Přejít na obsah

Nestartuje


...GeOrGe...

Doporučené příspěvky

Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw. Vubec nejde natocit,kdyz chci nastartovat jenom cvakne....jde nastartovat pouze z kopce a to ji jeste sviti jen obrysova svetla a nefunguji sterace...Nevite co to je...Baterka je o.k. nemuze to byt relatko u pojistek?Jestli ano,tak jake a jak vymenit...Specha potrebuji ji do prace..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw. Vubec nejde natocit,kdyz chci nastartovat jenom cvakne....jde nastartovat pouze z kopce a to ji jeste sviti jen obrysova svetla a nefunguji sterace...Nevite co to je...Baterka je o.k. nemuze to byt relatko u pojistek?Jestli ano,tak jake a jak vymenit...Specha potrebuji ji do prace..

Jestli tomu správně rozumím tak netočí starter a na roztkačení to jede? Tak potom hledej závadu přímo ve starteru nebo ve spodku spínací skříňky. Samozřejmě první zkontroluj pojistky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

koupil jsem si skoda felicia LXi r.v. 2000 , za studena kdyz je pod nulou mi auto nestartuje , byl jsem na diagnostice a vsechny chyby z ridicí jednotky smazali ,zustala tam jen jedna lamda sonda ,, ale jinak auto jede bez problému necuká a má pravidelný chod 800 otacek ,svícky jsem taky vyměnil,prosím poradími nekdo ,drive jsem mel Bravu ,predem dekuji Luděk :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupil jsem si skoda felicia LXi r.v. 2000 , za studena kdyz je pod nulou mi auto nestartuje , byl jsem na diagnostice a vsechny chyby z ridicí jednotky smazali ,zustala tam jen jedna lamda sonda ,, ale jinak auto jede bez problému necuká a má pravidelný chod 800 otacek ,svícky jsem taky vyměnil,prosím poradími nekdo ,drive jsem mel Bravu ,predem dekuji Luděk :kuk:

Ahojky,také mám feldu a podobný problém jsem také měl.Když byla zima a tím pádem i vlhko tak auto za studena ne a ne nastartovat.Prostříkával jsem veškeré kontakty a ejhle ono to pomohlo a co hlavně tak to že jsem konektor co jde ke škrtící klapce,takovej větší podlouhlej,jsem olepil běžnou těsnící hmotou. Zdřejmě to dělala vlhkost a už dva roky mám pokoj.Zkus to a uvidíš snad ti to pomůže.Měj se krásně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobry den,

mam problem se startovanim felicie 1,3 rv. 1994.

Pri startovani se rozviti kontrolky a cvakne v relatku. Starter se neozve.

Baterka je dobra, promereno dobijeni a baterie je 3 mesice stara.

Auto jde nastartovat roztlacenim nebo za pomoci startovaciho kabelu (takze starter funguje).

Relatka jsem jiz vymenil a problem stale zustava.

Diky za kazdou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na sterter idu 2 kable.Hruby je trvale pod napetim a ten tenky ma mat +12V len ked startujes- meral si to?

Zitra to zmerim. Nemam doma voltmetr.

Pokud to tam namerim de jinde by jste videli problem?

Mel jsem dokonce rozebranou pojistkovou skrin, ale tam to na nic spatneho nevypada (kontakty vypadaji ciste a je tam vsude sucho)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zitra to zmerim. Nemam doma voltmetr.

Pokud to tam namerim de jinde by jste videli problem?

Mel jsem dokonce rozebranou pojistkovou skrin, ale tam to na nic spatneho nevypada (kontakty vypadaji ciste a je tam vsude sucho)

S poistkami to nema nič spoločné.Tenky kábel do štartéru umožňuje zopnuť spinaciu cievku štartéra,počas štartovania čo budeš mať takisto v poriadku(čiže pri štartovaní je kábel do štart.pod prúdom).Skús ešte preveriť olovené svorky na aku a tiež hlavnu kostru z Akum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych si nechal udelat zatezovej test baterky .. protoze pokad si startovaci kabely pridelal na baterku a slo to tak to bude baterkou.. vys i kdyby byla mesic stara muze byt v prdeli :).. nevis jak dlouho byla na sklade a nebo to mohl byt zrovna naky smejd z vyroby :) proto jsou na to 2 roky zaruky .. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starter jsem promeril a na privodnim kabelu bylo 12V. Auto jsem startoval tak, ze jsem jeden konec start. kabelu dal misto tohoto 12 V privodniho kabelu a druhym jsem jen skrtl o hlavni privod na starteru.

Zavada je v zapalovani. Presneji receno v keramickem zakonceni. Je tam nejaky spatny kontakt a proto nestartuje.

Opravar si dlouho lamal hlavu. Nejdrive chtel menit starter, ale kdyz videl jak startuji, tak to vyloucil :)

doporucil vymenit keramicke zakonceni zapalovani a jeste vytvorit specialni startovaci vypinac.

Dekuji vsem, jsem moc rad, ze jsem tento problem vyresil.Zitra mohu odjet rano do prace a nepripadat si na parkovisti pred domem jako profesionalni zlodej aut :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked v spinacke odisiel okruh co napaja budenie startera,je len otazka casu kedy zacne spinacka haprovat celkom (nebude uz napajat okruh zapalovania)Nakolko sa jedna o cenovo nenarocny diel(ja som si ho objednal do Octavie za 500sk)odporucam jeho uplnu vymenu a je po probleme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...