Přejít na obsah

Superb II Combi


Cjoctavian

Doporučené příspěvky

Já patřím k těm,kteří preferuji u auta měkčí pérování a ticho-hlavně od podvozku.Jak jsem psal,jelikož Passaty jsem měl dva,oba kombíky,jeden Highline DSG druhý Spotrline a hned po nich Superb II,můžu udělat přímé srovnání-ale to moje,co preferuji a musím říct,že i když se tady říká že SUP je oproti Passatu novější,tak to platí pouze pro boudu,jinak nápravy a vše ostatní je stejné,ale to co já preferuji,tak hraje pro Passata-je tišší,komfortnější pérování,menší rány slyšitelné od podvozku,celkově tišší podvozek,více prostoru v prostoru řidiče.Na rovinu,docela mě to sere.Čekal jsem od vlajkové lodi škodovky více a jestli sledujete testy nezávazných novinářů tak krom těch,kteří pro škodovku pálii vždy tak ostatním tohle na Superbech vadilo také.Podvozek jako takový je super-sedí perfektně,nenaklání se,ale podle mě docela hlučný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak obě auta mají svoje plusy a mínusy a také to co jedno má ve stadartu a druhé ne,něco je i v příplatkových výbavách.,pokud to bude chtít porovnat,tak bych to popsal.SII Combi jsem zatím jenom viděl staticky,v passatu variant se vozím docela často. :)

No asi takhle - řešil jsem 2 měsíce ceny SUP 2 vs Passat Variant. U superba jsem předpokládal, že kombi bude o cca 40.000 dražší než sedan, což tak nějak i teď vychází. Jelikož mě peníze tolik netlačili, volil jsem nejmaximálnější možnou výbavu (kromě solární střechy). Passat mě vyšel o cca 100.000 Kč levněji než superb, ale POZOR - to včetně adaptivního tempomatu a také DCC (elektronicky nastavitelný adaptivní podvozek). Takže volba byla jasná. Hlavně je zde další individualizace (dal jsem si tam R-line paket), který z auta udělá o trochu něco jiného než mají ostatní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem zvědav na Face Passat.I tenhle model je si myslím dizajnově perfektní a plně srovnatelný se Superbem II,jen je okoukaný,proto pro některé je"starý".Ale podle mě nádhera

mě se také passat líbí více, superb je dle mě "více usedlé" auto....Hlavně zadek má passat hezčí (a používá diody, což nechápu, že superb také nemá). Teda chápu, v koncernu je audi, vw, pak dlouho dlouho nic a pak škoda a seat. Porsche nepočítám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si rozebrat tady ten seznam:

Pro Passata jsou plusy následující:

+ ACC

+ DCC

+ zpětná kamera

souhlasím, části se zřejmě dočkáme

+ Executive s R-line paketem

v tom bych neviděl přednost, SII bude zas mít Scouta..

+ GSM III s výklopnou klávesnicí

k čemu je proboha výklopná klávesnice? ty snad píšeš sms nebo emaily v autě?

+ 70 litrová nádrž u předokolky

není to už trochu moc? může to být ok, ale stejně na dlouhý cestě musí člověk zastavovat

+ možnost TDI+DSG+4x4

příští rok odpadne

+ eletromechanická brzda

v čem je výhoda?

+ lepší odhlučnění u dieslu

no já teda nevim, ale todle bych si netrouf říct

+ přehlednější přístrová deska

v čem? světla se ovládají automaticky samy, rádia a navigace sou stejný, knoflik na blinkry je podobnej, ovládání prostředí je taky na jedno brdo

SII:

+ vyhřívaní sedal vpředu a vzadu-Elegance

v autě už tak často nesouložím a jindy nevim, kdy by to mohlo bejt praktický

+ zaclonitelná všechna zrcátka-Elegance a Exlusive

jo, to je docela dobrá věc

+ elektrické zavírání dveří kufru a vyhřívaní čelní sklo-Exclusive

už se někomu v SII mlžilo přední okno? páč sníh stejně člověk musí vodhrnout z auta, jinak dělá mlhu, ne?

+ GSM II a Sound systém-Exclusive

+ 18 kola-Exclusive

copak to Prassat nemůže mít taky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler:Já nepsal úplné srovnání.U Passatu je Dynoaudio 300 a 600 W.Ta klávesnice je jenom na čísla.70 litrů je moc ? Audi A6 v quatru má 80 litrů.Brácha má v passatu dojezd kolem 1200 km na nádrž.Vyhřívaná sedadla jsou taky dobrá věc,zvlášť teď v zimě.O tom nemám zprávy,že by TDI+DSG+ 4x4 příští rok odpadla.Elektromechanická brzda je výhodná v tom,že nemusíš vytahovat páku a jenom zmáčneš tlačítko.Pokud cheš driftovat na to je klasická ruční brzda.

Editováno: , autor: Dix1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nezpochybňuju dojezd, jenom nevim, jestli to prostě už není moc a zbytečně se nepřidávají kila. Že sou pro někoho vyhřívaný sedáky dobrý, jasný. Kór u kůže. Jenom je otázka, kolikrát to čovek vzadu využije. Ale to je spíš povzdech nad skladbou výbav Elegance a Exclusive.

Tu tlačítkovou brzdu bych teda nechtěl ani za nic :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na tu el.brzdu mám taky takový smíšený názor.

není špatná,ale někdy bych ji nechtěl,né kvůli driftu-to je podle mě nesmyslný důvod proč ji nemít,ale prostě někdy mi nevyhovovala,ale pokud bych si musel vybrat,asi bych si ji vzal.Ono spojistost s AutoHoldem to byla paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se chystám na nové auto někdy v černu 2010. Takže se začínám rozhlížet kolem. Zatím jsou 3 varianty (vše kombiky): SUP II, Passat a Audi A4. S tou vaší diskusí jste mi nasadili brouka do hlavy. Passat byl vážným kandidátem, ale právě to, že je to starší model je minus, to radši SUPa. Předpokládám, že facelift pašíka bude tak za rok? a to čekat nebudu.

No uvidíme, co z toho bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě se také passat líbí více, superb je dle mě "více usedlé" auto....Hlavně zadek má passat hezčí (a používá diody, což nechápu, že superb také nemá). Teda chápu, v koncernu je audi, vw, pak dlouho dlouho nic a pak škoda a seat. Porsche nepočítám...

Superb LED ma - ale len pre cinsky trh :feve::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler:Já nepsal úplné srovnání.U Passatu je Dynoaudio 300 a 600 W.Ta klávesnice je jenom na čísla.70 litrů je moc ? Audi A6 v quatru má 80 litrů.Brácha má v passatu dojezd kolem 1200 km na nádrž.Vyhřívaná sedadla jsou taky dobrá věc,zvlášť teď v zimě.O tom nemám zprávy,že by TDI+DSG+ 4x4 příští rok odpadla.Elektromechanická brzda je výhodná v tom,že nemusíš vytahovat páku a jenom zmáčneš tlačítko.Pokud cheš driftovat na to je klasická ruční brzda.

Na Slovensku sa má kombinácia TDI+DSG+4x4 objaviť v Yeti 6/2010 a Superbe 7-8/2010, tak v Čechách predpokladám nejaký mesiac skôr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som mal tú česť si vyskúsať a dôkladne obkukať Sup Combi. Všetko bolo ok až na jednu maličkosť, čo sme sa zhodli spolu s predajcom, že to kapku nedomysleleli

Elektrické otváranie piatych dverí je možné troma spôsobmi: 1. stlačením knoflíka na kufri nad značkou, ako klasika aj na iných autách, 2. Stlačením knoflíka na kľúči (dialkové), 3. stlačením knoflíka z miesta vodiča pri radiacej páke.

Elektrické zatváranie piatych dverí je možné len jedným spôsobom: stlačením knoflíka umiestneným na spodnej hrane piatych dverí.

Prečo by sa nemohlo dať zatvárať aj z miesta vodiča alebo dialkovo kľúčom? Možno sa to bude dať takto naprogramovať VAGom ako sa dá kadečo iné na autách?

Možno mysleli na bezpečnosť svokry alebo neposlušnej manželky, aby im šikovný zať-manžel nedolámal chrbticu niekde pri obchoďáku, keď budú nakladať nemalý nákup :)

TDI+DSG+4x4 v Superbe 22.týždeň :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som mal tú česť si vyskúsať a dôkladne obkukať Sup Combi. Všetko bolo ok až na jednu maličkosť, čo sme sa zhodli spolu s predajcom, že to kapku nedomysleleli

Elektrické otváranie piatych dverí je možné troma spôsobmi: 1. stlačením knoflíka na kufri nad značkou, ako klasika aj na iných autách, 2. Stlačením knoflíka na kľúči (dialkové), 3. stlačením knoflíka z miesta vodiča pri radiacej páke.

Elektrické zatváranie piatych dverí je možné len jedným spôsobom: stlačením knoflíka umiestneným na spodnej hrane piatych dverí.

Prečo by sa nemohlo dať zatvárať aj z miesta vodiča alebo dialkovo kľúčom? Možno sa to bude dať takto naprogramovať VAGom ako sa dá kadečo iné na autách?

Možno mysleli na bezpečnosť svokry alebo neposlušnej manželky, aby im šikovný zať-manžel nedolámal chrbticu niekde pri obchoďáku, keď budú nakladať nemalý nákup :)

taky jsem na to ze začátku koukal, ale bude to asi opravdu o bezpečnosti. Ono stačí když začnu otevírat kufr na dálku nebo z místa řidiče, kdyby to nepípalo, tak to kolemjdoucím vyrazí zuby...

:-)

post-42119-1262698131_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...