Aischylos Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Zdravím, chtěl bych se zeptati, dostavěli nám byt s garáží, tak sem se těšil, že na zimu fungl nová garáž, jenže ouha, není nijak vyspádovaná a není nikde odtok pro vodu, je jen větraná a ani to moc ne....čili myslíte raději parkovat venku přes zimu?? nemám nervy aby každej večer rozmrzalo auto se solí a celou noc to pěkně jelo....sem parkoval 5 let venku, jen občas u rodičů v garáži a fabka ještě nikde rez...tak bych nerad zrovna v garáži...:-((( díky moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 co jsem slysel od jednoho znamiho, tak pry tez parkoval 5let venku, postavil si barak, garaz a zacalo mu to hnit, co parkuje v garazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Nejlepší je dobře větraná a hlavně nevytápěná garáž... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Pokud tam nemas odtok, tak si zjisti kde mas prohlubne kde se zdrzuje voda a tam navrtej pres deku diry o prumeru cca 16mm (zalezi jaky je doma vrtak) kterymi bude voda odtekat. Taky je dobre natrit podlahu nejakou penetraci aby beton nenasaval vodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Pokud tam nemas odtok, tak si zjisti kde mas prohlubne kde se zdrzuje voda a tam navrtej pres deku diry o prumeru cca 16mm (zalezi jaky je doma vrtak) kterymi bude voda odtekat. Taky je dobre natrit podlahu nejakou penetraci aby beton nenasaval vodu. A jako jinak jsi duševně zdráv? Všichni dělají za těžký love izolace proti spodní vodě a ty tady radíš projet podlahu vrtákem. Co ja tam za podlahu? pokud jen beton,tak bych doporučoval položit dlažbu - třeba nějakou z řady TAURUS a tím spád udělat.Vodu vyvést ven by neměl být problém,protože bude v jednom místě.(Trubkou pře zeď, žlábkem pod vratama atd) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 přesně jak se tu píše, hlavně v garáži netopit, a bude to vpoho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 přesně jak se tu píše, hlavně v garáži netopit, a bude to vpoho nejlepší je prujezd,ale tom pořád sedáš do studeného...teplá garáž=pohodlí=kastle trpí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 A jako jinak jsi duševně zdráv? Všichni dělají za těžký love izolace proti spodní vodě a ty tady radíš projet podlahu vrtákem. Co ja tam za podlahu? pokud jen beton,tak bych doporučoval položit dlažbu - třeba nějakou z řady TAURUS a tím spád udělat.Vodu vyvést ven by neměl být problém,protože bude v jednom místě.(Trubkou pře zeď, žlábkem pod vratama atd) Pokud je garaž nad terenem tak se tam zadna spodni voda dostavat nebude, jinak toto reseni samozdrejme neni idealeni ale v nouzi to je lepsi nez nic. Je skoda ze pri stavbe nove garaze se uz vyspadovani a odtok neudelal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 tomu nerozumim, za to, ze se topi v garazi a je v no treba porad 20 stupni, tak auto trpi? ale vzdyt nanej neprsi, nemrzne, nesviti slunce, podle me je garaz vyhoda pred venkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Pokud je garaž nad terenem tak se tam zadna spodni voda dostavat nebude, jinak toto reseni samozdrejme neni idealeni ale v nouzi to je lepsi nez nic. Je skoda ze pri stavbe nove garaze se uz vyspadovani a odtok neudelal. spodní voda ne, ale zemní vlhkost ano a pak ti půjde betonová podlaha i zdivo do háje s teplou garáží je to asi jako když přijdeš vymrzlý z venku s brýlemi do vytopené místnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Největší problém je zimní období a střídání teplot.Každopádně nikdy nezajiždim do garáže když mám zachumelené auto a raději to nechám pod pergolou kde to auto je dobře větrané a nemusim ráno škrabat.Vytápěnou garáž bych ani nechtěl.Maximálně tam občas přitopit když člověk dělá něco v autě přes zimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 měl jsem zděnou garáž s dobrou cirkulací vzduchu a bylo to v pohodě. Teď jsem se přestěhoval a mám tu betonovou skořápku. I když je tam proudění vzduchu, stěny jsou ošetřeny, tak tam je pěkně vlhko...raději bych stál venku, ale vzhledem k tomu, že kolem chodí hnědočeši a jiná pakáž, bude auto raději schované.. Vaše zkušenosti s touto garáží a dá se nějak ta vlhkost z ní vyhnat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seler Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 JJ auto v garáži kde je tepleji jak venku a sůl se sněhem stíká a stíká je smrt ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 mam teda co delat, abych to prezvykal, ze lepsi je auto nechat stat venku, nez v garazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 (editace) myslím,že garáž má podstatne viac výhod ako parkovanie vonku. v garáži mám zavedenú vodu a ak je auto zasolené tak ho v rýchlosti opláchnem. Editováno: 17. Listopad 2008, autor: Laci L&K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Máme garáž, vytápěnou vč. kanálů pro odtok vody. V garáži je kolem 18C přes zimu. Bohužel je udělaná tak, že parkujou dvě auta za sebou a vjezd je jenom jeden, takže to pořád škatule hejbejte se. V zimě to řešíme tak, že když přijedeme a silnice nejsou suchý, ale jsou zrovna rozsolený, tak máme za vratama nachystanou hadici s teplou vodou přímo od bojleru z kotelny a prostě se vystříkají podběhy, podvozek, případně i část karosérie. Je to sice drbačka a práce navíc, ale v garáži není žádná povodeň a hlavně otec má Feldu 11 let, děláme to takhle každej rok a není nani ani náznak rzi. Předtím jsmě měli Škodovku 120 a naté se vyměňovala poprvé plechařina po 25 letech Tak to jen přehled, jak to je u nás... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Garáž má více výhod než nevýhod. Po dvou letech, co jsem parkoval auto venku - bez přístřešku, auto věčně zadělané sněhem, nebo co hůř, nasněžilo, troška to povolilo a pak v noci zase přimrzlo, no zlatá garáž. Myslím si, že pokud je spodek auta a dutiny řádně udržovaný a nástřik gumovou hmotou není porušen, tak sůl by neměla mít tak velkou šanci, pak zvývají lemy a podběhy, ale to je na stejno, vždyť i v zimě sem tam vyleze sluníčko a teplota jde na nulu, takže se tání sněhu zas až tolik nezabrání. Nehledě na to, že sůl by měla sníh rozpouštět i v mínusových teplotách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aischylos Vloženo 17. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Chlapi, díky moc za tolik reakcí, vychází mi z toho asi raději parkovat venku....:-((( nebo nějak upravit garáž...ach jo...roury na odsávání tam sice jsou, ale odpad všelijaký žádný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 spodní voda ne, ale zemní vlhkost ano a pak ti půjde betonová podlaha i zdivo do háje s teplou garáží je to asi jako když přijdeš vymrzlý z venku s brýlemi do vytopené místnosti Toto tvrzeni je trochu pritazene za vlasy, je treba si uvedomit ze navrtane otvory budou mit plochu cca 10 - 20 cm ctverecnich a vlhkost ktera se tam temito otvory dostane se odvede odvetranim garaze ktere ma plochu 10x vetsi. Ve vzduch vzdycky nejaka vlhkost bude, kdyz zaprsi, pujde vlhky vzduch z venku do garaze, kdyz se zaparkuje v garazi mokre auto, tak tam vzduch taky navlhne a od neho samozdrejme ostatni veci. Tady jde jen o to aby voda ktera z auta stece nezustala na podlaze, ale odvedla se co nejrychleji pryc at uz vyspadovanim, nebo nejakym jinym zpusobem. Predpokladam ze garaz od zakladatele tohoto tematu je nova, takze tam hydroizolace jsou a pokud osteri proti vlhkosti i podlahu vcetne vyvrtanych otvoru, tak k nasakavani podlahy nedojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Celoročně garáž a hlavně v zimě.....na autě jsem žádný negativní vlivy parkování v zimě v garáži nepozoroval...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Parkuju doma v garáži, teplota v zimě tak cca 12 stupňů, s korozí žádný problém, ani teď u Fábky, ani u předchozí Feldy, myslím, že toto je nej pro auto, dnešní auta mají dutiny a kastli dost dobře ošetřenou a myslím, že taková garáž je rozhodně lepší než stání venku pod přístřeškem, autu si myslím víc vadí studené starty a navíc pohoda vyjet z této garáže je k nezaplacení, pokud můžu doporučit materiál na podlahu garáže - tak po dlouhém rozhodování a uvažování zvítězila klasická zámková dlažba, je tvrdá, nemusím řešit povrchovou úpravu a pohltí všechen roztátý sníh z auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Toto tvrzeni je trochu pritazene za vlasy, je treba si uvedomit ze navrtane otvory budou mit plochu cca 10 - 20 cm ctverecnich a vlhkost ktera se tam temito otvory dostane se odvede odvetranim garaze ktere ma plochu 10x vetsi. Ve vzduch vzdycky nejaka vlhkost bude, kdyz zaprsi, pujde vlhky vzduch z venku do garaze, kdyz se zaparkuje v garazi mokre auto, tak tam vzduch taky navlhne a od neho samozdrejme ostatni veci. Tady jde jen o to aby voda ktera z auta stece nezustala na podlaze, ale odvedla se co nejrychleji pryc at uz vyspadovanim, nebo nejakym jinym zpusobem. Predpokladam ze garaz od zakladatele tohoto tematu je nova, takze tam hydroizolace jsou a pokud osteri proti vlhkosti i podlahu vcetne vyvrtanych otvoru, tak k nasakavani podlahy nedojde. dovolil bych si tvrdit, že to tvoje řešení je dosti přitažené za vlasy. Klidně si to doma udělej, ale já osobně bych si rozhodně hydroizolaci neprovrtal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Este jedna perlicka, moj znamy (stara skola ) parkovaval svoju octavku vonku aby mu vo vyhrievanej garazi nezacala hnit. Vydrzalo mu to mesiac a potom vjeden krasny vecer mu octavka zmizla . odvtedy uz z novym autom parkuje radsej vzdy v garazi. Tod jedna z vyhod parkovania v garazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 5 let garáž nevytápěná s jakýmsi prouděním vzduchu a bez problému, nejsou to Dacie ani 120tky panebože, už se proberte! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Taky si myslím, že není co řešit, vždyť je to pozink s 12 letou /nevím přesně, nechce se mi to hledat/ zarukou na kastli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.