Publikováno Listopad 28, 200816 r Hledám nějakého machra z Plzeňska na Felicie speciálně s motorem 1.3MPI který by byl konečně schopen přijít na to proč je 50kW auto línější než 40kW.Víc než 120 nedá. Děkuju všem za tipy
Listopad 28, 200816 r jestli je vadná rj nelze poznat, diagnostiku na rj v servisech nemají. mě to potkalo u Fabie, ovšem s tím, že charakter poruchy byl takový, že už to byla poslední možnost, čím by to mohlo být, vyměnil jsem ji za novou a cajk
Prosinec 2, 200816 r ŘJ nemusí být vadná.Píše diagnostika nějaké závady????Má motor nepravidelný chod????Jsou slyšet nějaké zvuky v tahu "chrastění ventilů" tzv. detonační hoření??????kolik to má najeto????Kdy se měnil palivový a vzduchový filtr,svíčky?????Cuká (škube)???
Prosinec 2, 200816 r Snížený výkon může mít za následek cokoli např. Přicpaný výfuk,hodně malá ventilová vůle,snímač klepání,snímač tlaku v sac. potrubí,nízký tlak paliva............je třeba popsat jak se to chová.
Prosinec 3, 200816 r Autor Snížený výkon může mít za následek cokoli např. Přicpaný výfuk,hodně malá ventilová vůle,snímač klepání,snímač tlaku v sac. potrubí,nízký tlak paliva............je třeba popsat jak se to chová. Projevuje se to tak že se nedostanu ani na 4ku na 4000ot a tudíž na 5tku ani nad 3500ot a jezdím tedy tak do 110-120km/h.Prostě jede výrazně hůř než jiné co jsem měl možnost zkusit(všechny bez úprav a stejného typu).Vypadá to jako by nárůst otáček nebyl rovnoměrný a byly tam chvilkové propady a kolem 4300ot je propad nejznatelnější a podle grafů by tam měl být největší krouťák(jako by to třeba blbě regulovalo předstih nebo klapku).Taky je divný že někdy jde nastartovat i bez immobilizéru a někdy ne. Chtělo by to pořádně všehny čidla zkontrolovat(proměřit je a ne jen sledovat v řj,nedej bůh jen zkouknout paměť závad a říct že tam nic není)těsnění sání,kompresi,různý hadičky a já nevím co ještě ale to já na ulici nezvládnu.Jsou tam nové svíčky,olej,filtry,palivový filtr,lambda,klapka prý vyčištěná a nastavená Proto hledám nějaký servis kde by byli ochotni si s tím pořádně pohrát.
Prosinec 3, 200816 r V každém případě se to bude špatně řešit tady u PC. ale připadá mi to jako málo benzínu.Bylo by dobré změřit tlak paliva. Vybavení na to musí mít každý značkový servis.Nepochopil jsem ten imobiliser???
Prosinec 4, 200816 r Autor V každém případě se to bude špatně řešit tady u PC. ale připadá mi to jako málo benzínu.Bylo by dobré změřit tlak paliva. Vybavení na to musí mít každý značkový servis.Nepochopil jsem ten imobiliser??? Taky nechápu jak to že to někdy s klíčem bez immobilizéru jde a někdy ne.Kdby byla vydná snímací cívka nebo jednotka tak by to snad nemělo jít nikdy ne?
Leden 3, 200916 r Zažil jsem něco podobného . Taky jsem lítal okolo ŘJ , zapalování svíčky, komprese.Celej vzteklej , už nikdo nevědel co s tim. Pak kdo si navrnul vykuchat katalizítor. byl přicpaný. Ale já vůl to měl projet u´plně bez něj. Ale zkuste si někde jezdit bez vejfuku. Ukamenuje je vás celá vesnice. Pánové, pak mi nespálená směs explodovala v tom zacpaným vejfuku :-) . U tebe to bude zacpanej katalizátor nebo zadní díl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.