Publikováno Květen 14, 200619 r Ahoj, zdravím všechny škoďáky, myslíte, že má smysl chipovat motor 2.0 85kW ? Je to totiž už dost technologicky zastaralý motor, a co jsem se jen tak mezi neznalci ptal, říkali, že získám max 5kW, což za ty prachy nemá vůbec smysl. Co bych všechno potřeboval a kde by se to dalo sehnat k vlastnímu chipování ? To by měl být přecejenom kabel ke kompu + soft, a vzhledem k tomu, že se živím jako programátor by to nemuselo být pro mě tak těžké... Díky za názory
Květen 14, 200619 r Autor co říkáte na http://www.eri-tec.cz/ ? 11kW není už zas tak málo za 5 litrů ve srovnání s ostatníma také jde. Jen abych jenom nezaplatil za připojení mrtvého konektoru ... A ostatní renomovaní ten motor vůbec nenabízí, či jenom do modelového roku 2000 ... nějak se mi to nezdá, nerad bych to auto zmrvil
Květen 20, 200619 r Já ten motor mám. Nalítáno má 94 tisíc a zatím jede jako ďas. Taky jsem se zajímal o přečipování. Údajně se na něm dá výkon zvýšit jen o 5 kW, takže jsem se na to vybodnul. Jede mi to 200 kdykoliv si vzpomenu, tak jsem to pustil z hlavy.
Květen 20, 200619 r Autor Já ten motor mám. Nalítáno má 94 tisíc a zatím jede jako ďas. Taky jsem se zajímal o přečipování. Údajně se na něm dá výkon zvýšit jen o 5 kW, takže jsem se na to vybodnul. Jede mi to 200 kdykoliv si vzpomenu, tak jsem to pustil z hlavy. Ještě jsem hodně hledal a ptal se všude možně, jelikož právě jedu tuto středu do Práglu (tzn. přes celou republiku) vrátit současnou Fabku (kooperativní leasing) a právě si hned vyzvednout tu Octavii 4x4 (2 roky s ní jezdil jako firemní taťka, takže vím co beru a cena je doslova úžasná), a tak když tak hodně cestuju tak bych to vzal rovnou po cestě, Praha sportmotor či to co jsem psal. Ale nakonec jsem se rozhodl do toho nejít, opravdu se to asi nevyplatí. Koneckonců to je hodně o řidiči, rok jezdím v "zasraném třívalci HovnoToPojede" a už jsem mnoha "tunerům" se silnými auty natrhl prdel (jasně, na dálnici nemám šanci). A to je pitomých 47kW.
Květen 20, 200619 r tenhle motor bych nechipoval, nema to smysl. jo a s HTPckem jsi natrh prdel spouste tunerum v silnych autech?hmmm ted jde o to, co je pro tebe silny auto
Květen 20, 200619 r Autor tenhle motor bych nechipoval, nema to smysl.jo a s HTPckem jsi natrh prdel spouste tunerum v silnych autech?hmmm ted jde o to, co je pro tebe silny auto Třeba Volvo 4.2 ? Víc to tam napsané nemělo (to ale bylo běžné sériové). Jde totiž o profil trasy - to byl serpentinový tankodrom, a tam ti motor zas tak moc nepomůže. A jiné, dá se s tím rychle rozjet atd. Ale zase mi dost lidí tu prdel natrhli mě - třeba ta tvoje OII 1.9 TDI. To jsem nesundal ani omylem. A jak říkám je to o řidiči. Já se možná potím v omezovači otáček a ten, "s kým mám závod" je v křečích smíchu a proto jede na ruční brzdu.
Květen 21, 200619 r tenhle motor bych nechipoval, nema to smysl.jo a s HTPckem jsi natrh prdel spouste tunerum v silnych autech?hmmm ted jde o to, co je pro tebe silny auto Třeba Volvo 4.2 ? Víc to tam napsané nemělo (to ale bylo běžné sériové). Jde totiž o profil trasy - to byl serpentinový tankodrom, a tam ti motor zas tak moc nepomůže. A jiné, dá se s tím rychle rozjet atd. Ale zase mi dost lidí tu prdel natrhli mě - třeba ta tvoje OII 1.9 TDI. To jsem nesundal ani omylem. A jak říkám je to o řidiči. Já se možná potím v omezovači otáček a ten, "s kým mám závod" je v křečích smíchu a proto jede na ruční brzdu. no, zrovna ta moje 1.9ka je dost mrtva co se tyce jizdni dynamiky. jinak volvo, mno, ten fakt asi jel na rucni brzdu. ono taky jde o to, jestli s tebou vubec zavodil nebo treba za tebou jenom jel.... JasteR: to s kombajnem nechapu...
Květen 21, 200619 r zkus napsat Martinovi RS ten měl tenhle motor a nechal ho čipnout a myslím ,že mu po výměně motoru doma zůstala načipovaná řídící jednotka a myslím, že jí nabízel v bazaru
Květen 22, 200619 r Autor zkus napsat Martinovi RS ten měl tenhle motor a nechal ho čipnout a myslím ,že mu po výměně motoru doma zůstala načipovaná řídící jednotka a myslím, že jí nabízel v bazaru Díky ti za dobrý tip, volal jsem mu, ale bohužel jeho jednotka je příliš stará a neseděla by s mým imobilizérem (mám 2003)
Květen 22, 200619 r Tak nad chipováním tohoto motoru jsem taky dlouho uvažoval, ale nakonec jsem to vzdal. V současném provozu se málokdy člověk sveze a když na to přijde a motor pořádně vytočím tak se svezu super a jak tu už někdo psal 200 to udělá kdykoliv, ale kdy tak člověk může jet? Jinak na 2 omezovač zapne ve 100km/hod. a na 3 ve 150km/hod. , takže na předjíždění je vždycky pořádná rezerva na podřazení. No 1.8T by byla lepší, ale zase ta spotřeba? Jestli tu někdo s HTP závodil s našláplými auty a zvítězil, no tak to se mu asi zdálo. Ono je otázka, jestli s ním někdo vůbec závodil, dobré by bylo si sjet s něčím co trochu jede, aby měl představu jak jede AUTO.
Květen 22, 200619 r Autor Tak nad chipováním tohoto motoru jsem taky dlouho uvažoval, ale nakonec jsem to vzdal. V současném provozu se málokdy člověk sveze a když na to přijde a motor pořádně vytočím tak se svezu super a jak tu už někdo psal 200 to udělá kdykoliv, ale kdy tak člověk může jet? Jinak na 2 omezovač zapne ve 100km/hod. a na 3 ve 150km/hod. , takže na předjíždění je vždycky pořádná rezerva na podřazení. No 1.8T by byla lepší, ale zase ta spotřeba? Jestli tu někdo s HTP závodil s našláplými auty a zvítězil, no tak to se mu asi zdálo. Ono je otázka, jestli s ním někdo vůbec závodil, dobré by bylo si sjet s něčím co trochu jede, aby měl představu jak jede AUTO. Ano, přeháním to, neměl bych tolik chlastat .. zamyslím se nad sebou HTP je opravdu Hovno To Pojede právem, sedne tam druhá osoba a rychleší je i cyklista. Ty moje superlativa .. nebudeme to rozebírat .. na pořádné auto to rozhodně nemá, já to myslel tak, že když se s tím trochu umí jezdit, tak to i dokáže trošku konkurovat nějakému tomu náctiletému debilovi s polepeným Kadettem co má místo výfuku odpadní rouru. ... takže sorry za IQ0 flame ...
Květen 24, 200619 r Ok, tak to beru. Na řidiči a citu pro auto hodně záleží. Ten 2.0i taky není žádná raketa, ale svezeš se, a s 1.2HTP jsem už jezdil - do města na nákupy a na pojížďky dobré, jinak bych to nechtěl, ale zase plno lidem stačí se přesunout, takže je to věc názoru a potřeb každého.
Září 8, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc.
Září 8, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. No tak s těma kilowatama to nepřeháněj, je to jen atmosférickej motor, takže bych těch 10-15kW přírustek viděl na maximum, ale začni otevřeným filtrem(samo že značkovým), potom čip a nakonec laděnej zadní tlumič výfuku, ale přímo na Octu a ne nějaký ty trhový záležitosti. Edit: Teď jsem kouknul na sportmotor a tam čipujou na 92kW, takže s nějakejma 100kW se myslím rozluč...
Září 8, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Vymena motoru za 1.8T, pripadne 1.8T RS verze ( vcetne vsech RJ, kabelaze, atp.) Na nejake dodelavani turbiny zapomen - nakladne, nerentabilni, spolehlivost a zivotnot nejista. Cipem, sanim a vyfukem nejaky ten oslik pribyde, ale necekej od toho tech zadanych 25kw navic - to je nesmysl:). Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:)
Září 8, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Vymena motoru za 1.8T, pripadne 1.8T RS verze ( vcetne vsech RJ, kabelaze, atp.) Na nejake dodelavani turbiny zapomen - nakladne, nerentabilni, spolehlivost a zivotnot nejista. Cipem, sanim a vyfukem nejaky ten oslik pribyde, ale necekej od toho tech zadanych 25kw navic - to je nesmysl:). Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Nj, ale při výměně motoru za 1,8T je to potom neprodejný auto, takže to už je lepší tohle prodat a koupit origo 1,8T
Září 9, 200717 r Nj, ale při výměně motoru za 1,8T je to potom neprodejný auto, takže to už je lepší tohle prodat a koupit origo 1,8T Ne nutne. Dle zakona muzes motor vymenit za tzv. zastupny typ. Cili pokud se da nekde sehnat papir ( mozna u skodovky ? ), ze motor 2.0 se da nahradit 1.8T, je prestavba zcela legalni a v poradku. Chtelo by se zeptat majitele, ktery to jiz udelal ( nekde na foru jsem videl obrazky prave prehozeni motoru za 1.8T RS ). Snad se tu ozve nekdo, kdo s tim ma prakticke zkusenosti.....
Září 9, 200717 r Nj, ale při výměně motoru za 1,8T je to potom neprodejný auto, takže to už je lepší tohle prodat a koupit origo 1,8T Ne nutne. Dle zakona muzes motor vymenit za tzv. zastupny typ. Cili pokud se da nekde sehnat papir ( mozna u skodovky ? ), ze motor 2.0 se da nahradit 1.8T, je prestavba zcela legalni a v poradku. Chtelo by se zeptat majitele, ktery to jiz udelal ( nekde na foru jsem videl obrazky prave prehozeni motoru za 1.8T RS ). Snad se tu ozve nekdo, kdo s tim ma prakticke zkusenosti..... Taky by mě to zajímalo, ale už se to tu probíralo a nikdo nedokázal přesně říct a nakonec z toho vyšlo že to je spíš úprava bez papírů... v Německu by to asi nebyl problém, ale tady je to holt jiný...
Září 9, 200717 r u nás ti oficiálně škodovka nepovolí 17" kola natož motor prodej a kup jiný předělával jsem z 1,6 AVU na 1,8 T RS a co vím tak do ted to není zlegalizovany a podle mě nikdy nebude Upraveno Září 9, 200717 r od Vaša
Září 9, 200717 r vstřiky to nezachrání podle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok Upraveno Září 9, 200717 r od Vaša
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.