Publikováno Říjen 3, 200618 r Chci se zeptat,mam octu 99 MR00, kdyz prepnu zrcatka na L nataceji se obe je to OK?nemelo by se natacet jen L,kdyz prepnu na P ,tak jde jen P. Dale bych chtel dodelat vyhrivani u zrcatek jak na to? Je tam nejaka kabelaz pripravena kdyz se v poloze L nataceji obe,popr. co vse a kam natahat. díky
Říjen 3, 200618 r Chci se zeptat,mam octu 99 MR00, kdyz prepnu zrcatka na L nataceji se obe je to OK?nemelo by se natacet jen L,kdyz prepnu na P ,tak jde jen P.Dale bych chtel dodelat vyhrivani u zrcatek jak na to? Je tam nejaka kabelaz pripravena kdyz se v poloze L nataceji obe,popr. co vse a kam natahat. díky Me teda funguje vyhřívání zrcátek se zadnim oknem.Joistik na poloze 0-nevim jestli to neni jedno.
Říjen 3, 200618 r A každopádně když dáš L mělo by se natáčet pouze levé a když P tak pouze pravé, to co mi popisuješ musí být sranda a docela umění seřídit zrcátka jak potřebuješ.
Říjen 3, 200618 r Myslím že je to správně. Na poloze L se natáčí obě synchronně. Pokud Ti synchro nevyhovuje, máš možnost změnit si pravý zrcátko v poloze R. Je to určitě rychlejší, než natáčet nejprve jedno a pak druhé...(?)
Říjen 3, 200618 r Ano na L - se nastavuji oboje a to P si doladis - uz takova mensi synchronizace a pokud mas vyhrivani zadniho okna coz maji vsechny Octy a k tomu el. zrcatka a urcite v barve tak je mas na 100% vyhrivane Upraveno Říjen 3, 200618 r od Host
Říjen 3, 200618 r Autor mno hlavně mi to nevadi,ale chtěl bych vyhřívaný mam SLX a dodělat to tak mě zajímá estli je tam nejaka priprava ci ne co se kabelaze a tyce.ddik
Říjen 3, 200618 r a pokud mas vyhrivani zadniho okna coz maji vsechny Octy a k tomu el. zrcatka a urcite v barve tak je mas na 100% vyhrivane tongue.gif
Říjen 3, 200618 r Autor a bo vubec jak jako laik poznam ze jsou vyhrivane? Kdyt by tam melo byt na prepinaci vyhrivani a na zrcatkach ta znacka ze jsou vyhrivane.vybyva je SLX a je to combik a ma vyhrivane sedacky.
Říjen 3, 200618 r Myslím že je to správně. Na poloze L se natáčí obě synchronně. Pokud Ti synchro nevyhovuje, máš možnost změnit si pravý zrcátko v poloze R. Je to určitě rychlejší, než natáčet nejprve jedno a pak druhé...(?) jak pise budy taky jsem to netušil Garny mi to musel vysvětlit
Říjen 3, 200618 r tak si pust zadni okno a uvidis - zvenci si na ne sahni - budou slabe hrat za chvilku. Jinak mej zapalovani zapnute. Dale uz nevim - treba pojistka
Říjen 3, 200618 r Myslim že rozlišující faktor je, jestli máš na zrcátku cca v jedné třetině vertikální slabou hnědou čárku - vlákno které hřeje. Je prakticky stejné, jako máš na zadním skle, kde jich je ale pochopitelně víc...
Říjen 3, 200618 r Sakra to jsem nevedel ze je neco takoveho videt. Neni nahodou to vlakno na druhe strane zrcatka - jako tvar vlnek. pokud nemyslis to lamani obrazu Upraveno Říjen 3, 200618 r od Host
Říjen 3, 200618 r No, doufám že nekecám... Já tam to vlákno mám viditelné a mám za to, že je to právě kvůli vyhřívání...
Říjen 3, 200618 r Autor tak chlapy dik ,pustil jsem to a zjistil,že vyhřívané jsou .Mno spiš jen to u spolujezdce male funguje,ale u ridiče to velke ,ktere nejvice bych potřeboval nee.Da se to nějak spravit,nebo spiš koupit new,či v bazosi a kolik se pohybuje cena,vlastně i toho u spolujezdce chtěl bych dat velke. kolko diky
Říjen 3, 200618 r tak chlapy dik ,pustil jsem to a zjistil,že vyhřívané jsou .Mno spiš jen to u spolujezdce male funguje,ale u ridiče to velke ,ktere nejvice bych potřeboval nee.Da se to nějak spravit,nebo spiš koupit new,či v bazosi a kolik se pohybuje cena,vlastně i toho u spolujezdce chtěl bych dat velke. kolko diky než to pouštět tak stačí podívat se kolik tam vede drátů
Říjen 3, 200618 r Autor jo a co ten joystik ,u kamose ma 3 polohy ,prave L+P a P a vyhrivani (ikonka).Ma tedy facelift ,ale stejne by me to zajimalo proc to tam je a ja mam vyhrivani na nule,mam chapat ze to je jeden a ten samy vypinac,jen jine ikony a funknce jsou zamenitelne?
Říjen 3, 200618 r Autor a kolik tam ma byt dratkuu ?Predpokladam,ze kdyz funguje leve ,prave by melo taktez,tudiz mam prave spatne ze.je to tak
Říjen 4, 200618 r Autor chlapy kolik tam tedy ma byt tech dratu ,nebo jak to rychle poznam,ze je vyhrivane?nechci naletet s koupi. diky za odpoved
Říjen 6, 200618 r No, doufám že nekecám... Já tam to vlákno mám viditelné a mám za to, že je to právě kvůli vyhřívání... Tak to neni, vyhrivani neni videt, pokud ti rozumim spravne, myslis tu natistenou svislou carku, co je asi v jedne tretine od vnejsi hrany zrcatka. To je jen oznaceni mista, od ktereho je zrcatko jinak zakriveno a vykryva vetsi prostor pro lepsi (ne zcela) eliminaci mrtveho uhlu. Jinak synchronni nastaveni vnejsich zrcatek je v poradku, bylo to ale az od urciteho MR...
Říjen 6, 200618 r chlapy kolik tam tedy ma byt tech dratu ,nebo jak to rychle poznam,ze je vyhrivane?nechci naletet s koupi. diky za odpoved Nejlepsi kontrola - zapni vyhrivani, za chvili na zrcatko sahni a kdyz to bude v poradku, urcite to na ruce ucitis...
Říjen 7, 200618 r Jinak synchronni nastaveni vnejsich zrcatek je v poradku, bylo to ale az od urciteho MR... Synchronní nastavení mám i na své Octě mr 98 1,6 GLX ovladač mám ještě ten starej kruhovej čtyřsměrnej a čudlem přepínám L-R, vyhřívání zapínám vyhříváním zadního okna když hmátneš na srcátko tak to určitě poznáš, mě nehřeje pravé a dost mě to točí ríkal jsem si že proletuju ten vyhřívací plošnák na zrcátku. Ale bohužel celé zrcátko je nalepené na plastové podložce co ho drží na autě. A teď jsem se na.... a jdu to nějak utrhnout dám vědět jak dopadnu. Tak demontáž skla = vyklopit zrcátko na maximum nahoru, zespoda podebrat (použil jsem velkej šroubovák) zabrat, vycvakne se spodní část zrcátka strčil jsem tam prsty a šroubovákem jsem vycvakl vršek odpojit kabely (na těch se dá změřit jestli tam leze šťáva). Zůstane zrcátko s nalepeným plastem mezi ně jsem opatrně nacpal kudlu a celyý jsem to jakoby odřízl, zůstalo mi jen zrcátko s vyhřívací folií na pohled to vypadalo ok tak jsem si říkal že jsem na to asi krátkej. Nevzdal jsem to a odloupl jsem nožem tu folii ze zrcátka ten plošňák je nalepenej až zespodu na tý folii a tam jsem viděl že je kus upálenej kolem jednoho kontaktu zkusil jsem to proletovat ale obyč trafopájkou to nejde tak jsem to jen trošku oškrábl na tý pásce a přiložil jsem tam kus alobalu a věřil jen na dotykovej převod proudu. poté jsem na folii nalepil oboustrannou kobercovou pásku (je tenká) a přilepil na zrcátko, ten samý postup u zrcátka na plast. poslední kontrola a montáž na auto a super už zase hřeje a dle cenníku z Etosu 1009,-Czk zůstalo doma. Jen pro jistotu není náhodou k sehnání jen ta folie? Upraveno Říjen 7, 200618 r od murder
Říjen 12, 200618 r No, doufám že nekecám... Já tam to vlákno mám viditelné a mám za to, že je to právě kvůli vyhřívání... Tak to neni, vyhrivani neni videt, pokud ti rozumim spravne, myslis tu natistenou svislou carku, co je asi v jedne tretine od vnejsi hrany zrcatka. To je jen oznaceni mista, od ktereho je zrcatko jinak zakriveno a vykryva vetsi prostor pro lepsi (ne zcela) eliminaci mrtveho uhlu. Jinak synchronni nastaveni vnejsich zrcatek je v poradku, bylo to ale az od urciteho MR... Sakra, no jo ... Díky za vysvětlení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.