dadaoct Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Vernet je francouzká prvovýroba termostatů pro PSA. Když sem měl Hdi doporučovali mi všichni dát Vernet nebo pokud ho neseženu tak připlatit origo. všechno ostatní prý dělá bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Léte používám Wahler což je Německá značka a bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Mám v oktě Vernet již dva roky a zatím funguje dobře. Byl balenej i s O-kroužkem za 230,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Termostat jsem kopil origo ve Škodovce cena včetně těsníciho o kroužku 752 Kč.Zítra pokud to bude jen trochu možné tak se to pokusím vymněnit .Největší problém ale bude upustit hladinu chladící kapaliny nechce se mi lehat pod auto a sundávat plech pod motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Tak v dnešním počasí a je to hotovo-vymněněno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr H Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Zdravím vás kucí, mám podobný (možná stejný) problém - teď při teplotách kolem -15 °C se mi Octa (1.9 TDI/66Kw) zahřeje myslím, že úplně normál jak vždy, ale zůstane viset teplota kolem 70°C a tam visí pokud jedu kolem 60km/h, když zrychlím a jedu kolem 90km/h tak se teplota přímo úměrně vyhoupne výš. Naopak jak brzdím motorem nebo jedu pomalu tak teplota klesá. Dnes jsem vypozoroval že když vypnu klimu (mám nastaveno 22°C na AUTO) tak teplota se chová jak má-hned letí k 90°C a tam visí i pokud mám ECO.. Tak nevím zda mám cosi v pytli nebo jen s ní neumim -mám ji jen asi měsíc a půl a do těchto mrazů mi fungovala úplně OK. Napište zd má někdo podobné zkušenosti. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 6. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2009 dej to na VAG !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Asi máš blbej termostat a když jede klima, tedy i větráky na jejím chladiči tak vychladěj tím pádem i vodní chladič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr H Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Asi máš blbej termostat a když jede klima, tedy i větráky na jejím chladiči tak vychladěj tím pádem i vodní chladič. To je jasné, že když foukám tak ochlazuju motorový prostor, ale že bude termostat v prdeli lze předpokládat dle toho kolýsavých, resp. neschopnost udržet otáčky??? Na diagnostiku se dostanu někdy o víkenu ptze musím denně s autem jezdit do práce a to od 6 do 18 tak nemám moc možností.... Jelikož to nevím optám se - co vše můžu zku... když budu takto dále jezdit?? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.