Přejít na obsah

parkovat v zimě venku či vevnitř?


Aischylos

Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych se zeptati, dostavěli nám byt s garáží, tak sem se těšil, že na zimu fungl nová garáž, jenže ouha, není nijak vyspádovaná a není nikde odtok pro vodu, je jen větraná a ani to moc ne....čili myslíte raději parkovat venku přes zimu?? nemám nervy aby každej večer rozmrzalo auto se solí a celou noc to pěkně jelo....sem parkoval 5 let venku, jen občas u rodičů v garáži a fabka ještě nikde rez...tak bych nerad zrovna v garáži...:-((( díky moc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tam nemas odtok, tak si zjisti kde mas prohlubne kde se zdrzuje voda a tam navrtej pres deku diry o prumeru cca 16mm (zalezi jaky je doma vrtak) kterymi bude voda odtekat. Taky je dobre natrit podlahu nejakou penetraci aby beton nenasaval vodu.

A jako jinak jsi duševně zdráv? Všichni dělají za těžký love izolace proti spodní vodě a ty tady radíš projet podlahu vrtákem. :smich:

Co ja tam za podlahu? pokud jen beton,tak bych doporučoval položit dlažbu - třeba nějakou z řady TAURUS a tím spád udělat.Vodu vyvést ven by neměl být problém,protože bude v jednom místě.(Trubkou pře zeď, žlábkem pod vratama atd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jako jinak jsi duševně zdráv? Všichni dělají za těžký love izolace proti spodní vodě a ty tady radíš projet podlahu vrtákem. :smich:

Co ja tam za podlahu? pokud jen beton,tak bych doporučoval položit dlažbu - třeba nějakou z řady TAURUS a tím spád udělat.Vodu vyvést ven by neměl být problém,protože bude v jednom místě.(Trubkou pře zeď, žlábkem pod vratama atd)

Pokud je garaž nad terenem tak se tam zadna spodni voda dostavat nebude, jinak toto reseni samozdrejme neni idealeni ale v nouzi to je lepsi nez nic. Je skoda ze pri stavbe nove garaze se uz vyspadovani a odtok neudelal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je garaž nad terenem tak se tam zadna spodni voda dostavat nebude, jinak toto reseni samozdrejme neni idealeni ale v nouzi to je lepsi nez nic. Je skoda ze pri stavbe nove garaze se uz vyspadovani a odtok neudelal.

spodní voda ne, ale zemní vlhkost ano a pak ti půjde betonová podlaha i zdivo do háje :feve:

s teplou garáží je to asi jako když přijdeš vymrzlý z venku s brýlemi do vytopené místnosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Největší problém je zimní období a střídání teplot.Každopádně nikdy nezajiždim do garáže když mám zachumelené auto a raději to nechám pod pergolou kde to auto je dobře větrané a nemusim ráno škrabat.Vytápěnou garáž bych ani nechtěl.Maximálně tam občas přitopit když člověk dělá něco v autě přes zimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem zděnou garáž s dobrou cirkulací vzduchu a bylo to v pohodě. Teď jsem se přestěhoval a mám tu betonovou skořápku. I když je tam proudění vzduchu, stěny jsou ošetřeny, tak tam je pěkně vlhko...raději bych stál venku, ale vzhledem k tomu, že kolem chodí hnědočeši a jiná pakáž, bude auto raději schované..

Vaše zkušenosti s touto garáží a dá se nějak ta vlhkost z ní vyhnat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme garáž, vytápěnou vč. kanálů pro odtok vody. V garáži je kolem 18C přes zimu. Bohužel je udělaná tak, že parkujou dvě auta za sebou a vjezd je jenom jeden, takže to pořád škatule hejbejte se. V zimě to řešíme tak, že když přijedeme a silnice nejsou suchý, ale jsou zrovna rozsolený, tak máme za vratama nachystanou hadici s teplou vodou přímo od bojleru z kotelny a prostě se vystříkají podběhy, podvozek, případně i část karosérie. Je to sice drbačka a práce navíc, ale v garáži není žádná povodeň a hlavně otec má Feldu 11 let, děláme to takhle každej rok a není nani ani náznak rzi. Předtím jsmě měli Škodovku 120 a naté se vyměňovala poprvé plechařina po 25 letech ;) Tak to jen přehled, jak to je u nás...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Garáž má více výhod než nevýhod. Po dvou letech, co jsem parkoval auto venku - bez přístřešku, auto věčně zadělané sněhem, nebo co hůř, nasněžilo, troška to povolilo a pak v noci zase přimrzlo, no zlatá garáž. Myslím si, že pokud je spodek auta a dutiny řádně udržovaný a nástřik gumovou hmotou není porušen, tak sůl by neměla mít tak velkou šanci, pak zvývají lemy a podběhy, ale to je na stejno, vždyť i v zimě sem tam vyleze sluníčko a teplota jde na nulu, takže se tání sněhu zas až tolik nezabrání. Nehledě na to, že sůl by měla sníh rozpouštět i v mínusových teplotách

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spodní voda ne, ale zemní vlhkost ano a pak ti půjde betonová podlaha i zdivo do háje :feve:

s teplou garáží je to asi jako když přijdeš vymrzlý z venku s brýlemi do vytopené místnosti

Toto tvrzeni je trochu pritazene za vlasy, je treba si uvedomit ze navrtane otvory budou mit plochu cca 10 - 20 cm ctverecnich a vlhkost ktera se tam temito otvory dostane se odvede odvetranim garaze ktere ma plochu 10x vetsi. Ve vzduch vzdycky nejaka vlhkost bude, kdyz zaprsi, pujde vlhky vzduch z venku do garaze, kdyz se zaparkuje v garazi mokre auto, tak tam vzduch taky navlhne a od neho samozdrejme ostatni veci. Tady jde jen o to aby voda ktera z auta stece nezustala na podlaze, ale odvedla se co nejrychleji pryc at uz vyspadovanim, nebo nejakym jinym zpusobem.

Predpokladam ze garaz od zakladatele tohoto tematu je nova, takze tam hydroizolace jsou a pokud osteri proti vlhkosti i podlahu vcetne vyvrtanych otvoru, tak k nasakavani podlahy nedojde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Parkuju doma v garáži, teplota v zimě tak cca 12 stupňů, s korozí žádný problém, ani teď u Fábky, ani u předchozí Feldy, myslím, že toto je nej pro auto, dnešní auta mají dutiny a kastli dost dobře ošetřenou a myslím, že taková garáž je rozhodně lepší než stání venku pod přístřeškem, autu si myslím víc vadí studené starty a navíc pohoda vyjet z této garáže je k nezaplacení,

pokud můžu doporučit materiál na podlahu garáže - tak po dlouhém rozhodování a uvažování zvítězila klasická zámková dlažba, je tvrdá, nemusím řešit povrchovou úpravu a pohltí všechen roztátý sníh z auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto tvrzeni je trochu pritazene za vlasy, je treba si uvedomit ze navrtane otvory budou mit plochu cca 10 - 20 cm ctverecnich a vlhkost ktera se tam temito otvory dostane se odvede odvetranim garaze ktere ma plochu 10x vetsi. Ve vzduch vzdycky nejaka vlhkost bude, kdyz zaprsi, pujde vlhky vzduch z venku do garaze, kdyz se zaparkuje v garazi mokre auto, tak tam vzduch taky navlhne a od neho samozdrejme ostatni veci. Tady jde jen o to aby voda ktera z auta stece nezustala na podlaze, ale odvedla se co nejrychleji pryc at uz vyspadovanim, nebo nejakym jinym zpusobem.

Predpokladam ze garaz od zakladatele tohoto tematu je nova, takze tam hydroizolace jsou a pokud osteri proti vlhkosti i podlahu vcetne vyvrtanych otvoru, tak k nasakavani podlahy nedojde.

dovolil bych si tvrdit, že to tvoje řešení je dosti přitažené za vlasy. Klidně si to doma udělej, ale já osobně bych si rozhodně hydroizolaci neprovrtal lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este jedna perlicka, moj znamy (stara skola :feve: ) parkovaval svoju octavku vonku aby mu vo vyhrievanej garazi nezacala hnit. Vydrzalo mu to mesiac a potom vjeden krasny vecer mu octavka zmizla :kuk: . odvtedy uz z novym autom parkuje radsej vzdy v garazi. Tod jedna z vyhod parkovania v garazi lollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...