Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kontrolní otázka: mám TDI 66 kW r.v. 7/2000 a když jsem civěl :kuk: pod kapotu, tak jsem si všiml, že autobaterie není v plastové krabici resp. žádná plastová krabice tam není :076 je to stadard nebo mi v ňákém servisu čorkli?

Kontrolní otázka: mám TDI 66 kW r.v. 7/2000 a když jsem civěl :kuk: pod kapotu, tak jsem si všiml, že autobaterie není v plastové krabici resp. žádná plastová krabice tam není :076 je to stadard nebo mi v ňákém servisu čorkli?

Je to standart u starsich modelu. Ten plastovej kryt maj az novy modely.

Loni koupena baterie zn. Banner 69ah.+30% ale v zimě nic moc tak že proběhla změna a je tam 100ah. a je po problému .

já má tedy takovej jako látkovej obal no a baterku budu asi letos taky kupovat do 1,8 20V ani si nepamatuju co tam teď je, ale tipujutak něco kolem 70Ah

Dal bych link, ale Varta web nelinkuje - dneska jsem koupil taky novou baterku, ta stara sice jeste motorem tocila, ale rozdil je sakra znat. A kdyz mate zaslepeny zamky nevyplati se na baterii setrit.

Takze - do meho TDIcka sla Varta BLUE dynamic HP, 85Ah, 800A startovaci proud (EN), je o malicko delsi nez original

(315 vs. 278) a o malicko nizsi (175 vs. 190). Stala 3kkc, coz je docela dobra cena - puvodne jsem chtel levnejsi 80Ah, ale ta nebyla a nabizeli mi 80Ah Akumu za stejny prachy, co mne stala tahle (volba byla celkem jasna). Menil jsem to pul hodky, protoze jsem nemohl zaboha povolit sroub, vyndat starou bylo jako manipulace s jezkem v kleci (nechtelo se mi oddelavat filtr) ... vybral jsem si jeste vhodnou dobu, delat to pri minus dvaceti ...

Upraveno od awe_cz

Proc si ji menil v mrazaku? ;)

..já mám stále ještě původní a 7 let starou 55ku. Ptal jem se u Škodovky, jestli to není málo a odpověď zní, že stačí i 44AH. Jinak 7mi letá 55ka hovoří za vše.

Jirka

...jo mám 74KW 1,6l. r.v. 99

...jo mám 74KW 1,6l. r.v. 99

Shodou okolnosti jsem byl dnes menit - nejak mi uz pohasínaly kontrolky pri startovani v rannich mrazicich. :D Dal jsem tam VARTU HP 60Ah - http://www.autohorak.cz/detail/14645 (vymena v cene, starou si nechali) a docela cucim na tu zmenu pri startovani. :specool: Baterka uz zrejme opravdu mlela z posledniho.Zkousel jsem i dobijet a nepoznal jsem zadnou zmenu. Puvodne tam byla taky 60Ah.

Zdravím všechny.

Pozoruju, že moc lidí baterku do OCTAVIE nekupovalo, já taky ne mám tam originál VARTA 70 Ah, 570 A, s magickým okem.

Prozatím jsem spokojen

Libor.

  • 2 týdny později...

Nazdarek,jestli můžu poradit ohledně AKB vyzkoušejte www.autobat.cz.Já měnil baterku po 6-ti letech a byla to "jen" AKUMA.Na 1,9Tdi stačí 70 Ah,konkretně jsem si nechal poslat "Zap calcium" a vyšlo mě to na 1550 Kč+dovoz 100Kč.Je to polský výrobek,ale nekupte to za ty prachy.V pokecu píšou,že má výborné starty při extrémních mrazech,doufám,že to tak bude.Start.proud uvádí 540 A.80-tiAh baterka dává až720A a je jen asi o200Kč dražší. Jsou bezúdržbové a s mag. okem,ale to je mi k ničemu,neboť je přikryto deklem pojistek.Kdo chce ušetřit 1-2000 vřele doporučuji i kdyby vydržela jen 3roky.Čus bus

Mám TDI 81KW a dneska jsem dal 85Ah bo moje stará odešla do věčných lovišt! lol

Můžeš upřesnit co je to za typ a kde jsi jí kupoval?

Zatím mi vychází jako rozumná alternativa:

Akuma 82Ah 720A za cca 2.969,-

Dík.

Upraveno od janp

Nazdarek,jestli můžu poradit ohledně AKB vyzkoušejte www.autobat.cz.Já měnil baterku po 6-ti letech a byla to "jen" AKUMA.Na 1,9Tdi stačí 70 Ah,konkretně jsem si nechal poslat "Zap calcium" a vyšlo mě to na 1550 Kč+dovoz 100Kč.Je to polský výrobek,ale nekupte to za ty prachy.V pokecu píšou,že má výborné starty při extrémních mrazech,doufám,že to tak bude.Start.proud uvádí 540 A.80-tiAh baterka dává až720A a je jen asi o200Kč dražší. Jsou bezúdržbové a s mag. okem,ale to je mi k ničemu,neboť je přikryto deklem pojistek.Kdo chce ušetřit 1-2000 vřele doporučuji i kdyby vydržela jen 3roky.Čus bus

No nevím, z Polska nejím ani sardinky, aby tě nenechala ta batreka ve štichu. Cena odpovídá většinou kvalitě a zrovna Poláci ti něco darujou. Aby se ti neohýbaly při proudové zátěži olověné články a jednou se nedotkly, to by byla sranda. Pak dej vědět jak dlouho vydržela, moc bych ti aspoň ty 3 roky přál. Já bych raději pořídil za 3 tisíce Vartu, Akumu... a na 99% bych ji tam měl 6 let a bez zkratovaných a rozpadlých článků.

Mám TDI 81KW a dneska jsem dal 85Ah bo moje stará odešla do věčných lovišt! lol

Můžeš upřesnit co je to za typ a kde jsi jí kupoval?

Zatím mi vychází jako rozumná alternativa:

Akuma 82Ah 720A za cca 2.969,-

Dík.

Dobrá volba :palec2:

Nazdarek,jestli můžu poradit ohledně AKB vyzkoušejte www.autobat.cz.Já měnil baterku po 6-ti letech a byla to "jen" AKUMA.Na 1,9Tdi stačí 70 Ah,konkretně jsem si nechal poslat "Zap calcium" a vyšlo mě to na 1550 Kč+dovoz 100Kč.Je to polský výrobek,ale nekupte to za ty prachy.V pokecu píšou,že má výborné starty při extrémních mrazech,doufám,že to tak bude.Start.proud uvádí 540 A.80-tiAh baterka dává až720A a je jen asi o200Kč dražší. Jsou bezúdržbové a s mag. okem,ale to je mi k ničemu,neboť je přikryto deklem pojistek.Kdo chce ušetřit 1-2000 vřele doporučuji i kdyby vydržela jen 3roky.Čus bus

Jo a díval jsem se na ten web. Ty polský baterie Zap mají podezdřele nízkou hmotnost oproti Exide, Vartě..., no a co z toho plyne...olova málo !!!

No já jsem koukal, že je tam rozdíl asi 0,4 kg na baterii (ZAP proti Varta) o podobné kapacitě a stejném rozměru. To mi nepřijde zas o tolik méně olova. Třeba tam je míň vody. Takhle to nepoznáš. To by jsi musel ty baterky rozšvihat a zvážit samotný olovo.

No já jsem ji koupil taky, konkrétně ZAP Silver 64Ah, což by mělo pro 1.6 75kW ve standardní plné elektrické výbavě úplně stačit. Záruka je dva roky, tak se uvidí.

Pánové, baterie s velkou kapacitou jsou hezká věc, ale musí být adekvátní alternátor. Do benzínů se montovaly alternátory 70A a 90A, do dieselu 70, 90, 120. Odvíjelo se od elektrické výbavy vozu. Takže když tam bude velká baterka a budete jezdit se zapnutými spotřebiči tak ji nikdy nedobijete. Tuším že výrobcem nějvětší montovaná baterie je 72 Ah do nafty. Do benzinu 62Ah?

No já mám auto 1.6 75kW v plný elektrice snad jen kromě elektricky nastavitelný sedačky řidiče a podle štítku tam má být tohle:

J1L = Baterie 280A (60Ah)

8GD = Alternátor 90A

Pánové, baterie s velkou kapacitou jsou hezká věc, ale musí být adekvátní alternátor. Do benzínů se montovaly alternátory 70A a 90A, do dieselu 70, 90, 120. Odvíjelo se od elektrické výbavy vozu. Takže když tam bude  velká baterka a budete jezdit  se zapnutými spotřebiči tak ji nikdy nedobijete. Tuším že výrobcem nějvětší montovaná baterie je 72 Ah do nafty. Do benzinu 62Ah?

Já pomáhám dobíjení tímto: Solární panel Conrad

- zejména to eliminuje samovybíjení akumulátoru, které údajně činí 1 – 2 % jmenovité kapacity denně. Toto samovybíjení se zvětšuje se stářím baterie a rovněž narůstá při nízkých teplotách. Při odstaveném vozidle tedy dochází ke ztrátě kapacity, snížení životnosti akumulátoru a po delší době k problémům se startem.

Mám to na vnější straně sluneční clony u spolujezdce. Parkuji venku, takže sklopím a už to tam pere cca 135mA. :p

Upraveno od janp

[Já pomáhám dobíjení tímto: Solární panel Conrad

- zejména to eliminuje samovybíjení akumulátoru, které údajně činí 1 – 2 % jmenovité kapacity denně. Toto samovybíjení se zvětšuje se stářím baterie a rovněž narůstá při nízkých teplotách. Při odstaveném vozidle tedy dochází ke ztrátě kapacity, snížení životnosti akumulátoru a po delší době k problémům se startem.

Mám to na vnější straně sluneční clony u spolujezdce. Parkuji venku, takže sklopím a už to tam pere cca 135mA. :p

No to mě pos.., vypadá to zajímavě. Myslím že to je elegantní alternativa. Máš to tam pořád, nebo nandaváš jen po zaparkování? A kolik uvádějí životnost? Každopádně cena ujde. -_-

Jak se ten solární panel zapojuje, do zapalovače?

Jak se ten solární panel zapojuje, do zapalovače?

jj

a jste si jsity ze to funguje?

1. Máš to tam pořád, nebo nandaváš jen po zaparkování? A kolik uvádějí životnost?

2. To se ten solární panel zapojuje, do zapalovače?

3. A jste si jisty ze to funguje?

....................................................................................................

ad 1+2. Mám přichyceno trvale na cloně a je to zapojeno do kabeláže přes pojistku. Životnost - to se uvidí :-) Mám to od 06/2006.

Ostatní - viz Návod.PDF u Conradů.

ad3. Věřím, že to funguje jako každý jiný prodávaný "Dobíječ" Aku.

Měřil jsem to multimetrem při instalaci a dle intenzity osvětlení tam teklo kolem 100mA.

Upraveno od janp

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.