DKx Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Ahoj, zdravím všechny škoďáky, myslíte, že má smysl chipovat motor 2.0 85kW ? Je to totiž už dost technologicky zastaralý motor, a co jsem se jen tak mezi neznalci ptal, říkali, že získám max 5kW, což za ty prachy nemá vůbec smysl. Co bych všechno potřeboval a kde by se to dalo sehnat k vlastnímu chipování ? To by měl být přecejenom kabel ke kompu + soft, a vzhledem k tomu, že se živím jako programátor by to nemuselo být pro mě tak těžké... Díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marv Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Smysl to nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 14. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 co říkáte na http://www.eri-tec.cz/ ? 11kW není už zas tak málo za 5 litrů ve srovnání s ostatníma také jde. Jen abych jenom nezaplatil za připojení mrtvého konektoru ... A ostatní renomovaní ten motor vůbec nenabízí, či jenom do modelového roku 2000 ... nějak se mi to nezdá, nerad bych to auto zmrvil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Já ten motor mám. Nalítáno má 94 tisíc a zatím jede jako ďas. Taky jsem se zajímal o přečipování. Údajně se na něm dá výkon zvýšit jen o 5 kW, takže jsem se na to vybodnul. Jede mi to 200 kdykoliv si vzpomenu, tak jsem to pustil z hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zajda Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Tanhle motor sice nemám ,ale podle mě sou to vyhozený peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 20. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Já ten motor mám. Nalítáno má 94 tisíc a zatím jede jako ďas. Taky jsem se zajímal o přečipování. Údajně se na něm dá výkon zvýšit jen o 5 kW, takže jsem se na to vybodnul. Jede mi to 200 kdykoliv si vzpomenu, tak jsem to pustil z hlavy. Ještě jsem hodně hledal a ptal se všude možně, jelikož právě jedu tuto středu do Práglu (tzn. přes celou republiku) vrátit současnou Fabku (kooperativní leasing) a právě si hned vyzvednout tu Octavii 4x4 (2 roky s ní jezdil jako firemní taťka, takže vím co beru a cena je doslova úžasná), a tak když tak hodně cestuju tak bych to vzal rovnou po cestě, Praha sportmotor či to co jsem psal. Ale nakonec jsem se rozhodl do toho nejít, opravdu se to asi nevyplatí. Koneckonců to je hodně o řidiči, rok jezdím v "zasraném třívalci HovnoToPojede" a už jsem mnoha "tunerům" se silnými auty natrhl prdel (jasně, na dálnici nemám šanci). A to je pitomých 47kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 tenhle motor bych nechipoval, nema to smysl. jo a s HTPckem jsi natrh prdel spouste tunerum v silnych autech?hmmm ted jde o to, co je pro tebe silny auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 20. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 tenhle motor bych nechipoval, nema to smysl.jo a s HTPckem jsi natrh prdel spouste tunerum v silnych autech?hmmm ted jde o to, co je pro tebe silny auto Třeba Volvo 4.2 ? Víc to tam napsané nemělo (to ale bylo běžné sériové). Jde totiž o profil trasy - to byl serpentinový tankodrom, a tam ti motor zas tak moc nepomůže. A jiné, dá se s tím rychle rozjet atd. Ale zase mi dost lidí tu prdel natrhli mě - třeba ta tvoje OII 1.9 TDI. To jsem nesundal ani omylem. A jak říkám je to o řidiči. Já se možná potím v omezovači otáček a ten, "s kým mám závod" je v křečích smíchu a proto jede na ruční brzdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 Vase starosti mit ...ani OII 1.9 TDi neni zadnej zazrak natoz v kombajnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 tenhle motor bych nechipoval, nema to smysl.jo a s HTPckem jsi natrh prdel spouste tunerum v silnych autech?hmmm ted jde o to, co je pro tebe silny auto Třeba Volvo 4.2 ? Víc to tam napsané nemělo (to ale bylo běžné sériové). Jde totiž o profil trasy - to byl serpentinový tankodrom, a tam ti motor zas tak moc nepomůže. A jiné, dá se s tím rychle rozjet atd. Ale zase mi dost lidí tu prdel natrhli mě - třeba ta tvoje OII 1.9 TDI. To jsem nesundal ani omylem. A jak říkám je to o řidiči. Já se možná potím v omezovači otáček a ten, "s kým mám závod" je v křečích smíchu a proto jede na ruční brzdu. no, zrovna ta moje 1.9ka je dost mrtva co se tyce jizdni dynamiky. jinak volvo, mno, ten fakt asi jel na rucni brzdu. ono taky jde o to, jestli s tebou vubec zavodil nebo treba za tebou jenom jel.... JasteR: to s kombajnem nechapu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 zkus napsat Martinovi RS ten měl tenhle motor a nechal ho čipnout a myslím ,že mu po výměně motoru doma zůstala načipovaná řídící jednotka a myslím, že jí nabízel v bazaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 zkus napsat Martinovi RS ten měl tenhle motor a nechal ho čipnout a myslím ,že mu po výměně motoru doma zůstala načipovaná řídící jednotka a myslím, že jí nabízel v bazaru Díky ti za dobrý tip, volal jsem mu, ale bohužel jeho jednotka je příliš stará a neseděla by s mým imobilizérem (mám 2003) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzy Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Tak nad chipováním tohoto motoru jsem taky dlouho uvažoval, ale nakonec jsem to vzdal. V současném provozu se málokdy člověk sveze a když na to přijde a motor pořádně vytočím tak se svezu super a jak tu už někdo psal 200 to udělá kdykoliv, ale kdy tak člověk může jet? Jinak na 2 omezovač zapne ve 100km/hod. a na 3 ve 150km/hod. , takže na předjíždění je vždycky pořádná rezerva na podřazení. No 1.8T by byla lepší, ale zase ta spotřeba? Jestli tu někdo s HTP závodil s našláplými auty a zvítězil, no tak to se mu asi zdálo. Ono je otázka, jestli s ním někdo vůbec závodil, dobré by bylo si sjet s něčím co trochu jede, aby měl představu jak jede AUTO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Tak nad chipováním tohoto motoru jsem taky dlouho uvažoval, ale nakonec jsem to vzdal. V současném provozu se málokdy člověk sveze a když na to přijde a motor pořádně vytočím tak se svezu super a jak tu už někdo psal 200 to udělá kdykoliv, ale kdy tak člověk může jet? Jinak na 2 omezovač zapne ve 100km/hod. a na 3 ve 150km/hod. , takže na předjíždění je vždycky pořádná rezerva na podřazení. No 1.8T by byla lepší, ale zase ta spotřeba? Jestli tu někdo s HTP závodil s našláplými auty a zvítězil, no tak to se mu asi zdálo. Ono je otázka, jestli s ním někdo vůbec závodil, dobré by bylo si sjet s něčím co trochu jede, aby měl představu jak jede AUTO. Ano, přeháním to, neměl bych tolik chlastat .. zamyslím se nad sebou HTP je opravdu Hovno To Pojede právem, sedne tam druhá osoba a rychleší je i cyklista. Ty moje superlativa .. nebudeme to rozebírat .. na pořádné auto to rozhodně nemá, já to myslel tak, že když se s tím trochu umí jezdit, tak to i dokáže trošku konkurovat nějakému tomu náctiletému debilovi s polepeným Kadettem co má místo výfuku odpadní rouru. ... takže sorry za IQ0 flame ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzy Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Ok, tak to beru. Na řidiči a citu pro auto hodně záleží. Ten 2.0i taky není žádná raketa, ale svezeš se, a s 1.2HTP jsem už jezdil - do města na nákupy a na pojížďky dobré, jinak bych to nechtěl, ale zase plno lidem stačí se přesunout, takže je to věc názoru a potřeb každého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERESOS Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. No tak s těma kilowatama to nepřeháněj, je to jen atmosférickej motor, takže bych těch 10-15kW přírustek viděl na maximum, ale začni otevřeným filtrem(samo že značkovým), potom čip a nakonec laděnej zadní tlumič výfuku, ale přímo na Octu a ne nějaký ty trhový záležitosti. Edit: Teď jsem kouknul na sportmotor a tam čipujou na 92kW, takže s nějakejma 100kW se myslím rozluč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Vymena motoru za 1.8T, pripadne 1.8T RS verze ( vcetne vsech RJ, kabelaze, atp.) Na nejake dodelavani turbiny zapomen - nakladne, nerentabilni, spolehlivost a zivotnot nejista. Cipem, sanim a vyfukem nejaky ten oslik pribyde, ale necekej od toho tech zadanych 25kw navic - to je nesmysl:). Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Vymena motoru za 1.8T, pripadne 1.8T RS verze ( vcetne vsech RJ, kabelaze, atp.) Na nejake dodelavani turbiny zapomen - nakladne, nerentabilni, spolehlivost a zivotnot nejista. Cipem, sanim a vyfukem nejaky ten oslik pribyde, ale necekej od toho tech zadanych 25kw navic - to je nesmysl:). Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Nj, ale při výměně motoru za 1,8T je to potom neprodejný auto, takže to už je lepší tohle prodat a koupit origo 1,8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Nj, ale při výměně motoru za 1,8T je to potom neprodejný auto, takže to už je lepší tohle prodat a koupit origo 1,8T Ne nutne. Dle zakona muzes motor vymenit za tzv. zastupny typ. Cili pokud se da nekde sehnat papir ( mozna u skodovky ? ), ze motor 2.0 se da nahradit 1.8T, je prestavba zcela legalni a v poradku. Chtelo by se zeptat majitele, ktery to jiz udelal ( nekde na foru jsem videl obrazky prave prehozeni motoru za 1.8T RS ). Snad se tu ozve nekdo, kdo s tim ma prakticke zkusenosti..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Nj, ale při výměně motoru za 1,8T je to potom neprodejný auto, takže to už je lepší tohle prodat a koupit origo 1,8T Ne nutne. Dle zakona muzes motor vymenit za tzv. zastupny typ. Cili pokud se da nekde sehnat papir ( mozna u skodovky ? ), ze motor 2.0 se da nahradit 1.8T, je prestavba zcela legalni a v poradku. Chtelo by se zeptat majitele, ktery to jiz udelal ( nekde na foru jsem videl obrazky prave prehozeni motoru za 1.8T RS ). Snad se tu ozve nekdo, kdo s tim ma prakticke zkusenosti..... Taky by mě to zajímalo, ale už se to tu probíralo a nikdo nedokázal přesně říct a nakonec z toho vyšlo že to je spíš úprava bez papírů... v Německu by to asi nebyl problém, ale tady je to holt jiný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 U nas to legalne nejde, na to v klidku zapomente Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 (editace) u nás ti oficiálně škodovka nepovolí 17" kola natož motor prodej a kup jiný předělával jsem z 1,6 AVU na 1,8 T RS a co vím tak do ted to není zlegalizovany a podle mě nikdy nebude Editováno: 9. Září 2007, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERESOS Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 A CO TAK VYMĚNIT VSTŘIKY ?? ČTU TADY JAK U DISLU TO ZVYŠUJE VYKON . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 (editace) vstřiky to nezachrání podle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok Editováno: 9. Září 2007, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.