Přejít na obsah

vyber vozu 1,6 74kw nebo 1,9tdi 66kwoctavia


moers

Doporučené příspěvky

Mam diesel, protoze jsem CHTEL diesel. Ale kdybych si mel srovnat vsechny pro a proti, asi bych skoncil u benzinu :)

Tak ja nevim, co se tady porad resi... duvody pro jedno nebo druhy jsou znamy kazdymu normalnimu cloveku. Prijde mi to, jako by tady porad nekdo cekal na spasnou odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vám co tady doporučute staré nafťáky, bych přál vidět rozebraný motor. To je humus. A navíc, oprava rotačního naftového čerpadla stojí skoro stejně jak to auto. Jedině benzín. Když auto v naftě, jedině fungl nové.

tak to je zajímavý. Stará nafťáky najedou skoro pul milionů km... a ty bys kupoval jen nový. Holt né každej má na nový auto... a musí se spokojit se starým zahumuseným nafťákem lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...zrovna v posledním SM srovnávaj tyhle motorizace. Jmenovitě 1,6/74 kw a 1.9/96 kW oba z roku 2003; najteto 144000 vs 160000; v ceně 189000 vs 199000.

Benzín doporučují na kratší vzdálenosti, nafta se vyplatí po ujetí 4334 km/rok. né že by to mělo zásadní vypovídající hodnotu, ale pro zajímavost je to dost k tématu...My máme v rodině 4x TDI od 81 do 103 kW a jeden 2,0 benzín, ročníky od 1998 do 2006. No na ropáky nikdo z nás nemůže říct křivého slova.

Editováno: , autor: Alibaba I
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě je to blbě spočítaný na 4000 Km. Pokud se nepletu tak dříve to bylo kolem 20 000 Km a to byla nafta levnější. Dneska je dražší, zák. pojištění taky, emise též a opravy jakbysmet. Dle mého je benzíňák dnes výhodnější a nafťák ho nedožene nikdy. U mé 1,8T mám průměrnou spotřebu 7,3 na 5 Tkm, zák. pojistka ve flotile Allianz je 2093 Kč/rok. Takže nafťák není konkurence schopný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky je urcite dulezite se k naftaku dobre chovat - nejde jen sednout a hned jed a tocit - zkusenosti u jedne firemni. Kazdy nastartuje a jede tocky jako by benzin, ale bohuzel naftak s turbem pujde pekne rychle do kytek pokud se tlaci za studena a mrazu. Ted to resime znova a kupuje se benzin. Hodne se specha a neresi se neco jako teplota motoru - je to tak. sedni a rychle jed na. .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem možnost řídit včera 1.6 OII a minulý týden OI předface (74 KW). Na OII většinou jezděná vzdálenost 10 Km do práce + sem tam na nákup asi 30 km. Dlouhodobá spotřeba ještě u nezajeteho motoru 8.1 l. Jízdní styl honem na 100-110 a udržovat,do zatáčky ubrat a za zatáčkou to samý. Kámoše máma divnej pilot. jeli jsme s tim s kámošem lyžovat asi 100 km dle předpisů se spotřebou 5.7. Kámošky OI dlouhodobá 6.1. Na dálku říkala v pohodě 5.5. Myslím že 8 litrů je hodně zcestný. Ale to ticho uvnitř. To je pecka oproti chrochtáku. Jám dlouhodobou 5.5,na dálku dle předpisů mam 4.5. takže zase takovej rozdíl to není. A hlavně kdybych najel 12000 ročně,tak už to vůbec neřeším.

Ten plyn lankem by mě štval. Auto bez tempomatu bych už nechtěl ani náhodou. Když dýl držím pedál na jednom místě bolí mě noha že mi málem upadne. Kdo jel např do chorvatska mi dá za pravdu :)

takže ti radím,kup benzína :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...