Přejít na obsah

Vše kolem koupě Superba


Skolacik

Doporučené příspěvky

ja mam v comfortu multifunkcni volant, tempomat, navi, maxidot, 4x vyhrivany sedacky, ESP, climatronic, couvaci senzory, roletu na zadnim okne, xenony, dalkovej central , zrcatka a okna samozrejme v elektrice, 6x bagy, senzor deste, skivak, plne nastavitelnej volant..

 

do elegance mi chybej akorat el sedacky s pameti a chromovany spodni listy..

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nájezd absolutně nerozhoduje!!! Souhlas s MrChodny

Klidně ať to má 4kila, když je to auto v cajku

Záleží na předchozím majiteli, zda dodržoval přechozí výměny. Mám na firmě auto, které má 860tis a je v cajku a taky auto, co má 500 a je v háji.

Podotýkám, že to jsou auta z roku 2009 a 2010.

A ještě lepší je, když to má sice nalítáno, ale je to mladší, čili to auto bylo dost v permanenci, což je dobře.

Naopak, čím méně najeto a čím starší, o to více je to stočeno

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som pri kupe superba prestal hladet na najazdene km, po tom ako som si preveroval prve 3 auta ktore sme chceli kupit. rekodman bol týpek z Trnavy čo predával supa 2004 s nájazdom cca 150 tis km. posledný záznam v skodovke rok 2009 s nájazdom 285tis km - kolko mohlo mat v reale? min 400 tisic km! nakoniec som si isiel pozriet kusok s poctivymi 230tis km a musim si zaklopat som max spokojny. zatial bez nutnych a hlavne drahych investicii. co sa tíka interieru tak by som povedal ze ten nájazd by málokto poznal nebyt soferovej sedacky na ktorej  je to trosku vidiet lebo je to polokoza ci ako sa tomu nadava... Chod, omrkni si a pozeraj na stav vozidla, nie na najazdene km! :kol-47:

Editováno: , autor: Ghostbuster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Vick: jezdí to normálně autodopravu express (plachtová dodávka)

průměrná nájezdnost za měsíc 20tis (někdy více někdy méně). Tohle auto jezdí po 3-4 týdnech na olej (žádný long life)

Pak mám ještě dva novější Sprintery, a jeden má 550 a druhý 420 (a ty jsou právě nic moc, blbý motory a furt se tam něco dělá)

Pak Jumpera 3 roky starýho, kde se ve 250tis dělala generálka motoru a ve 400tis se snulovaly budíky (dle Citroena životnost auta-pro zasmátí). Teď má asi 500tis a jezdí normálně. O Ivecu se ani nezmiňuji, mrdka mrdkoucí

Ale to o čem je tady řeč, je ta nájezdnost při koupi. Takže hodně záleží na typu motoru a co hlavně: Ať to má nalítáno kolik chce, hlavně MĚNIT PRAVIDELNĚ OLEJ, FILTRY!

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkud brali dva kamosi auto z nemecka dovoz. Reknes si co chces a typci co tam jezdi pro auta ti posilaji auta. Sest mesicu zaruka na male veci rok na motor a prevodovku s tim kdyby se neco stalo ty platis 40% oni 60%. Myslim tim opravy. Ale tak jak rikam kazdemu kup 2.8 a sup do plynu v plne vybave a dobrem stavu se do 135 vlezes vzdy.

No ja myslim ze elegance ma 8 airbagu :)

Airbag ridice a spolujezdce,airbagy boucni pro ridice a spolujezdce,airbagy bocni zadnich sedadel a airbagy hlavove predni zadni.

Viz www.zakruta.cz/automobil/skoda/superb/v6-28/elegance-a/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sup se delal i se ctyrma bagama, az po nejakym roce dali do zakladu 6x (ale ten hlavovej je i pro cestujici vzadu takze se to da brat i jako 8x)

 

jinak ma sup vepredu el pritahovace pasu a vzadu mechanicky.

 

bocni bagy vzadu mela treba laguna II, ale nevim prodle me tam jsou zbytecny, hlavovy stacej. Nejdulezitejsi je stejne se spravne pripoutat, v rallye autech zadny airbagy nejsou protoze je tam clovek pripasovanej tak ze se v sedacce skoro nehne + samozrejme rám tj nedochází k takový deformaci kabiny

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S airbagama je to jak píše Majkl, to oblíbené číslo 8x je jen počet nálepek airbag. Ještě dodám, že hlavové airbagy byly v základu až od úrovně Comfort a výš, stejně tak ESP. Pro Classic jen za příplatek. Do faceliftu se ještě základní bezpečnostní výbava (ABS+EDS/ASR/MSR/ESP) lišila podle motorizace. Např. Climatronic též nebyl standartem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen jsem chtěl podotknout, že když se v inzerátu nabízejícím S1 píše 6x a 8x airbag, je to to samé.. Aby to při hledání nemátlo. Ta hlavová záclona sice chrání cestující na předních i zadních sedadlech, ale je to jen jeden pytel. A boční airbagy pro zadní sedadla se nedělaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja verik tomu ze jich je osm vsude kde sem hledal pisou osm. Chtelo by to mrknout primo do papiru auta kolik :)

věř čemu chceš, když si nenecháš poradit. Já bych klidně věřil i tomu, že má sup 1 12 bagů ;) inzerát snese všechno. stejně jako většina inzerátů, kde v popisu nechybí PLNÁ VÝBAVA a přitom má sup kolikrát jen polokůži, nebo je bez výhřevu čelního skla či navi apod.  :D

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Menty91, pekne jsi napsal jakou by jsi chtel vybavu coz je treba dulezite, ale na to nejdulezitejsi jsi uplne zapomnel. A to jaky by jsi chtel motor?? Jestli naftu, benzin, popripade s LPG, jakou preferujes prevodovku, jestli automat, nebo manual. Je tu spousta dobrych a zkusenych lidi, kteri ti poradi, doporuci, ale podle takovych informaci co jsi napsal vznikla jen diskuze o poctu airbagu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak to já měl za to, že je jich osm a to jak píše marcus dle počtu štítků, že štítek na předním sloupku a prostředním značí jeden bag jsem netušil, tak zas o něco chytřejší

 

jinak rabbit má pravdu

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uzavrel bych to tak ze jestli chce tazatel opravdu bezpecny auto tak at si koupi volvo. Nicmene ani ve volvu celnak proti kamionu proste neprezijes.

superb nejakej extra hit není, je potřeba brat v úvahu to ze karoserie vychazi z passata a systém vystrelovani airbagu není tak presnej jako v novějších autech (kde jsou cidla ve dveřích naraznikach apod).

 

Na druhou stranu výhodou supa je jeho váha a dlouhej čumák, kde se s menšíma autama prostě přetlačí.

 

V crash testech bylo spatny hodnoceni ochrany hrudniku ridice při celnim narazu, nevite jestli faceliftovanej volant toto resi lepe?

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...