semil Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Předpokládám, že kdyby bylo špatné relátko, tak by při otočení klíčku nezabzučelo čerpadlo, ne? Čerpadlo mi bzučí vždy, i když auto nestartuje. nebo ma relé jinou funkci? jinak díky za radu, nejlepší bude zkusit to, když se závada projeví, za to nic nedám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Relé pouští proud do čerpadla.Tak že kdyby bylo špatné relé tak by čerpadlo nevrčelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 hm, tak pokud čerpadlo zabzučí tak to relátko nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semil Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 No nic, rozhodl jsem se koupit zapalovací cívku (modul zapalování alias zapalovací lištu). Už mě nebaví čekat kdy zas odněkud neodjedu. Tak doufám, že už tím ten problém vyřeším. Zatím dík čest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex42 Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 (editace) Srdečne zadravím ! Po vímene tesnenia pod hlavou valcou a trápení s prehrievaním - problém nedoriešený - sme pre pokročilý čas prerušily prácu a na aute som došiel z garáže domov . Nič neostalo svietiť, a ani autorádio nieje zapojené . Ráno sadnem do auta, a nejde naštartovať! .Pri otočení klúčom je počuť funkčnosť čerpadla , podozrenie bolo nevysúvanie pastorku, čo ale prítomnosťou kolegu bolo zažehnané- motor pretáča- teda aj s alternátorom a pod.Skúsil som Halový snímač, na prebehnutie magnetom reagoval- bolo počuť aktivovanie čerpadla . Z inej funkčnej Felície sme vymenili dosku s indukčnými cievkami- nepomohlo. Skúšal som aj druhý klúč - nepomohlo - čo ešte pozreť ? Za rady vopred ďakujem . p.s. poistky sú premerané a ok + relátka popritláčané Editováno: 20. Září 2009, autor: alex42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Září 2009 Sdílet Vloženo 22. Září 2009 "...Halový snímač, na prebehnutie magnetom reagoval..." to ale ještě neznamená, že opravdu funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex42 Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 No už je to hotovo ! Pobezradnosti čo ešte skontrolovať ma ešte napadlo skontrolovať benzín . Neviem, ako sa tam dostala tá tradičná oranžová limonáda ....ale po jej vytlačení čerpadielkom z nádrže to naštartovalo- najskôr na 2 potom 3, a o čosi neskôr 4 valce s prskaním vody a pod ...Budem veľmi srdečne pozravovať tunajších pumpárov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hubija Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 Ahoj lidi, mam podobý problém. Ještě dnej jsem s felinkou jel, ted jsem potřeboval na rychlo odjet ale když otočím klíčkem tak vůbec nestartuje jen to cvakne a na panelu svítí spíš problikává oranžová kontrolka s "pokrouceným provázkem", prosím poraďte mi čím to je moc to spěchá díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 tak to máš asi 1,9D že? Páč to co popisuješ je symbol pro žhavení a ten benzíňáci nemají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snv Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Zdravim vsetkych! Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw rok vyroby 2000. Odstavil som feldu a asi po 3-4 dnoch co stala, nasadnem a ono to nestartuje,starter ani len necvakol, cerpadlo je pocut ako taha benzin. Skontroloval som poistky - su ok, tak ma napadlo ze odisla cievka. Tu som dnes vymenil, zalozim starter a aj tak nestartuje. Este raz som preveril poistky - ok, ked prepojim starter na kratko tak pocut ako sa roztoci, zistil som ze nefunguje ventilator kurenia ani stierace s ostrekovacom. K spinacej skrinke som sa celkom nedostal (nemal som uz tolko casu, zotmelo sa), dal som dole len kryt co ide popod volant a to com som vizualne videl bolo v poriadku, takisto aj hmatom, ziaden uvolneny kabel. Prosim o radu aka je mozna chyba, cim skor. Zajtra este vyskusam druhy kluc k spinacke. Zaujala ma tu odpoved od ...GeOrGe... v takomto zneni: Uz vim...Byl to dratek v zadi auta,kery pry ma neco spolecneho s elektrikou...proto to neslo nestartovat-... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snv Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 ......... takze s druhym klucom to tiez nejde nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Skušal si to roztlačiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 rozsvítí se ti kontrolky? začne točit startér? cvakne relátko vod čerpadla? radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damian_cz Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 (editace) Tak to buďte rádi pokud je slyšet jen cvakání...to totiž bývá startér. Obvykle něco špatně ve vedení od spínací skříňky, problém ve spínači startéru (cívce), nebo špatné ukostření startéru (řeší se rozebráním a pročištěním dotekových ploch). Jenže já mám jiný problém - - startér normálně točí - filda chytne, ale během cca 2 vteřin zase zdechne - při dalším pokusu startér točí naplno dál, ale auto několik minut ani neškytne - po několika minutách se vše opakuje - čerpadlo jede, v hadičkách od nádrže je palivo, při zapnutí zapalování stříká jak o život - jiný problém se neukazuje - auto nemá imobilizér ani jiné zabezpečení (jako např. tajný vypínač) - na zapalovací lištu proud po zapnutí klíčku jde, impuls není zkoušečkou měřitelný - je tam nová el. část spínací skříňky - baterka je ok, zkoušel jsem dát i jinou (74Ah) Nemáte někdo tušení co by to mohlo být? Díky za každou radu, už fakt nevím... Jo mimochodem auto jsem nezkoušel roztlačit a ani se mi do toho nechce...startér jede... Editováno: 28. Červen 2010, autor: damian_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 píšeš o zapalovací liště ... což by znamenalo že máš MPIčko a to pokud vím má imo standardně v klíčku ne? Opravte mě pokud se mýlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 jo, co snimač otáček? není na něm kilo bordela? radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damian_cz Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 Jasně, to jsem zapomněl. Imo v klíčku je, nicméně druhý klíč taky vyzkoušen a pořád nic. A imobilizer jsem měřil, normálně otvírá. Na oba klíče. Myslel jsem tím hlavně že tam nebylo nic podobného přidáno. A ano, je to MPI 1,3 r.v. 2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 já bych zkusil jinej snimač otáček, popř se podival jestli máš na setrváku všechny zoubky. radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damian_cz Vloženo 1. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2010 já bych zkusil jinej snimač otáček, popř se podival jestli máš na setrváku všechny zoubky. radek O zoubkách to nebude To je přece hned slyšet jestli startér točí motorem, nebo jede naprázdno... Dneska odzkoušen nový snímač otáček - bez výsledku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 8. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2010 co zkusit jinou zapalovaci lištu dost casto odejde i ja sem mel tu cest nesla natocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferro680 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 Dobry den mam problem s feliciou 1,3 MPI. Ked je studena chyta bez problemov ale prejdem na nakup odstavim auto pridem s nakupu a auto nechce chytit. iba stale toci motor a nechce chytit co stym moze byt??? ale zistil som ze pri prvej polohe klucika ide niaky motorcek asi co tlaci benzin ale ked to nejde nastartovat tak motorcek nieje pocut. Poradte mi co stym moze byt lebo nemozem verit tomu autu. nestava sa to vzdy iba obcas ale tak ked sa niekde ponahlam a skusam 15 min starovat a bez odozvy tak to vie nastvat :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 asi bych mrknul na relátko, co spíná palivové čerpadlo. vyklop pojistkovou skříň u spolujezdce a chytni si (tuším je to vrchní řada druhé zleva) na relátko a zkus zapnout klíček, zda v něm klapne a zabzučí čerpadlo. Já měl něco podobného na MPičku, ale já měl tu výhodu, že když jsem takhle někde zasravil a nemohl nastartovat, tak jsem nastartoval na plyn a frčel dál. Na odzkoušení se dá i relátko prohodit s relátkem (myslím) na zadní stěrač. Má tuším stejné označení. Pokud to přestane, tak koupit new relátko a jezdíš dál. něco jsem našel tady http://forum.skodahome.cz/topic/85790-nenasava-benzin/page__p__1357540__hl__rel%C3%A1tko__fromsearch__1#entry1357540 a rovněž tady http://forum.skodahome.cz/topic/74655-skoda-felicia-13mpi-prosim-mopoooc/page__p__1266588__hl__rel%C3%A1tko__fromsearch__1#entry1266588 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferro680 Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 (editace) Aj ked mi nejde nastartovat vzdy mi v tej poistkovej skrinke cvaka. Editováno: 19. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 když odpovídáš na předchozí příspěvek, tak nedávej tlačítko odpověď s citací, ale použij o něco níže tlačítko přidat odpověď , ať nedostaneš varování od moderátorů. no a teď k tvému problému, pokud cvaká (možná bych přesto provedl tu záměnu relátek, jen pro zichr), tak pak nezbývá nic jiného než porvěřit palivové čerpadlo, jestli dává benzín při zapnutí klíčku. Tzn. oddělat pryč zadní pravý podsedák, sundat koberec a odpojit hadičku s označením šipky ven z čerpadla. Sednout k zapalování zapnout klíček a sledovat jestli z nátrubku vyšpíchne benzín. Pokud ano tak pak bych se asi ještě zaměřil na zapalovací cívku (ta mi také u jednobodu začala zlobit zprvu, že jsem občas někde nastartoval a někde ne, až klekla úplně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferro680 Vloženo 17. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Dakujem skusil som vymenit to relatko a zatial ide bez pproblemov dufam ze to nezakriknem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.