Únor 3, 201411 r ja mam v comfortu multifunkcni volant, tempomat, navi, maxidot, 4x vyhrivany sedacky, ESP, climatronic, couvaci senzory, roletu na zadnim okne, xenony, dalkovej central , zrcatka a okna samozrejme v elektrice, 6x bagy, senzor deste, skivak, plne nastavitelnej volant.. do elegance mi chybej akorat el sedacky s pameti a chromovany spodni listy.. Upraveno Únor 3, 201411 r od lukas.pce
Únor 3, 201411 r Nájezd absolutně nerozhoduje!!! Souhlas s MrChodny Klidně ať to má 4kila, když je to auto v cajku Záleží na předchozím majiteli, zda dodržoval přechozí výměny. Mám na firmě auto, které má 860tis a je v cajku a taky auto, co má 500 a je v háji. Podotýkám, že to jsou auta z roku 2009 a 2010. A ještě lepší je, když to má sice nalítáno, ale je to mladší, čili to auto bylo dost v permanenci, což je dobře. Naopak, čím méně najeto a čím starší, o to více je to stočeno Upraveno Únor 3, 201411 r od SUP1
Únor 3, 201411 r Ja som pri kupe superba prestal hladet na najazdene km, po tom ako som si preveroval prve 3 auta ktore sme chceli kupit. rekodman bol týpek z Trnavy čo predával supa 2004 s nájazdom cca 150 tis km. posledný záznam v skodovke rok 2009 s nájazdom 285tis km - kolko mohlo mat v reale? min 400 tisic km! nakoniec som si isiel pozriet kusok s poctivymi 230tis km a musim si zaklopat som max spokojny. zatial bez nutnych a hlavne drahych investicii. co sa tíka interieru tak by som povedal ze ten nájazd by málokto poznal nebyt soferovej sedacky na ktorej je to trosku vidiet lebo je to polokoza ci ako sa tomu nadava... Chod, omrkni si a pozeraj na stav vozidla, nie na najazdene km! Upraveno Únor 3, 201411 r od Ghostbuster
Únor 4, 201411 r To Vick: jezdí to normálně autodopravu express (plachtová dodávka) průměrná nájezdnost za měsíc 20tis (někdy více někdy méně). Tohle auto jezdí po 3-4 týdnech na olej (žádný long life) Pak mám ještě dva novější Sprintery, a jeden má 550 a druhý 420 (a ty jsou právě nic moc, blbý motory a furt se tam něco dělá) Pak Jumpera 3 roky starýho, kde se ve 250tis dělala generálka motoru a ve 400tis se snulovaly budíky (dle Citroena životnost auta-pro zasmátí). Teď má asi 500tis a jezdí normálně. O Ivecu se ani nezmiňuji, mrdka mrdkoucí Ale to o čem je tady řeč, je ta nájezdnost při koupi. Takže hodně záleží na typu motoru a co hlavně: Ať to má nalítáno kolik chce, hlavně MĚNIT PRAVIDELNĚ OLEJ, FILTRY! Upraveno Únor 4, 201411 r od SUP1
Únor 5, 201411 r Zdravím, vím že to sem asi moc nepatří, ale přijde mi, že skodahome bazar Teším se na vaše nabídky, díky Upraveno Červen 30, 20178 r od Menty91
Únor 5, 201411 r Ahoj chceš alespoň 6 airbagů jo ? Takže maximum ... Do Superba se více jak 6 nedělalo
Únor 6, 201411 r Ok tak maximum no, nekde jsem videl v inzerátech, ze tam píšou i 8. Jinak myslíte, ze je to realna cena? Ze se dá do teto ceny něco slusneho sehnat? Upraveno Únor 6, 201411 r od Menty91
Únor 6, 201411 r Odkud brali dva kamosi auto z nemecka dovoz. Reknes si co chces a typci co tam jezdi pro auta ti posilaji auta. Sest mesicu zaruka na male veci rok na motor a prevodovku s tim kdyby se neco stalo ty platis 40% oni 60%. Myslim tim opravy. Ale tak jak rikam kazdemu kup 2.8 a sup do plynu v plne vybave a dobrem stavu se do 135 vlezes vzdy. No ja myslim ze elegance ma 8 airbagu Airbag ridice a spolujezdce,airbagy boucni pro ridice a spolujezdce,airbagy bocni zadnich sedadel a airbagy hlavove predni zadni. Viz www.zakruta.cz/automobil/skoda/superb/v6-28/elegance-a/
Únor 6, 201411 r Menty91, to fakt není na samostatné vlákno. Správně by to mělo být v bazaru - a je jedno, co si o něm myslíš. Takže jsem to přesunul alespoň sem.
Únor 6, 201411 r já mám 8 bagů, jak píše bazy, ale 6 je minimum, míň se určitě nedávalo, ESP maj taky všechny, škoda, že jsi nekouk o měsíc dřív, alderos prodával Edition 100 v černý barvě, ale měla myslim kolem 250tis km
Únor 6, 201411 r Superb ma jen 6 airbagu. Pekne sis pytle rozdelil na kazdou sedacku zvlast:D tak se to ale nepocita Kdyz ti praskne hlavovej je to bag od predu dozadu tedy jeden kus. Tj 6. Ale 8 zni lip Upraveno Únor 6, 201411 r od brc.majkl
Únor 6, 201411 r sup se delal i se ctyrma bagama, az po nejakym roce dali do zakladu 6x (ale ten hlavovej je i pro cestujici vzadu takze se to da brat i jako 8x) jinak ma sup vepredu el pritahovace pasu a vzadu mechanicky. bocni bagy vzadu mela treba laguna II, ale nevim prodle me tam jsou zbytecny, hlavovy stacej. Nejdulezitejsi je stejne se spravne pripoutat, v rallye autech zadny airbagy nejsou protoze je tam clovek pripasovanej tak ze se v sedacce skoro nehne + samozrejme rám tj nedochází k takový deformaci kabiny Upraveno Únor 6, 201411 r od lukas.pce
Únor 6, 201411 r No ja verik tomu ze jich je osm vsude kde sem hledal pisou osm. Chtelo by to mrknout primo do papiru auta kolik
Únor 6, 201411 r S airbagama je to jak píše Majkl, to oblíbené číslo 8x je jen počet nálepek airbag. Ještě dodám, že hlavové airbagy byly v základu až od úrovně Comfort a výš, stejně tak ESP. Pro Classic jen za příplatek. Do faceliftu se ještě základní bezpečnostní výbava (ABS+EDS/ASR/MSR/ESP) lišila podle motorizace. Např. Climatronic též nebyl standartem.
Únor 6, 201411 r Jen jsem chtěl podotknout, že když se v inzerátu nabízejícím S1 píše 6x a 8x airbag, je to to samé.. Aby to při hledání nemátlo. Ta hlavová záclona sice chrání cestující na předních i zadních sedadlech, ale je to jen jeden pytel. A boční airbagy pro zadní sedadla se nedělaly.
Únor 6, 201411 r No ja verik tomu ze jich je osm vsude kde sem hledal pisou osm. Chtelo by to mrknout primo do papiru auta kolik věř čemu chceš, když si nenecháš poradit. Já bych klidně věřil i tomu, že má sup 1 12 bagů inzerát snese všechno. stejně jako většina inzerátů, kde v popisu nechybí PLNÁ VÝBAVA a přitom má sup kolikrát jen polokůži, nebo je bez výhřevu čelního skla či navi apod. Upraveno Únor 6, 201411 r od brc.majkl
Únor 6, 201411 r Menty91, pekne jsi napsal jakou by jsi chtel vybavu coz je treba dulezite, ale na to nejdulezitejsi jsi uplne zapomnel. A to jaky by jsi chtel motor?? Jestli naftu, benzin, popripade s LPG, jakou preferujes prevodovku, jestli automat, nebo manual. Je tu spousta dobrych a zkusenych lidi, kteri ti poradi, doporuci, ale podle takovych informaci co jsi napsal vznikla jen diskuze o poctu airbagu.
Únor 6, 201411 r aha, tak to já měl za to, že je jich osm a to jak píše marcus dle počtu štítků, že štítek na předním sloupku a prostředním značí jeden bag jsem netušil, tak zas o něco chytřejší jinak rabbit má pravdu Upraveno Únor 6, 201411 r od Doktorone
Únor 7, 201411 r Ved ratajte..pred vodicom a spolujazdcom..to su dva..v prednych sedackach to su dva..a na oboch stranach stropne bagy ktore su v jednom kuse odpredu az dozadu..to je kolko? 6
Únor 7, 201411 r No oni jsou v jednom kuse, ale zdejsi borci vedi, ze ochrani jak predni tak i zadni sedacky. Takze logicky misto 2 bagu napocitali 4
Únor 7, 201411 r uzavrel bych to tak ze jestli chce tazatel opravdu bezpecny auto tak at si koupi volvo. Nicmene ani ve volvu celnak proti kamionu proste neprezijes.superb nejakej extra hit není, je potřeba brat v úvahu to ze karoserie vychazi z passata a systém vystrelovani airbagu není tak presnej jako v novějších autech (kde jsou cidla ve dveřích naraznikach apod). Na druhou stranu výhodou supa je jeho váha a dlouhej čumák, kde se s menšíma autama prostě přetlačí. V crash testech bylo spatny hodnoceni ochrany hrudniku ridice při celnim narazu, nevite jestli faceliftovanej volant toto resi lepe? Upraveno Únor 7, 201411 r od lukas.pce
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.