dolezelk Vloženo 15. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2009 je to potvrzeno, i u PD bude D-Dot fungovat. Takze ted se muzu zacit venovat konfiguraci D-Dotu primo z pocitace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 sem zvedav, mam totiz uz temer jistotu, ze PD jsou taky s kwp1280, takze by na ne D-Dot mel jit.Co vim 100% je to, ze superby mr2004+ s urcitou RJ jsou kwp2000, ale oktavky tuhle RJ nepouzivaji. jj KWP1280 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petris Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Takže PDčka použivaj taky tuhle pomalou sběrnici? Já se picnu... Těšil jsem se, že mě ty couváky naběhnou max za ty 4 vteřiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 16. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2009 (editace) buhuzel. I u Superba jede vetsina jednotek na kwp1280, teprve az od roku 2005 je motorovka na kwp2000(a to pouze u nekolika malo motorizaci) , ale ostatni je stale na kwp1280. Navic je otazkou jestli ta motorovka vubec podporuje fast init, to jsem nezkousel. slow init znamena + 2 vteriny navic pri pripojovani , i kdyz to bude pak kwp2000. vyhodou kwp2000 je ovsem to, ze hned po inicializaci muzu cist merene hodnoty a nemusim cekat nez me RJ posle vsechny udaje jako , cidlo, kodovani, extra informace, atd. Ale i s kwp1280 trva pripojeni do motorovky, budiku, ABS a bagu cca 4 sekundy (po te se zis zacne zobrazovat merena hodnota) nejhorsi je komfort, tam nez to posle info ze vsech dveri tak to trva snad 12 vterin .... (parkovak tak 5 vterin) Slow init ma tu nevyhodu, ze nebyva na 100% uspesny na prvni pokus, takze opakovat po 1 vterine Ta 'sbernice' je pomala vzdycky, teprve az CAN frci kwp1280 beha bud na 9600 nebo 10400, kwp2000 vzdy na 10400 Podstatny je ovsem rozdil v posilani prikazu. na kwp 1280 se posle byte, rj to potvrdi inverznim byte, atd .... az do konce bloku (max 15 byte) pak posle RJ byte, ja to potvrdim atd... az zase do konce (max 15 byte) na kwp2000 ja poslu celej blok naraz RJ mi odpovi celym blokem naraz V tom je podstatny rozdil v rychlosti, prtoze u kwp1280 se celkem ceka mezi odeslanym byte a potvrzujicim byte uz v ramci jednoho bloku, kdezto u kwp2000 je pouze prodleva mezi mym blokem a blokem s RJ. rozdil v skutecny ryhlosti prenosu je pak temer dvounasobny. Editováno: 16. leden 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 17. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Tak jsem odzkousel mereni tlaku turba na AGU externim senzorem (nema to v RJ) Na to , ze ten senzor stal par stovek jsou vysledky vynikajici. Pripojuje se pres T kus mezi regulator tlaku paliva a sani. (tam kam se pripojuje meric tlaku pri diagnostice) 3 draty ze senzoru se pak pripoji k Ddotu (+5V, zem a na vstup externi senzor 0) Hned je videt, jestli vam nekde tlak neutika, jak pri volnobehu (tlak je mensi nez atmosfericky) nebo pri akceleraci (tlak je vetsi nez atmosfericky) Za jednotky se omlouvam, melo tam byt mbar (((( Jinak obrazek je uz z CANove verze D-Dotu. Samozrejme funguje to i s 3drat verzi. Pokud to nekdo ze stavajicich zakazniku bude chtit neni, problem staci, nahrat novejsi verzi software pro D-Dot a nechat si poslat senzor s navodem na pripojeni. Jelikoz jeste nevim za kolik presne budu schopen sehnat senzor a T kus, nereknu presnou cenu, ale melo by to byt tak cca 400Kc. Kamil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 pane pecka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 a kdy teda muzu dojet na montaz D-DOTU do meho PD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 17. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2009 (editace) v patek budou vyrobeny dalsi desky, pres vykend jich par osadim a zprovoznim, takze ten dalsi tyden se domluvime Editováno: 18. leden 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Velmi dobré pane šikulka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Tak jsem odzkousel mereni tlaku turba na AGU externim senzorem (nema to v RJ)Na to , ze ten senzor stal par stovek jsou vysledky vynikajici. Pripojuje se pres T kus mezi regulator tlaku paliva a sani. (tam kam se pripojuje meric tlaku pri diagnostice) 3 draty ze senzoru se pak pripoji k Ddotu (+5V, zem a na vstup externi senzor 0) Hned je videt, jestli vam nekde tlak neutika, jak pri volnobehu (tlak je mensi nez atmosfericky) nebo pri akceleraci (tlak je vetsi nez atmosfericky) Za jednotky se omlouvam, melo tam byt mbar (((( Jinak obrazek je uz z CANove verze D-Dotu. Samozrejme funguje to i s 3drat verzi. Pokud to nekdo ze stavajicich zakazniku bude chtit neni, problem staci, nahrat novejsi verzi software pro D-Dot a nechat si poslat senzor s navodem na pripojeni. Jelikoz jeste nevim za kolik presne budu schopen sehnat senzor a T kus, nereknu presnou cenu, ale melo by to byt tak cca 400Kc. Kamil Pecka a do kolika Mbar bude zobrazovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 19. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2009 (editace) stavajici cidlo co mam otestovane je 0-1 bar(tj. od atm. tlaku cca 1000mbar do 2000mbar), jelikoz turbo tlaci tak max 1.6, 1.7 tak to bude s prehledem stacit. Kdyztak existuji cidla ve stejne cenove relaci s 0-2 bar, 0-10 bar a dokonce 0-1 bar Absoulutni(ale vakkum asi merit neni potreba) ) Editováno: 19. leden 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 neda sa spravit, ze na miesto kde pise teraz teplotu dat hlasky z radia a na miesto 'D-Dot ver 1.1' dat teplotu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 20. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2009 (editace) da se. Ovsem bude zalezet jaka to ma byt teplota. vody, vzduchu unvitr, atd. Problem je ovsem, ze se udrzuje spojeni s urcitou RJ a ta nemusi mit nikde v merenych blocich teplotu. Takze pak externi cidlo na teplotu. Dole je k dispozici 13 znaku (1 radek) V teto chvili to tam pise: D-dot ver1.1 kdyz je vse ok pokud se zmackne RES vypise to tam 'dalsi blok' pokud se pripojuje k dalsi RJ tak pise 'SPOJUJI' pripadne 'ZKOUSIM ZNOVA' Jeste lze pomerne jednoduse ziskavat informace primo z komfort CANU a ty dole zobrazovat. da se: - Skutecna Rychlost - Otacky motoru mozna i neco dalsiho Editováno: 20. leden 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Planujes vypousteni nejakych SW update D-Dotu? pokud ano, pujde to i pres hex-can kabel? dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 20. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2009 (editace) Pres HEX interface to bohuzel nepujde. Maji specificky protokol (neznamy). pctools.txt Tohle je Update na CAN verzi 1.1 Prejmenovat na z .txt na .rar Rozbalit do nejakeho adresare. Prepnout D-Dot do Update modu a to bud: - Pri zapnuti zapalovani DRZET RES - pres menu - UPDATE Pres command prompt a prikaz CD skocit do prislusneho adresare. Spustit Up-DOT.bat, pripadne tento zeditovat - mozno zmenit COM port na treba COM2, zalezi , na jakem portu je VAG interface. Po spusteni ze zacne software aktualizovat. Ukazuje to %, na maxidotu pise Updating ... Update trva cca 1 minutu, pak je aktivni CAN verze Pozor, update podporuji D-Dotu od 20 Prosince 2008, do starsich je potreba nejprve dohrat bootloader. Pripadne dotazy pres email. Editováno: 20. leden 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Ahoj, slo by to i v Linuxu? mame neco v pythonu http://www.cs.unm.edu/~donour/cars/pyobd/ i lepsiho pro diagnostiku http://freediag.sourceforge.net/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 21. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2009 nepouziva to OBD protokol pri update. Kouknu na to a zkusim to prekompilovat pro Linux. Nastesti je to v commandline, takze pod Linux by to melo byt bez problemu, akorat pouzivani serioveho portu bude hodne jine : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Clovece prace se seriovym portem je v unix systemech snadna uz proto, ze bez seriaku bys mel v unixu smolika. Ja myslim, ze par ifdefu do hotoveho zdrojaku to spravi. Pripadne soupni nekam zdrojak toho updateru a ja ti to naportuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 21. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2009 update.txt prejmenuj to na zip a rozbal V linuxu jsem zatim nedelal, takze takhle to bude rychlejsi. kazdopadne mas pravdu, ze bez seriaku, bych si v linuxu ani neskrkl )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Cau, tak sem na to koukal a v linuxu musis pouzit pro otevreni portu POSIX file deskriptory. Celkem me zarazi, ze pro tak maly programek pouzivaj windows only api. BTW http://www.easysw.com/~mike/serial/serial.html resej jak to nahradit pres klasicke API potom bys to prelozil jak ve windows tak v cemkoliv jinem nativne. Pripadne by se to dalo asi bez uprav zkompilovat proti wine-libs, ale to je prasarna. Jinak jestli to je primo pro Atmel AVR, coz asi je, tak existuje primo gcc-avr pro linux a potom bys byl schopny sve programy take gcc rekompilovat pro jakoukoliv platformu. http://paul.graysonfamily.org/thoughts/avrlinux/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 28. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2009 (editace) takze desky mi dneska dorazili, takze dalsi varka D-Dotu bude pripravena behem zitrka/pozitri. Na vyber: 3drat verze nebo CAN verze Tentokrat jiz funkcni s PD !! Editováno: 28. leden 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 na PD berem ... pls posli mi tvoj mail na SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Uz je to funkcni i pro Fabii? Jestli ano mel bych zajem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 ano s Fabii a se Superbem by to melo fungovat. (CAN verze) Zatim nevyzkouseno, ale na 99% to pojede. Co se tyce ostatnich koncernovych vozu, napr. Pasiku, kde bude zrejme mirne jina komunikace s maxidotem, netusim, ale dalo by se to urcite taky rozchodit. Dalsi vozy napr. O2 a F2 jsou lehce problematicke, protoze diagnostika uz jede po CANu, ale principielne by se to asi taky dalo, ale nemam na cem odladovat. Kdyztak objednavky radeji na email: dolezelk@kochind.com V pripade potreby jsem schopen zajistit i montaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.