Přejít na obsah

Octavia II 4x4 - nefunguje haldex


kaja25

Doporučené příspěvky

Tak jsem teď dorazil z toho servisu, seděl jsem tam dvě hodinky a asi jsem nebyl jednoduchý případ, auto pořád dávali na zvedák, ze zvedáku, na zvedák... asi 6x jsem to v dílně viděl, prý to asi bylo nějakou vzduchovou bublinou když předtím měnili olej v haldexu, prý nakonec vypustil a napustil olej a funguje to... Akorát je mi divné že by tam nebyl nějaký odvzdušňovák nebo něco...

Každopádně to zatím funguje, podepsal jsem mu 2 hodiny práce za cca 1200, tak jsem zvědav jak jim to leaseplan zaplatí, já bych jim nedal nic, byla to jejich chyba a něco s tím vyvedli na servisce :palec2:

Doufám že se to za týden zase nerozhasí, na zimu je to opruz :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem teď dorazil z toho servisu, seděl jsem tam dvě hodinky a asi jsem nebyl jednoduchý případ, auto pořád dávali na zvedák, ze zvedáku, na zvedák... asi 6x jsem to v dílně viděl, prý to asi bylo nějakou vzduchovou bublinou když předtím měnili olej v haldexu, prý nakonec vypustil a napustil olej a funguje to... Akorát je mi divné že by tam nebyl nějaký odvzdušňovák nebo něco...

Každopádně to zatím funguje, podepsal jsem mu 2 hodiny práce za cca 1200, tak jsem zvědav jak jim to leaseplan zaplatí, já bych jim nedal nic, byla to jejich chyba a něco s tím vyvedli na servisce

Doufám že se to za týden zase nerozhasí, na zimu je to opruz :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

mám něco málo na OII tzn haldex II. a IV. generace

001,0,Brake Light Switch && Voltage Supply

001,1,Brake Light,Switch (F),Range: Not Oper./Operated

001,2,Voltage,(Terminal 30),Specification: 11.0...15.0 V

;

002,0,Oil Pressure and Temperature Sensor (G437)

002,1,Oil Temperature,,Range: -40.0...+110.0 °C

002,2,Oil Pressure,,Range: 0.0...40.0 bar

;

003,0,Oil Pressure and Temperature Sensor (G437)

003,4,Time Sum of,Temp. Overrun,in 10 Second Steps

;

080,0,Advanced Control Module Identification I

;

125,0,CAN-Databus Communication (Powertrain)

125,1,Engine,,Specification: Engine 1\nRange: Engine 1/Engine 0

125,2,Brake Electronics,(J104),Specification: ABS 1\nRange: ABS 1/ABS 0

125,3,Instrument Cluster,(J285),Specification: Instruments 1\nRange: Instruments 1/Instruments 0

125,4,Steering Angle,Sensor (G85),Specification: Steer. ang. 1\nRange: Steer. ang. 1/Steer. ang. 0

;

225,0,CAN-Databus Time-Out (Powertrain)

225,1,Engine

225,2,Brake Electronics,(J104)

225,3,Instrument Cluster,(J285)

225,4,Steering Angle,Sensor (G85

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Prosím o pomoc....

Mam Octavia „ 4X4“ r. 2000, 66kw, najazdene 180000km. Problém- nefunguje 4X4.... 15.1.2009 som bol v SKODA servise, vykonaná výmena oleja a filtra v Haldexe. Urobili aj Test V.A.G.- vsetko OK, len test vykázal, ze mi „odchádza“ spínac brzdových svetiel a je to len otázka casu... Nedal som si ho vymenit. 4X4 bez problémov fungovalo aj fyzicky- odskúšané v zasnežených stúpaniach, „driftovačky“ na volných zasnežených miestach.... Všetko šlapalo ako hodinky až do 13.2.2009. Bol som v Tatrách a v kopcoch predok drapal a zadok sa nepohol.. Dva dni predtým som bol na 12% stupaku a všetko fungovalo... 17.2.2009 znova v SKODA servise. Urobili test V.A.G. Všetko OK, ale Haldex nekomunikoval z riadiacou jednotkou a ze príčinou može byt ten snímač. Tak som ho dal vymeniť. 4X4 fungovalo až do dnešného dňa 22.2.2009. Ráno som sa ešte „vydrapal“ na lyže a pri návrate to už nešlo....

Poradte mi v čom je problém... Fyzicky by mal byt Haldex OK, ale prečo prestáva komunikovať z riadiacou jednotkou. To tvrdia v servise. Cez pocitač vymažú chybu a vsetko je OK ale len na chvílu....

Dík YOYO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kabeláž prochází L prahem a pak prochází gumovou průchodkou pod podlahu kufru, já si to pletu s OII a Passatem, ale myslím, že místo průchodu je pod sedákem zadní L sedačky a nebo v kufru.

S poj, kterej zlobí je na RJ Haldex, dostaneš se na něj po zvednutí auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som svoju „4X4“ dal do Skoda servisu, upozornil ich, co by to mohlo byt podla ROLBARovych rad a div se svete všetky kabely, koncovky k Haldexu su OK. ALE ze je vadna riadiaca jednotka Haldexu. Ze tam „nahodou“jednu mali a vsetko fungovalo..... Takze ONLY 935euro /to je nasa nova slovenska mena/ a vsetko bude OK...

Tak teraz babo rad.... Ak je realne vadna ta riadiaca jednotka Haldex cim sa to da zistit, ked som bol 2X na V.A.G a nic neukazal.. Zda sa mi ze aj ked su oroigoš ŠKODA servis, tak len typuju alebo chcu biznis.... Preco im predtym „nic „neukazalo???-len ten spinac brzdovych svetiel???? Co by mi mali ukazat ako „vysledok“ aby som si bol realne isty, ze neklamu???/neaky ciselny kod, ked to napoja na comp alebo co???/

Ta Riadiaca jednotka je neaka odpoitelna cast Haldexu?? Ako to čudo vyzerá???

Ak tu „riadiačku“ bude treba tak za HOW MUCH??? By sa to dalo zohnať??? Samozrejme kazde EURO nadol od tych ŠKODOVACKYCH 935 poteši....

Čakam na rady od skúsených ako ROLBAR a podobne...

DIKI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ELEKTRIKARI POZOR!

tak som si sam lahol pod svoju "4x4" a vytiahol som "zasuvku" kabelu, ktora vychadza z kufra spod rezervy a ide do haldexu a naskytol sa mi "zvlastny" pohlad...V koncovke z 8 konektormi /dierkami/- (sorry niesom odbornik/ chyba v jednej "dierke" pliesok, ktory ma vytvarat dotyk... Posielam foto- dufam, ze je dost nazorne.....

Elektrikari, co vy na to??? Moze to byt dovod mojho "HALDEX problemu"???? Ako je mozne, ze aj v Skoda servise, ked som ich priamo upozornil, ze sa maju zamerat na kable a koncovky mi tvrdili ze je vsetko OK!!!!! Alebo ta koncovka ma naozaj tak vyzerat?? Myslim tym, ze ci aj v tej jednej dierke ma byt ten kontakt...

ps:je to dierka v spodnom rade druha z lava....

post-31272-1235824407_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

možná mám podobný problém. Jedná se o OII 4x4 2.0TDi. Když stojí na sněhu a chci vyjet, tak se točí jenom některé kola a některé se netočí vůbec (většinou ty, co jsou na pevném podkladu). Neměly by se točit všechny 4 najednou? Vycházím z toho, že by to mělo zařídit EDS (teda pokud tam EDS je, ale když je tam ESP, tak si myslím, že by tam mělo být i ESP). U staré Octavie (byla jenom dvoukolka), jsem totiž zkoušel vyjet kopec, kde jedno kolo bylo na asfaltu a druhé kolo na sněhu. EDS fungovalo krásně jako klasická uzávěrka a kopec jsem bez problému vyjel. Jsou tedy moje úvahy o tom, že by měly zabírat všechny kola správné, nebo se mýlím?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to skutecne vypada, ze tam neni neco v poradku... ja predpokladam, ze kdyz uz neco s O II 4x4 nevyjedu, tak se mi budou tocit vsechny 4 kola, ne jenom treba dve... na druhou stranu, kdyby byla chyba v EDS jak pises, tak by hlasilo chybu ESP... zkousel jsi to vyjet i s vypnutym ESP???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to skutecne vypada, ze tam neni neco v poradku... ja predpokladam, ze kdyz uz neco s O II 4x4 nevyjedu, tak se mi budou tocit vsechny 4 kola, ne jenom treba dve... na druhou stranu, kdyby byla chyba v EDS jak pises, tak by hlasilo chybu ESP... zkousel jsi to vyjet i s vypnutym ESP???

Jo, je jedno jestli je ESP zaplé nebo vyplé, ty kola (všechny kola) se netočí ani v jednom režimu. Jinak když jedu se starou Octavii, tak krásně slyším jak to EDS "cvaká", u té nové to skoro nepoznám...(možná je to ale tím, že se tak často nespouští - to EDS)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...