Září 13, 200915 r 2010 by melo mit i VW konecne Bi´Turbo 2,0 TDi 150Kw ... pasik cc aj. by to citelne potrebovali, kdyz uz nemaji V6 TDi.. 170HP je dost malo.. zase tak málo to není a v CC i v SII to jede pěkně. Souhlasím ale, že biturbo bude dobrá alternativa místo 6ti hrnců. Navíc nepochybně s menší spotřebou.
Září 14, 200915 r Podľa doterajších fotiek by mohli pribudnúť minimálne tieto tri (príplatkové) novinky: - panoramatická otváracia strecha - elektr. otváranie piatych dverí - fiksačná sada s kolajničkami v kufri.
Září 14, 200915 r KESSY (Keyless Entry, Start and exit SYstem) 2010 Signal. zařazení optimálního rychlostního stupně A bude mít trapně denní svícení jako OII FL. Upraveno Září 14, 200915 r od Mates_XIV
Září 15, 200915 r ŠKODA AUTO ZVEŘEJNILA CENY MODELU SUPERB COMBI V ČESKÉ REPUBLICE: http://skodaoctavia.cz/skoda-superb-combi-ceny Ta střecha to je věc Upraveno Září 15, 200915 r od zabiak
Září 15, 200915 r A není lepší ty ceny rovnou hodit do diskuze? Nebo když odkazovat, tak radši přímo na zdroj, než nějaké pochybné stránky. Upraveno Září 15, 200915 r od George Couser
Září 15, 200915 r me se to libi sakrys :-) jeste by mohli udelat spis 2,0TSI a mel bych vybrano .... za x let ojetinu ale :-)
Září 15, 200915 r domino666 : Vím, ale to je drobnost, kterou měla ŠA včera na webu blbě... vliv na cenu to nemá.
Září 15, 200915 r pokud se někomu zdá, že TDI 125 kW je pro takhle velký auto málo, pak si neumím představit ten motor 1,4 . Motor 1,8 si naopak představit umím a je to taky poměrně bída. Rozhodně by tomu v benzínu dvoulitr slušel mnohem víc.
Září 15, 200915 r Ikdyz ze zacatku sem tomu moc nedaval tak ted musim rict ze jak moc kombi v lasce nemam, tak S2 me nadchnul.Povedl se zkratka Zvlaste ta panoramaticka strecha je super Ikdyz ten zadek mi stale prijde dost podobny lagune (byt renolty nesnasim) a ty lampy taky mohly byt min "octaviacke".Stale je take dle meho velka vykonova mezera mezi TDI 125kw a V6, kterou by bylo treba zaplnit... Upraveno Září 15, 200915 r od Planeta
Září 15, 200915 r Tak jak se mi pořád nelíbí klasickej SII (s toho zadku je mi pořád na zvracení), tak combíček se mi líbí velmi moc...Velmi podařená kárka.
Září 15, 200915 r Už jsem to psal na jiném fóru, ale dám to pro diskuzi i sem: Malá úvaha. Co říkáte na to, že Škodovka vlastně představením Superba Combi došla po 20ti letech od doby "prvního krůčku" k moderním automobilům v podání Favorita na svůj možný vrchol? Modelově výš díky postavení značky Škoda již zcela určitě nepůjde, protože limuzínu konkurující třeba A8 pod značkou Škoda by si asi mnoho zájemců nekoupilo. Nyní vlastně na výšku půjde jen o jednu kategorii níž pod Fabii (Up!) a pak se bude věnovat jen rozšiřování portfolia do stran různými modely a deriváty které už ale zřejmě nikdy nebudou výš než představený SIIC. V každém případě je to za 20 let celkem pokrok ne? Před 20ti lety byl vrcholem Favorit 136LS kde k nadstandardní výbavě patřily mlhovky, otáčkoměr a světlo v kufru. Střešní okno a digitální hodiny byly jen za příplatek a dnes tu stojí pomalu 4-litrový šestiválcový kombík s pohonem všech kol, skleněnou střechou a tunou dalších vychytávek... myslím že je třeba zatleskat tomu, kam se za těch 20 let (a z toho 18 pod křídly koncernu) automobilka dostala a doporučuji se podívat, kam za tu dobu došly ostatní automobilky z východního bloku...
Září 15, 200915 r No, spíše pograrulujme a poděkujme koncernu, který automobilku dovedl tam, kde je a nevyužil jen její továrny k výrobě svých vozů, nebo paskvilů typu Logan.
Září 15, 200915 r Už jsem to psal na jiném fóru, ale dám to pro diskuzi i sem: Malá úvaha. Co říkáte na to, že Škodovka vlastně představením Superba Combi došla po 20ti letech od doby "prvního krůčku" k moderním automobilům v podání Favorita na svůj možný vrchol? Modelově výš díky postavení značky Škoda již zcela určitě nepůjde, protože limuzínu konkurující třeba A8 pod značkou Škoda by si asi mnoho zájemců nekoupilo. Nyní vlastně na výšku půjde jen o jednu kategorii níž pod Fabii (Up!) a pak se bude věnovat jen rozšiřování portfolia do stran různými modely a deriváty které už ale zřejmě nikdy nebudou výš než představený SIIC. V každém případě je to za 20 let celkem pokrok ne? Před 20ti lety byl vrcholem Favorit 136LS kde k nadstandardní výbavě patřily mlhovky, otáčkoměr a světlo v kufru. Střešní okno a digitální hodiny byly jen za příplatek a dnes tu stojí pomalu 4-litrový šestiválcový kombík s pohonem všech kol, skleněnou střechou a tunou dalších vychytávek... myslím že je třeba zatleskat tomu, kam se za těch 20 let (a z toho 18 pod křídly koncernu) automobilka dostala a doporučuji se podívat, kam za tu dobu došly ostatní automobilky z východního bloku... Možem len potvrdiť ... Ale Sup Combi sa im fakt podaril, ako málo ktorá novinka počas 20-tich rokov... Samotný dopit, následný predaj nám to všetko ukáže.
Září 15, 200915 r Více fotek najdete v naší galerii: http://gallery.skodahome.cz/nova-skoda-superb-ii-combi-g91
Září 15, 200915 r No, spíše pograrulujme a poděkujme koncernu, který automobilku dovedl tam, kde je a nevyužil jen její továrny k výrobě svých vozů, nebo paskvilů typu Logan. No a kvůli tomu mě štve spousta primitivů, kteří na koncern nadávají, co všechno nedovolil. Myslím, že toho dovolil hodně.. Jinak na tu panoramu se opravdu těším a rozhodování, co za pár let dál, je zase o trochu komplikovanější. Mám pevnou, strašně se mně to líbí. Možnost votevřít by ale občas bodla, jet s otevřenou střechou první jarní dny je pocit k nezaplacení.. je ale pravda, že tohle určitě 16k stát nebude.. Upraveno Září 15, 200915 r od bojler
Září 16, 200915 r To jsem si ani nevšiml ....to solár.střeš.okno je bomba.....Mám ho na své A6 a neměnil bych....další asi tři kolegové ho mají u SI a všichni to chválí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.