Přejít na obsah

Zkušenosti s benzínem CARERA 100


OndřejN

Doporučené příspěvky

No ja k tomu zastupu asi patrit nebudem, lebo moje skusenosti hovoria, ze tento motor je uplne imunny voci akejkolvek kvalite paliva, ci uz je lowcostova hypernova alebo premiova carrera, shell - stale ide rovnako. Naozaj maloktoremu motoru co poznam, je to tak uplne jedno, cize z mojho pohladu je cokolvek ine okrem 95 oktanu vyhadzovanie penazi do kanalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, jenže o tom to tady je. MPI je programovaný jinak než tvuj motor, pak to, že u tebe je rozdíl poznat je vcelku bezpředmětný ve vztahu k motoru na kterej se tu někdo ptá

jinak k tý spotřebě, Marios tvrdí, že jemu to se 100oktanovým benzínem žere o litr míň než s 95kou, tak asi děláš něco špatně :)

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

úplně zbytečně vyhozený peníze... ale až sem dorazí zástup MPIčkařů v čele s Viktorem ;), tak ti řeknou, že to jede s Carrerou líp :smich:

Už jsem tady :D.. rozdíl v tom prostě je (víc se o téhle problematice diskutovalo přímo v tématu o tomhle motoru) a pokud u někoho ne, tak pak bych neviděl problém v motoru, ale mezi sedačkou a volantem. A není to pouze můj názor, ale potvrdila to svými testy i odborná veřejnost přímo u téhle motorizace. Někteří lidi holt budou tvrdit, že ani N100 ani chip u tohohle motoru nemá význam, ale já jsem opačnýho názoru, protože obojí mám vyzkoušený, nikdo mi to nevymluví a naštěstí nejsem sám.

Btw vorlajzi, proč si tady protiřečíš?

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muj nazor na lepsi (viceoktanovaú paliva vsici znate, tudiz jen ve strucnosti, stovkovy benzin by mel byt poznat i na 8V MPI, sam jsem tento motor mel v OI a rozdil tam byl, ac ne tak znatelny jako ted s FSI. Spotreba sla mirne dolu a vykon mirne nahoru pri stejnem stylu jizdy a trasy.

Jak psal Luke, u me momentalne dela rozdil mezi N95 (Agip, Benzina) a N100 (Shell - jiny stovkovy benzin jsem nezkousel) 1 litr na sto ujetych kilometru, takze u me ani nevadi vyssi cena paliva, kdyz na nej ujedu zas vice km (ve vysledku je to šulnul) ale motor ma hladsi, sametovejsi chod, lepe jde do otacek a ma lepsi zatah. S N95 je moje FSI jak dobre utlumene TDI pri po rannim startu v mrazu :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím vorlíku, žes to ale psal i v jiným vlákně, kde o MPI nebyla řeč, ale to je jedno, prostě se jen neshodnem. Myslím, že nemám zapotřebí si něco nalhávat a interpretovat to tady ještě na fóru, ale souhlasím částečně s Mariosem a následujícím článkem. Netvrdím, že změny v chování u této motorizace jsou adekvátní vyšší ceně, ale řeč je tu o zaznamenatelných změnách.

post-17230-1227046253_thumb.jpg post-17230-1227046272_thumb.jpg post-17230-1227046306_thumb.jpg

Vyberu asi to nejpodstatnější..

"Při použití Shell V-Power Racing se nám zdal motor tišší a ochotněji šel do otáček. Také jeho pružnost se nepatrně zlepšila, pocitově však více než změřenými hodnotami."

"Ukázalo se, že tyto motory nedokáži zcela využít potenciál, který skýtá V-Power Racing, přesto se ale jejich výkonové a dynamické vlastnosti nepatrně zlepší a spotřeba paliva sníží."

"Přesto si myslíme, že používání těchto paliv má svůj smysl, neboť díky přísadám v nich obsažených je motor dlouhodobě chráněn a udržován v dobré kondici. Příjemné je také zklidnění jejich chodu a drobné zvýšení pružnosti." - to je taky celkem věcná připomínka, že toto palivo čistí motor - to bylo také dokázano v jiném testu po rozebrání motoru před a po používání VP-R.

Dál už k tomu asi nemám co říct. Ať si to každej přebere jak chce.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi lidé někdy rádi zainvestují i do požitku, i když se to finančně nevyplácí. Ani z motoru, který potenciál N100 dokáže využít líp se raketa po jeho použití nestane.

Jasně, však jen diskutujem ;). Já osobně tankuju běžně N95, ale párkrát do roka, když jsou na Shell slevy za body, tak tomu ten VP-R dopřeju a doposud jsem to vždy kladně pocítil. Taky kdo ví, jestli někde ty N100 nešidí.. na západě je to prý taky o něčem jiným a už bylo taky prokázano, že Diesel Power u nás a za hranicema má jiný složení :X

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem, ja som ten rozdiel medzi N95 a Carrera 100 u 1.6 MPi naozaj nespoznal a to si myslim, ze mam znacny cit pre motor aj usi mi sluzia este dobre. Rovnaky turboefekt pri 2500ot., rovnaka chut do otacok. A ze si nevymyslam, nasledne som to otestoval aj na volnej drahe proti autu, s ktorym som uz robil porovnanie pri N95 a dopadlo to s uplne tymi istymi vysledkami. Zeby bolo viac verzii softu a ja to mam nejake pridusene, kto vie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to fakt zajimavý. Nepoznal jsi ani lepší tah právě do těch 2500 otáček, kde mi právě příjde, že se autu s N95 nebo bez chipu moc nechce?

A ještě otázka.. měl jsi skoro vyjetý N95 z nádrže, když jsi to tam nalil?

Nie, do tych 2500ot. to bolo rovnako zdochnute, ja mam dost vyrazny turboefekt. Napriklad kolega, ktory ma tiez OII 1.6, ziadny turobefekt nema (MR 2006), takze mam podozrenie na ten soft alebo nejaky vykonnejsi katalyzator, ani diva svina nevie. Mozno by to mohol trochu riesit ten chip.

A ked som tankoval Carreru 100, mal som na maxiku dojazd 0 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorliku slevy za body uz skoncili, tedka si tak akorat muzes za 25 Kc odvest auticko Džejmse Blonda.

Podle me pokud ridic neni lopata a uz ma s autem urcite zkusenosti a zna jak se chova, tak musi nejpozdejc po vyjeti jedne plne nadrze poznat rozdil mezi N95 a N98, natoz pak N100...

A pokud se na stejne palivo treba V-P Racing projede vice nadrzi, tak to musi byt poznat i na spotrebe, pokud teda clovek nepodlehne tomu, ze to auto pocitove opravdu jede lip a neslape tomou zamerne vice na plyn.

Admiral: co vim tak do 1.6 MPI byly dve a nebo tri verze FW pro RJ jednotku motoru, mozna by stalo za to zajet do servisu a hodit na VAG a mrknout jakou tam mas nahranou verzi. Ja jsem s FSI uz dvakrat "upgradoval" FW v RJ motoru!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

admiral: tak tomu pak nerozumím, pokud máš pro motor cítění a nic jsi nezaznamenal, tak pak je něco špatně. Kdo ví, jestli jsi na benzínce těch 100 oktanů vlbec nabral.. nemyšleno tak, že by sis spletl pistoli, ale že benzínka tam to palivo neměla. U OMV mi dali jednou nižší cenu než měli vyobrazenou na ceduli :). Jinak s tím zabráním v 2500 ot./min. je to i u mě a to i po chipu, akorát po něm je jízda i do těch 2500 ot./min. o něčem jiným.

Luke: a vo tom to je viď :).. kolik TDIčkářu si taky libuje nad vysokým krouťákem, který dává právě větší pocit ze zrychlení, přitom ta 1.9 jede stejně jako 1.6 MPI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...