Přejít na obsah

Zamlžování oken


Hany

Doporučené příspěvky

ondra: Nevím jak u manuální, ale tronic odmlží sklo rychle i na polohu auto (klima obecně vzduch vysušuje), takže mít zapnuté AC (nebo vypnuté Econ), příp. zvýšit otáčky ventilace, a jak píše šulda vnitřní cirkulace by měla být vypnutá...

007: Nemáš nějakou chemii na skle? Mně se to stalo s nějakým nerozlešťným "nano čističem či odpuzovačem vody", jen jsem to umyl, vyjel z chládku na slunce a sklo se orosilo. Když se to rozleští mikroutěrkou (jak je to v návodu) problém nenastane...

Něco takovýho už mě taky napadlo, už jsem to zkoušel na tom místě kde se to mlží umejt vším možným a furt nic. Říkáš rozleštit mikroutěrkou, to mysíš třeba takovým hadříkem jako je třeba na televizní obrazvku nebo na brýle?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkáš rozleštit mikroutěrkou, to mysíš třeba takovým hadříkem jako je třeba na televizní obrazvku nebo na brýle?

Prosimtě já to měl v nějakém balíčku, přípravek na mytí oken, který pak odpuzuje vodu nebo působí proti mlžení, přesně nevím. V návodu je umýt hadříkem nebo houbičkou celé sklo a nakonec rozleštit mikroutěrkou. Na první pohled to vypadá už bez rozleštění OK, ale jak jsem psal napoprvé se to pak orosilo. Utěrka byla u toho a vypadá nějak jako ta na obrázku dole, ale měla by fungovat asi jakákoliv co nepustí chlupy...

1124872885_vyr_uterkazmikrovlakna.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na sklo zevnitř je nejlepší otočit otočný regulátor na 22°C, rychlost větráku na 4 a pootevřít okno. Jo cirkulace vzduchu musí jít jen na okno. Klimu nepouštím. Koukni se jestli všechny gumy podél dveří jsou OK a zkus koberečky jestli nejsou vlhké. Pokud ano tak ti někudy zatéká do auta a pak ti to na předním skle kondenzuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha a to jsi umyl sklo samotnou vodou nebo nějakým přípravkem a pak rozleštil? A napoprvé se ti to orosilo a potom už to nedělalo a problém byl vyřešený?

Editováno: , autor: 007
necituj takový slohy dlouhý!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha a to jsi umyl sklo samotnou vodou nebo nějakým přípravkem a pak rozleštil? A napoprvé se ti to orosilo a potom už to nedělalo a problém byl vyřešený?

Je to prostředek na mytí oken s nějakou přísadou proti mlžení. Houbičku nebo hadr jsem použil kvůli mouchám atd., tedy přípravkem jsem umyl sklo (zvenčí i zevnitř) a vypadalo to OK, jenže v návodu je to rozleštění a bez něj se to rosí. Takže pokaždé když myju sklo tím přípravkem, nakonec to rozleštím utěrkou a pak se to nemlží.

On to nemusí být tvůj případ, jen mě napadlo, jestli to nedělá nějaká chemie. Taky můžeš zkusit otevřít různé ofuky, aby šel vzduch do všech stran, příp. nefoukat úplně studený vzduch na rozpálené sklo. To jsou ale jen takové nápady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mlžení může ještě způsobovat starý pilový filtr.Nevím jak u dvojkové octávky, ale u jedničkové to bývá způsobeno hlavně tím filtrem.

To by u mě neměl bejt ten případ, protože jsem byl před časem na servisce a má všechny filtry vyměněný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Oživuji toto staré téma. Co se týká vlhkosti tak té máme v zimě každý dosti. Stačí krátké trasy, vlhké oblečení, voda na koberečkách atd.. Auto je pak zamlžené a zamrzlé. Tuto situaci jsem se rozhodl řešit touto "revoluční" novinkou http://foggystop.eu/cz/index.php . Prý je z AMERIČKY tak by to mohlo fungovat. :_icon_smich2: Dnes jsem ji objednal tak hned jak dorazí dám vědět jestli to vůbec funguje. Pokud má někdo z Vás jakoukoliv zkušenost, tak dejte vědět, ať se mohu naštvat před doručením co jsem to pořípadě koupil za DOROTKU. :kol-28:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dopředu píši, že při koupi jsem byl dost skeptický na funkci tohoto výrobku. Navíc je to novinka, takže o tom moc recenzí není takže si není ani jak udělat nějaký obrázek.

Jak jsem slíbil, píši o mích zkušenostech s produktem FOGGYSTOP. Po doručení jsem ho rozbalil a naimplantoval do svého vozu. Možnost upevnění mi přišla nejlepší pověšení za opěrku řidiče. Ti co mají černý interiér mohou jásat, jelikož pytlík je také černý a s čalouněním opticky splyne. K pytlíku dostanete takovou kartičku ( ukazatel vlhkosti ) kde jsou 3 puntíky (10%,20% a 60%). Normálně jsou ty puntíky modré nebo bílé ale pokud se dostane vlhkost na některý procentový ukazatel vlhkosti okamžitě odpovídající puntík zrůžoví. Tudíž 30 minut po mém vložení mi hned ukazoval hodnotu 60%. Nechal jsem to takto 3 dny a hodnota vlhkosti se nijak neměnila. Je pravdou, že když ráno stály auta vedle mě, měli zamlženo a někteří i namrzlo, samozřejmě zevnitř. Ale já nic. Ovšem po nastoupení do vozu musíte okamžitě otevřít okénko a zapnout ventilátor, protože se jinak okna zamlží, ale to je pochopitelné. Po týdnu kontrolování vlhkosti a žádné procentuální změně jsem nevydržel a svůj FOGGYSTOP jsem narval do mikrovlnky a zregeneroval ho ( odvlhčil ). Auto jsem při mé náhodné delší cestě od vlhkosti vyvětral a ten můj zázrak tam po regeneraci znovu vrátil. O té doby mi v autě nemrzne přední okno a ani se nemlží. Po tomhle všem bych řekl, že to opravdu funguje. Ale ještě jsem to nevyzkoušel úplně, protože jsem majitelem pouze nějakých 12 dní. Ale i tak mohu říci, že pokud se to v takovém to duchu bude odehrávat dál, nelituji těch 300Kč (i s dopravou) za tento výrobek.

:kol-28:

Pokud by někdo uvažoval o koupi většího množství FOGGYSTOPů na doméně http://www.ekupectvi.cz/products/foggystop-jiz-nikdy-zamrzla-nebo-zamlzena-okna-v-aute/ mohu mu poskytnou kupon na 5% slevu, bohužel sleva je omezena do konce tohoto roku ( tj.2012 ). Jedinou podmínkou je, že daný člověk bude členem fóra a nebude to pro mě žádný NO NAME. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máme v pořádku servo klapky i kabinový filtr a řešíme jen nadměrnou vlhkost v autě vzniklou nanesením zvenku, je zmiňovaný FOGGYSTOP zcela zbytečný. Daleko jednodušeji lze odstranit příčinu a ne řešit až následně důsledek a to:.

1. minimálně na zimu vyhodit z auta hadrové koberce a nahradit je gumovými. Pochopitelně není to tak elegantní, ale snadněji se čistí kdykoliv a jsou i dle různých zdravotních testů zdravější pro posádku, protože se snadněji čistí a nedrží se v nich třeba v létě prach, který klimatizace a větráni "honí" uvnitř vozu aniž si to uvědomujeme.

2. při nastoupení do auta je třeba oklepat si boty o sebe od sněhu a případně roztátý sníh (totéž platí i pro dešťovou vodu či bahno) z gum. koberečků příležitostně co nejdříve minimálně vyklepat a nejlépe ještě vytřít - v každém případě toto učinit při konečném opuštění vozu. Ideální je mít v kufru v igelitce starší umělou kůži jen k tomuto účelu (protože v ní případně zachycený písek či nečistoty by mohly například poškrábat sklo či lak) .

Dodnes jezdím již zhruba 20 let ročně prakticky každý den v zimě v létě různě dlouhé trasy (počínaje vozy od Š Forman až po O II) a při dodržování těchto zásad jsem nikdy neměl problém s pocení skel uvnitř - pochopitelně s výjimkou toho, když člověk nastoupí do auta totálně promočený...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenomže existují i lidé jako třeba já co se potí jako prasata v létě i v zimě. Po práci nasedám do auta osprchovaný a tak se ještě odpařuju a taksamo po plavání na bazénu. Holt to máme složitější, zvlášť pokud ještě jezdíme často i krátké trasy, tak nám nezbývá než při vší opatrnosti na přinášení vnější vody do auta, pravidelných výměnách klimafiltru před kritickým obdobím, plnohodnotném používání klimy v režimu Auto nikoli Eko se ještě dovybavit nejakým pohlcovačem vlhkosti. Taky jsem si koupil rovnou 2ks Fuggy Stopy a zatím jsem nezamlžil ani nezamrznul. Mám je zatím krátce, ale zatím to vypadá, že to funguje. Tak se připojím k testerovi Sniperovi a po delším testování dopíšu další dojmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ho kupoval v Ostravě přímo v prodejně tak jsem ušetřil na poštovném - platil jsem taky 227,- ks, ale dal jsem si pro jistotu rovnou dva. Aspoň můžem konzultovat rozdíly. Já ten indikátor nepoužívám, holky v prodejně říkaly, že co 10 - 14 dní hodit na topení přes noc je ideální prevence, což je asi 10x za kritické období a to mi ani nepřijde nějak otravné vzhledem k poskytovaému pohodlí.

Editováno: , autor: mojinmojjin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klucí nechci Vás brát nějaké iluze o foggystopu, ale úplně stejně bude fungovat, když do auta hodíš starou ponožku naplněnou cca. 20-30dkg rýže (zrnka rýže na sebe vážou jakoukoliv vlhkost) a jednou za těch 14 jí necháš v klidu vysušit na topení, za nulové náklady úplně stejná paráda:) a můžeš si vybrat béžovou ponožku aby ladila k béžovému interiéru:). Toť veškeré poznatky z hodin fyziky:).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,

mám problém, že se mě v zimě pod zadníma gumovýma podložkama drží vlhkost (ale vcelku ve velké míře). A přitom se zamlžováním skel až takový problém nemám. Je možné, že se pod gumovou podložku dostává nějak voda z venku?

Máte někdo podobný problém, popř. nějakou radu?

Díky předem za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jelikož jsem měl svůj FOGGYSTOP již abnormálně plný vlhkosti, provedl jsem regeneraci v mikrovlnné troubě. Bohužel místo 2 minut podle návodu jsem omylem nastavil 3, a takhle to dopadlo. Na druhou stránku, už tu někdo pátral co může být za vhkopohlcující zázrak uvnitř pytlíčku. No obrázky všem napoví.....

post-53999-0-60193200-1360265502_thumb.j

post-53999-0-28816900-1360265512_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...