Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Dej na blok tohle na to nasad KKK K04/K03 turbo slad to a maš pár dalších koníků navíc :D

Tak to je moc hezký. Jinak o úpravách 2,0/85kW se tu myslím už psalo a nemá to moc smysl.

U toho chipu nejde tak o zvyseni vykonu ale zmenu charakteristiky vykonu,ten se zvysi tak o 7% a posouva se trochu omezovac,a urcite to jde znat hlavne s tim fitrem a vyfukem

  • 11 měsíců později...

Hoj chlapi. Je to jasný, mám dvoulitr benál. Má cenu ho čipnout? Na cimbu jsem se díval, že ten v koních ani kroutáku není tak velký, Martin

Dle mého to fakt nemá to cenu.

  • 7 měsíců později...

Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW.

A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí ;)

Upraveno od VSemi

  • 7 let později...

Zdravím, rád bych oprášil tohle již notně zatuchlé téma, jednoduše proto, že jsem svou 2.0i AZJ rv. 2004 dotáhl vcelku nedávno. Díval jsem se na aktuální nabídky a to dosažitelné maximum 192Nm je vykoupeno méně plochou křivkou průběhu výkonu a okradl bych se tím o krouťák v nízkých otáčkách, což je nesmysl - navíc mám starý 4stupňový automat s hydrodynamickým měničem a podobné fígle si asi ani nemůžu dovolit. Varianta v různých nabídkách označovaná jako EKO počítá s +4kW a 185Nm s tím že ten grafík je téměř totožný, jen krouťák nastupuje trochu dříve a je krapet vyšší, asi to spíš nepůjde poznat, ale hodně se na stránkách poskytovatelů těch služeb operuje s nižší spotřebou. Je reálné, že by pak motor měl krom nepatrně většího výkonu i nižší spotřebu - samozřejmě že nijak dramaticky, ale automat to auto obere o trochu výkonu a zvýší spotřebu, třeba by se to trochu srovnalo. I když co jsem tak někde zahlídl, tak ty 2.0i občas stejně poskytnou podobné výsledky i bez přečipování, tak prostě nevím.. :D v dobách, kdy seto tu aktuálně řešio by to byl nesmysl, ale dneska to jde s trochou štěstí za 2600 a to už tu rentabilitu posouvá trochu jinam... pokud to není zbytečné úplně no. 

Ahoj, ten to motor nejde čipovat, jsou to všechno podvody.

Jj, koukám, že bych nejspíš zaplatil "pouhých" 2600 za nic a to je pořád zbytečně hodně - je asi fakt že na atmosféře není moc co "čipovat", kor když ty Nm jdou asi nabrzdit stejně a "o 10% menší spotřeba" se nedá nijak objektivně dokázat - nebudu drbat do něčeho co funguje dobře :D

 

V 3. 9. 2009 na 19:33, VSemi napsal:

Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW.

A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí ;)

 

To není a nikdy nebylo.

 

Netuším, jestli ojetý motor má místo udávaných 85 kW těch tebou zmíněných 92 kW (to spíš naopak), ale prostor pro úpravu je minimální a nemá žádný valný smysl.

2.0i se 120tkm je teprve v pubertě, tam bych pokles výkonu nečekal, spíš ten hydrodynamický měnič v převodovce... 

Ale houby, ten menic vydrzi minimalne stejne jak ten motor, pokud se k tomu clovek chova alespon trochu slusne. To nelze vubec srovnavat treba s zivotnosti DSG. Cipovat to je ale fakt nesmysl.

Osobně si to taky myslím, na tu převodovku celkem nedám dopustit a věřím tomu, že při nezanedbané údržbě to i bude mít životnost - alespoň v to doufám :D Šlo mi o ztrátu energie přímo v tom měniči z principu jeho funkce, ne že by už nebyl co za mlada ;) 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.