Přejít na obsah

motor zdechl


cecenda

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny a omlouvám se pokud se tu už něco podobného psalo. Mám octavii I, 1,9 TDI 66KW najeto 128000 km po výměně rozvodů a všech filtrů. Poslední dobou mi špatně startovala ale nakonec vždy naskočila a jela normálně. Naposled jsem jel asi 100 km na návštěvu a když jsme odjížděli nechtěla už vůbec naskočit. Nakonec naskočila asi napošesté, ale v nízkých otáčkách tolik netáhla. Poté jsem jel zpět asi 100 km zcela normálně a když jsem přijel na první křižovatku do města a dal ji na volnoběh tak zdechla a už jsem s ní nic neudělal. Odtáhli mě, přišli na vadné svíčky (to by vysvětlovalo to špatné startování), ale naskočit to nechce. Tak zkoušeli jiné čerpadlo, ža má asi malý tlak a zase nic. Počítač neukazuje žádnou chybu. Poradíte někdo? Nebo aspoň typ co zkusit? Díky moc jsem bez auta jako bez ruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny a omlouvám se pokud se tu už něco podobného psalo. Mám octavii I, 1,9 TDI 66KW najeto 128000 km po výměně rozvodů a všech filtrů. Poslední dobou mi špatně startovala ale nakonec vždy naskočila a jela normálně. Naposled jsem jel asi 100 km na návštěvu a když jsme odjížděli nechtěla už vůbec naskočit. Nakonec naskočila asi napošesté, ale v nízkých otáčkách tolik netáhla. Poté jsem jel zpět asi 100 km zcela normálně a když jsem přijel na první křižovatku do města a dal ji na volnoběh tak zdechla a už jsem s ní nic neudělal. Odtáhli mě, přišli na vadné svíčky (to by vysvětlovalo to špatné startování), ale naskočit to nechce. Tak zkoušeli jiné čerpadlo, ža má asi malý tlak a zase nic. Počítač neukazuje žádnou chybu. Poradíte někdo? Nebo aspoň typ co zkusit? Díky moc jsem bez auta jako bez ruky.

na tie "sviečky" by som sa u TDI rad pozrel, asi si myslel žhaviče :palec2:

Ak VAG nic neukazuje, tak by som tipoval, ze to bude nejaka rovnaka "blbost" ako som prednedavnom riesil ja a riesi to tu aj viac kolegov, prasknuta, alebo netesna hadica v sani,...

pripadne by som skontroloval vzduchovy a palivovy filter,... Co tam tankujes? Nemozes mat vplyvom velkych mrazov zasr...ty palivovy filter, nafta pri velmi nizkych teplotach rada vytvara pevne ciatocky parafinu, ktory potom zanesie filter,... Na pumpach by mala byt vsade zimna nafta, ktora ma prisady proti tvorbe parafinov tusim do -30°C, ale ak tankujes niekde inde tak by som to nevylucoval, a hlavne nie pri terajsich nocnych teplotach,...

Vela zdaru pri rieseni problemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus se podívat ještě jednou na palivový filrt, mohl se uvolnit usedlý parafín v naftě a ucpat filtr, stalo se to sestře, občas nemohla nastartovat a pak vůbec, dal se nový pal. filtr a OK, i přesto že jsem jí měnil fitr před 4měsíci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus se podívat ještě jednou na palivový filrt, mohl se uvolnit usedlý parafín v naftě a ucpat filtr, stalo se to sestře, občas nemohla nastartovat a pak vůbec, dal se nový pal. filtr a OK, i přesto že jsem jí měnil fitr před 4měsíci.

presne tak vymeň filter, a dal by som nejaku prísadu do nafty proti tvorbe parafínu, a to by celé vysvetľovalo tvoje problémy, čím viac sa ti zanášal paliv. filter tým ti to viac blblo až to nakoniec chcíplo a už ani nechytilo,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Ferino83: víš proč se garny vyplazuje, že?

Kdyby ne, tak si jdi někam koupit žhaviče, jsem zvědavý co ti prodají, ale musí to tak být napsáno na obalu i na účtu i v popisu výrobce. Tak že až budeš u TDi hledat svíčky, tak je tam najdeš, jen že jsou žhavící (nafta) a né zapalovací (benzin) ;)

http://new.skoda-auto.com/cze/service/spar...spark-plug.aspx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím všechny, dnes jsem konečně opět pojízdný. Takže konečná verze je že po výměně žhavičů, čerpadla, vstřikovačů, nafty, palivového filtru, vyčištění sacího koše v nádrži, vyčištění RG ventilu, kontrole čidla otáček a výměně několika hadiček pomohlo nakonec přehrátí softwaru v řídicí jednotce. Tvářila se při komunikaci bez chyby a přitom tam nějaký problém u ní byl. Nebo to bylo víc komplikací najednou, které zapříčily její selhání. Ted zatím jezdím a doufám, že dlouho budu. Díky ještě jednou za podnětné rady i za úsměvné téma žhavicí svíčky. Zřejmě někoho baví se rozepisovat a slovíčkařit. To už nechám na něm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...