v triskach? Keby ostala riadiacka povodna nemalo by to ziaden zmysel a vykon by sa nezvysil? Alebo by bolo naj vymenit trisky a dat ho nachipovat? Kolko koni by sa tym zhruba dalo dosiahnut? Inak ide o motor AHU Jestli máš někde velkej techničák tak se podívej na číslo motoru, jestli je pod 100 000 tak jsou písty z 1Z a ty jsou měkký a pro nějaký brutální tunning nevhodný, ale jestli bych chtěl cca těch 115-120 hp tak je to bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 (editace) Co je to za auto? V octávii nikdy AHU nebyl. Už vím je to Passat Editováno: 10. Listopad 2008, autor: Indi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej888 Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 dnes som bol s kamaratom a hovoril, ze ked osadil sprinty 764 do golfu 66kw, tak ze poriadne dymil...tak teraz som na vaskach ci to risknut a dat tie sprinty, alebo original z 81kw. Pozeral som to vyrobne cislo motoru, ale nie je tam nic take. Je to klasicke AHU 66kw co sa montovalo do skody a vw. Neviete o nejakom shope kde maju v ponuke tie sprinty a dalo by sa to objednat za dobru cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej888 Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Co je to za auto? V octávii nikdy AHU nebyl.Už vím je to Passat je to passat variant B5 98rv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Dej tam nové trysky(jen špičky) z 81kw, na sprinty bys to musel předělat na VNT turbo a udělat soft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 tak tak a budeš spokojený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Dej tam nové trysky(jen špičky) z 81kw, na sprinty bys to musel předělat na VNT turbo a udělat soft. Nebo co takhle 155-160 koni??? Dat 130pd Turbo plus Trysky Bosch 764 a udelat softwer..Prestavbu provede firma TDIgarage Bohumin a ochipuji to ja.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Proč ne, ale + výměna pístů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 treba ma dobrej typ uz...mam takle upravenou audi v anglii, jezdi porad taky AHU. Lita jako raketa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej888 Vloženo 11. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 no len ma laka tych 125 koni s tymi sprintmi :-) len sa bojim toho dymu...a zase chipovat riadiacku za 8litrov sa mi tiez velmi nechce. Ani tak ani tak ma niekto skusenost s vymenom bez chipu pri tomto motore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Nj vsichni to chcou pokud mozno zadarmo. Nebo dat pouzite trysky.. nechapu.vono to je otazka, na chipu udelas cca 85kw a kourit to nebude.Zvedne se tlak turba atd vse co je potreba. cena 8tis, trysky 764 udelaj taky 85kw ale tlak se nezvedne pocatek vstriku vuci mnozstvo nafty taky ne,bude to kourit pro plnem plynu ale udelas udrzbu. Cena neco malo min. nebo nedelat nic a je to zadarmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej888 Vloženo 11. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 ak by som dal tie sprinty, tak urcite nove jazdene ani nemam odkial :-) dnes ma kamos zistit ci ich maju a kolko stoja u nas, ci sa to lepsie neoplati objednat v CR. Len do toho chipu sa mi velmi nechce...hlavne nie u nas. 1 - pytaju za to podla mojho nazoru vela 2 - boh vie co popri tom poseru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Je potreba chipovat u profiku.. ale nediv se za ceny.Ja za posledni 3 mesice investoval cca 4000euro!!! Abych byl na morave nejlepis, poridil jsme si jako jedinej v CR online simulator a delal si v mapach co potrebuji za behu motoru. Vse vidim v realnem case. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 (editace) Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu Trysky S764 + SW a si na cca140PS vymenou trysek provades udrzbu, a dostanes pak slevu na upravu Sw od DieselPower.cz Editováno: 11. Listopad 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Jastes si spadl z vysne ne?? Max 135 koni a hromada koure....Ja to mam i odbrzdeno na MAZE.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej888 Vloženo 11. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 no ja do toho nie som fanatik len ked idem do BA, tak mi ide na nervy ked neviem predbehnut auto, alebo viacej to nejde no a koli chipovaniu do CR nepojdem lebo na to nemam ani cas asi to risknem s tymi sprinty a ked to bude velmi dymit, tak to dam potom upravit. Ak to nezadymi, tak sa na to vykaslem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Jo nejlepsi postup... trysy potom jit dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 to sergej888: pokud nemáš na to čas a chceš to za "pusu" nemuselo by se ti to vyplatit. Držím palce PS: je jedno kde to necháš udělat, ale dej to lidem co s tím mají dost zkušeností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Pánové mám octavii 66 kw AGR r.v. 99 polemizuji mezi čipem (upravou map přímo v originál programu) a nebo trysky 764. Jelikož nemám na turbu naklápěcí lopatky VNL tak trysky 764 sprint jsou nevhodné co je na tom pravdy ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.