Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw. Vubec nejde natocit,kdyz chci nastartovat jenom cvakne....jde nastartovat pouze z kopce a to ji jeste sviti jen obrysova svetla a nefunguji sterace...Nevite co to je...Baterka je o.k. nemuze to byt relatko u pojistek?Jestli ano,tak jake a jak vymenit...Specha potrebuji ji do prace..

Vloženo
Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw. Vubec nejde natocit,kdyz chci nastartovat jenom cvakne....jde nastartovat pouze z kopce a to ji jeste sviti jen obrysova svetla a nefunguji sterace...Nevite co to je...Baterka je o.k. nemuze to byt relatko u pojistek?Jestli ano,tak jake a jak vymenit...Specha potrebuji ji do prace..

Jestli tomu správně rozumím tak netočí starter a na roztkačení to jede? Tak potom hledej závadu přímo ve starteru nebo ve spodku spínací skříňky. Samozřejmě první zkontroluj pojistky.

Vloženo

to vypada ze se jen vysune pastorek(cvaknuti) ale s motorem starteru to nehne. bud baterie nema kapacitu, ale to jsi psal ze je ok. pak starter. to same jsem resil cca 1rok z5

  • o 2 roky později...
Vloženo

Nam sa dnes stalo nieco podobne. Nechcela naskocit. Len tocila a tocila a nie a nie naskocit. Nakoniec sme ju museli roztlacit. Prisli sme domov a uz isla nastartovat bez problemov. Stalo sa to prvy krat

Vloženo

koupil jsem si skoda felicia LXi r.v. 2000 , za studena kdyz je pod nulou mi auto nestartuje , byl jsem na diagnostice a vsechny chyby z ridicí jednotky smazali ,zustala tam jen jedna lamda sonda ,, ale jinak auto jede bez problému necuká a má pravidelný chod 800 otacek ,svícky jsem taky vyměnil,prosím poradími nekdo ,drive jsem mel Bravu ,predem dekuji Luděk :kuk:

Vloženo
koupil jsem si skoda felicia LXi r.v. 2000 , za studena kdyz je pod nulou mi auto nestartuje , byl jsem na diagnostice a vsechny chyby z ridicí jednotky smazali ,zustala tam jen jedna lamda sonda ,, ale jinak auto jede bez problému necuká a má pravidelný chod 800 otacek ,svícky jsem taky vyměnil,prosím poradími nekdo ,drive jsem mel Bravu ,predem dekuji Luděk :kuk:

Ahojky,také mám feldu a podobný problém jsem také měl.Když byla zima a tím pádem i vlhko tak auto za studena ne a ne nastartovat.Prostříkával jsem veškeré kontakty a ejhle ono to pomohlo a co hlavně tak to že jsem konektor co jde ke škrtící klapce,takovej větší podlouhlej,jsem olepil běžnou těsnící hmotou. Zdřejmě to dělala vlhkost a už dva roky mám pokoj.Zkus to a uvidíš snad ti to pomůže.Měj se krásně

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dobry den,

mam problem se startovanim felicie 1,3 rv. 1994.

Pri startovani se rozviti kontrolky a cvakne v relatku. Starter se neozve.

Baterka je dobra, promereno dobijeni a baterie je 3 mesice stara.

Auto jde nastartovat roztlacenim nebo za pomoci startovaciho kabelu (takze starter funguje).

Relatka jsem jiz vymenil a problem stale zustava.

Diky za kazdou radu.

Vloženo (editace)

Zda sa ze si si sam aj odpovedal-pokial nastartujes cez kable, tak problem je len v baterke.myslim to tak v pripade, ze startovacie kable si prilozil priamo na tvoju bateriu.

Editováno: , autor: juro sdi
Vloženo
Na sterter idu 2 kable.Hruby je trvale pod napetim a ten tenky ma mat +12V len ked startujes- meral si to?

Zitra to zmerim. Nemam doma voltmetr.

Pokud to tam namerim de jinde by jste videli problem?

Mel jsem dokonce rozebranou pojistkovou skrin, ale tam to na nic spatneho nevypada (kontakty vypadaji ciste a je tam vsude sucho)

Vloženo
Zitra to zmerim. Nemam doma voltmetr.

Pokud to tam namerim de jinde by jste videli problem?

Mel jsem dokonce rozebranou pojistkovou skrin, ale tam to na nic spatneho nevypada (kontakty vypadaji ciste a je tam vsude sucho)

S poistkami to nema nič spoločné.Tenky kábel do štartéru umožňuje zopnuť spinaciu cievku štartéra,počas štartovania čo budeš mať takisto v poriadku(čiže pri štartovaní je kábel do štart.pod prúdom).Skús ešte preveriť olovené svorky na aku a tiež hlavnu kostru z Akum.

Vloženo

ja bych si nechal udelat zatezovej test baterky .. protoze pokad si startovaci kabely pridelal na baterku a slo to tak to bude baterkou.. vys i kdyby byla mesic stara muze byt v prdeli :).. nevis jak dlouho byla na sklade a nebo to mohl byt zrovna naky smejd z vyroby :) proto jsou na to 2 roky zaruky .. :)

Vloženo

Starter jsem promeril a na privodnim kabelu bylo 12V. Auto jsem startoval tak, ze jsem jeden konec start. kabelu dal misto tohoto 12 V privodniho kabelu a druhym jsem jen skrtl o hlavni privod na starteru.

Zavada je v zapalovani. Presneji receno v keramickem zakonceni. Je tam nejaky spatny kontakt a proto nestartuje.

Opravar si dlouho lamal hlavu. Nejdrive chtel menit starter, ale kdyz videl jak startuji, tak to vyloucil :)

doporucil vymenit keramicke zakonceni zapalovani a jeste vytvorit specialni startovaci vypinac.

Dekuji vsem, jsem moc rad, ze jsem tento problem vyresil.Zitra mohu odjet rano do prace a nepripadat si na parkovisti pred domem jako profesionalni zlodej aut :)

Vloženo

Ked v spinacke odisiel okruh co napaja budenie startera,je len otazka casu kedy zacne spinacka haprovat celkom (nebude uz napajat okruh zapalovania)Nakolko sa jedna o cenovo nenarocny diel(ja som si ho objednal do Octavie za 500sk)odporucam jeho uplnu vymenu a je po probleme.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...