Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Už asi po třetí se mi stalo že hned po startu bliká kontrolka teploty vody ,začalo to s nižšími teplotami jinak mi to nikdy nedělalo. Když znova nastartuji někdy i dvakrát je vše ok.Neporadí někdo proč se to děje? Dikes

Vloženo
A díval ses na stav chladící kapaliny?(množství) nebo na čidlo v nádobce chladící kapaliny?

Vodu jsem kontroloval jako první je jí dost a co s tím čidlem naco se mám podívat?

Vloženo (editace)

Mě to dělalo taky,máš už nejspíš špinavou nádobku chl. kapaliny a čidlo trochu zkresluje. Za studena to dělá proto,že voda ztratí svůj objem,po ohřátí a vypnutí a znovu nastartování motoru to máš ok,že? Takže dolej víc vody,klidně trošku nad max a máš po problému. Čidlo je uvnitř,to bys musel dát novou nádobku. Někdy pomáhá celou nádobku vyvařit v octový vodě,to bys čučel co z toho vyplave.

Editováno: , autor: juke.box
Vloženo
Mě to dělalo taky,máš už nejspíš špinavou nádobku chl. kapaliny a čidlo trochu zkresluje. Za studena to dělá proto,že voda ztratí svůj objem,po ohřátí a vypnutí a znovu nastartování motoru to máš ok,že? Takže dolej víc vody,klidně trošku nad max a máš po problému. Čidlo je uvnitř,to bys musel dát novou nádobku. Někdy pomáhá celou nádobku vyvařit v octový vodě,to bys čučel co z toho vyplave.

Konečně něco čeho se mohu chytnout díky moc to určitě vyzkouším. :palec2:

Vloženo

tiez som dnes rano blikal na cerveno - vcelku zvlastny pocit naprvykrat :) Po kontrole a "restarte auta" to uz bolo OK. Skusim doliat, len mam dilemu, ze ci G12 (ked je teraz taka kosa), alebo destilovanu vodu?

Naposledy mi doliali na jesennej prehliadke pre rokom a stvrt asi 2dcl destilky a kvapalina mala bod mrznutia -35 stupnov.

Vloženo
tiez som dnes rano blikal na cerveno - vcelku zvlastny pocit naprvykrat :) Po kontrole a "restarte auta" to uz bolo OK. Skusim doliat, len mam dilemu, ze ci G12 (ked je teraz taka kosa), alebo destilovanu vodu?

Naposledy mi doliali na jesennej prehliadke pre rokom a stvrt asi 2dcl destilky a kvapalina mala bod mrznutia -35 stupnov.

Jestli to je tak,nebál bych se dolít obyč vodu,provozem se totiž odpařuje právě voda,G12 má vysokou hustotu a tak se neodpaří, v tomto důsledku se právě ještě mrazuvzdornost chl. kap zvyšuje,což není dobrý,když je nad -35°C a víš,kapalina přestává být ůčinná jako chladící médium-pro motor ne dobrý...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Každé mrazivé ráno ,se mi rosvití kontrolka teploty chladicí kapaliny.Nemrzky je dost a naměřil jsem -27.Po chvilce co vypnu motor a nasledovně ho nastartuji kontrolka se už nerožne .Je možne že by to bylo vadne čidlo?

Vloženo

měl jsem stejný problém u Golfu IV (OI měly tento problém taky častý), zkus "podrbat" čidlo v nádobce, vytvoří se na něm po čase nános-vrstvička a přestává pak vodit čímž vyvolává aktivaci kontrolky.

  • o 5 let později...
Vloženo

Nebude to v manuálu? Ale logicky bych řekl že od rysky min po rysku max. Co je trošku nad max ti asi nikdo přesně neřekne ale osobně bych to nad max nelil, fungovat to má bez nějakýho přelejvání.

Vloženo (editace)

díky za odpověď ale bylo to tím přelitím je to cca 1cm nad horní rysku zhruba ke sváru nádoby. taky jsem byl přesvědčenej že se to nesmí přelejvat ale byl jsem ve 4 servisech a ve dvou mi řekly ať to zkusím že to OII mají že to je normální a pokud to bude dělat dál tak ať to vyndám stříkačkou,nebo něak odsaju easy :-) 

Editováno: , autor: kalett81
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...