Kubiik Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 (editace) a to si jezdil jenom po městě a s cihlou na plynu, ne??? Editováno: 3. Prosinec 2008, autor: Kubiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Kamarád má taky Boru 1.6 74Kw a má spotřebu taky kolem 10L. Je ale pravda, že má trochu těžší nohu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 s passatem 1.6 74kw jsem jezdil kolem 7.5l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Mam diesel, protoze jsem CHTEL diesel. Ale kdybych si mel srovnat vsechny pro a proti, asi bych skoncil u benzinu Tak ja nevim, co se tady porad resi... duvody pro jedno nebo druhy jsou znamy kazdymu normalnimu cloveku. Prijde mi to, jako by tady porad nekdo cekal na spasnou odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 (editace) Tak ja nevim, co se tady porad resi... Třeba si chtěj lidi prostě jenom pokecat.... Editováno: 6. Prosinec 2008, autor: Alibaba I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
angelkovsky Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Vám co tady doporučute staré nafťáky, bych přál vidět rozebraný motor. To je humus. A navíc, oprava rotačního naftového čerpadla stojí skoro stejně jak to auto. Jedině benzín. Když auto v naftě, jedině fungl nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 To je rada nad zlato. Jak si vlastně může někdo koupit jetej nafťák, to musí být blázen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Vám co tady doporučute staré nafťáky, bych přál vidět rozebraný motor. To je humus. A navíc, oprava rotačního naftového čerpadla stojí skoro stejně jak to auto. Jedině benzín. Když auto v naftě, jedině fungl nové. tak to je zajímavý. Stará nafťáky najedou skoro pul milionů km... a ty bys kupoval jen nový. Holt né každej má na nový auto... a musí se spokojit se starým zahumuseným nafťákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 (editace) ...zrovna v posledním SM srovnávaj tyhle motorizace. Jmenovitě 1,6/74 kw a 1.9/96 kW oba z roku 2003; najteto 144000 vs 160000; v ceně 189000 vs 199000. Benzín doporučují na kratší vzdálenosti, nafta se vyplatí po ujetí 4334 km/rok. né že by to mělo zásadní vypovídající hodnotu, ale pro zajímavost je to dost k tématu...My máme v rodině 4x TDI od 81 do 103 kW a jeden 2,0 benzín, ročníky od 1998 do 2006. No na ropáky nikdo z nás nemůže říct křivého slova. Editováno: 11. Prosinec 2008, autor: Alibaba I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 tý jo? Jen 4300km jo?? To jsem čekal víc. Tolik kilometrů snad nejezdí každý kdo má auto ne?? TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomci Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 66 s určitým počtem bezeškodních měsíců = povka nižší nebo stejná jako u benzínu (Wüstenrot). Vlastní zkušenost. A pro jízdu "kolem komína" mi 66 stačí a spotřeba o 3l nižší. Až budou drobné, skočím přikoupit koníky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 po 4t km se vyplati tdi jo?tak to je pekny...ja letos dal 24 000 takze jeste ze tu holku mam v nafte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Podle mě je to blbě spočítaný na 4000 Km. Pokud se nepletu tak dříve to bylo kolem 20 000 Km a to byla nafta levnější. Dneska je dražší, zák. pojištění taky, emise též a opravy jakbysmet. Dle mého je benzíňák dnes výhodnější a nafťák ho nedožene nikdy. U mé 1,8T mám průměrnou spotřebu 7,3 na 5 Tkm, zák. pojistka ve flotile Allianz je 2093 Kč/rok. Takže nafťák není konkurence schopný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Tohle se mi libi,kdyz nekdo si stoji za svym a vy vo cem pise,jasne jdi do benzinu,nafta moc kouri a znecistuje ovzusi,chlapek ale by moh dat vedet pro co se vlastne rozhod,dofame benzinaci ze benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 taky je urcite dulezite se k naftaku dobre chovat - nejde jen sednout a hned jed a tocit - zkusenosti u jedne firemni. Kazdy nastartuje a jede tocky jako by benzin, ale bohuzel naftak s turbem pujde pekne rychle do kytek pokud se tlaci za studena a mrazu. Ted to resime znova a kupuje se benzin. Hodne se specha a neresi se neco jako teplota motoru - je to tak. sedni a rychle jed na. ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 Nn,preto ku prilkadu policajti nakupuju iba benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 měl jsem možnost řídit včera 1.6 OII a minulý týden OI předface (74 KW). Na OII většinou jezděná vzdálenost 10 Km do práce + sem tam na nákup asi 30 km. Dlouhodobá spotřeba ještě u nezajeteho motoru 8.1 l. Jízdní styl honem na 100-110 a udržovat,do zatáčky ubrat a za zatáčkou to samý. Kámoše máma divnej pilot. jeli jsme s tim s kámošem lyžovat asi 100 km dle předpisů se spotřebou 5.7. Kámošky OI dlouhodobá 6.1. Na dálku říkala v pohodě 5.5. Myslím že 8 litrů je hodně zcestný. Ale to ticho uvnitř. To je pecka oproti chrochtáku. Jám dlouhodobou 5.5,na dálku dle předpisů mam 4.5. takže zase takovej rozdíl to není. A hlavně kdybych najel 12000 ročně,tak už to vůbec neřeším. Ten plyn lankem by mě štval. Auto bez tempomatu bych už nechtěl ani náhodou. Když dýl držím pedál na jednom místě bolí mě noha že mi málem upadne. Kdo jel např do chorvatska mi dá za pravdu takže ti radím,kup benzína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.