Přejít na obsah

Ztráta výkonu plus chybní snímač


Smoker87

Doporučené příspěvky

sakra už na to nemam síly. Moje octa AGR 66KW 2001 facelift ztratila ze dne na den výkon je to asi 4 měsíce. Od té doby je to porád stejne 0-100 to docela jde od 100 to je utaháné.bylo to na vagu závada viz obrázek tak jsme jí smazali a druhej den se objevila znovu. 3000 přetočim do nouzáku to nepadá, čištěněj cooler, výměna N75,vyměněny všechny filtry, ve škodě po diagnostice mi řekli že auto je v pořádku, kámoš s notasem mi vagem zjistil závadu kterou doklídam obrázkem ta chyba je tam od počátku problému.na Dieselpoweru mi řekli že je to možný ten snímač teploty kapaliny je dvouokruhové jedno pro budíky a jedno pro ŘJ. Budíky jdou nepadaji.

Hledam tu jak blázen po tomhle foru a nic je tu spousta lidi s AGR 66kw A VŠICHNI S TIM MAJ VELKEJ PROBLÉM

MUŽU DÁT JEŠTĚ LOGY http://muj2.edisk.cz/stahnout-soubor/00537...ar_33.13KB.html

HNED MĚ TADY NEPROKLÍNEJTE NEROZUMIM TOMU :-(

post-19730-1228143149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tych tvojich logov sa moc vycitat neda, chcelo by to nalogovat trochu na tazsom prevdovom stupni prip. do kopca, nech je zachytene spektrum aspon 2000 ot. (trebars 1500-3500 alebo 2000-4000 ot/min). Z toho co som videl tak regulacia tlaku turba akosi zije relativne svoj vlastny zivot - kolkokrat je tam rozdiel aj 500mbar atm. medzi poziadavkom a skutocnostou..... je mozne ze je to pre obtok normalne, ale nezda sa mi to.... vravel si ze si menil N75 aj podtlakove hadicky? V tom pripade by to malo regulovat v poriadku.... skus este nalogovat kanal 4, ako je na tom predvstrek.... (ci ti nepreskocil rozvodak)

Viac ti mozno bude vediet povedat niekto s vacsimi skusenostami v citani logov /TDIfun, Indi/

//EDIT: tak ten log z tiahleho kopca ukazal viac... vyzera ze tlak turba je dobry, vaha vzduchu tiez... davka paliva ok.... fakt skus pre srandu este nalogovat ten predvstrek, inak uz neviem...

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem měnil snímač teploty chladící kapaliny. Ručička jde s teplotou plynule nahoru a nepadne. Takže oka. Výkon porád stejný nad 100 to netáhne.ještě jsem nenapsal že lehce stoupla spotřeba když to přestalo ject asi opul až 1 l. Dočetl jsem se že nekdo měl problémy s naftou kvuli tomu čidlu to jsem zatím nezjistil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měnil jsem akorát N75. HADIČKY NE. Ale dneska jsem si ještě všim že když nastartujete za studena tak ten ventil cvaká a kdyz jsem přijel domu tak sem ho poslouchal a cvakal nepravidelně. Logy bych zkusil jak is říkal ten předvstřik. Ještě se mi nabzí jeden člověk z dieselpoweru nákej člověk s předzdívkou "Chiptuning" z Plzně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...