Přejít na obsah

Nestartuje


...GeOrGe...

Doporučené příspěvky

Předpokládám, že kdyby bylo špatné relátko, tak by při otočení klíčku nezabzučelo čerpadlo, ne? Čerpadlo mi bzučí vždy, i když auto nestartuje. nebo ma relé jinou funkci? jinak díky za radu, nejlepší bude zkusit to, když se závada projeví, za to nic nedám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Srdečne zadravím !

Po vímene tesnenia pod hlavou valcou a trápení s prehrievaním - problém nedoriešený - sme pre pokročilý čas prerušily prácu a na aute som došiel z garáže domov . Nič neostalo svietiť, a ani autorádio nieje zapojené . Ráno sadnem do auta, a nejde naštartovať!

.Pri otočení klúčom je počuť funkčnosť čerpadla , podozrenie bolo nevysúvanie pastorku, čo ale prítomnosťou kolegu bolo zažehnané- motor pretáča- teda aj s alternátorom a pod.Skúsil som Halový snímač, na prebehnutie magnetom reagoval- bolo počuť aktivovanie čerpadla . Z inej funkčnej Felície sme vymenili dosku s indukčnými cievkami- nepomohlo. Skúšal som aj druhý klúč - nepomohlo - čo ešte pozreť ?

Za rady vopred ďakujem .

p.s. poistky sú premerané a ok + relátka popritláčané

Editováno: , autor: alex42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už je to hotovo !

Pobezradnosti čo ešte skontrolovať ma ešte napadlo skontrolovať benzín . Neviem, ako sa tam dostala tá tradičná oranžová limonáda ....ale po jej vytlačení čerpadielkom z nádrže to naštartovalo- najskôr na 2 potom 3, a o čosi neskôr 4 valce s prskaním vody a pod ...Budem veľmi srdečne pozravovať tunajších pumpárov kol114

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj lidi, mam podobý problém. Ještě dnej jsem s felinkou jel, ted jsem potřeboval na rychlo odjet ale když otočím klíčkem tak vůbec nestartuje jen to cvakne a na panelu svítí spíš problikává oranžová kontrolka s "pokrouceným provázkem", prosím poraďte mi čím to je moc to spěchá díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim vsetkych!

Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw rok vyroby 2000. Odstavil som feldu a asi po 3-4 dnoch co stala, nasadnem a ono to nestartuje,starter ani len necvakol, cerpadlo je pocut ako taha benzin. Skontroloval som poistky - su ok, tak ma napadlo ze odisla cievka. Tu som dnes vymenil, zalozim starter a aj tak nestartuje. Este raz som preveril poistky - ok, ked prepojim starter na kratko tak pocut ako sa roztoci, zistil som ze nefunguje ventilator kurenia ani stierace s ostrekovacom. K spinacej skrinke som sa celkom nedostal (nemal som uz tolko casu, zotmelo sa), dal som dole len kryt co ide popod volant a to com som vizualne videl bolo v poriadku, takisto aj hmatom, ziaden uvolneny kabel. Prosim o radu aka je mozna chyba, cim skor. Zajtra este vyskusam druhy kluc k spinacke.

Zaujala ma tu odpoved od ...GeOrGe... v takomto zneni: ;) Uz vim...Byl to dratek v zadi auta,kery pry ma neco spolecneho s elektrikou...proto to neslo nestartovat-...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to buďte rádi pokud je slyšet jen cvakání...to totiž bývá startér. Obvykle něco špatně ve vedení od spínací skříňky, problém ve spínači startéru (cívce), nebo špatné ukostření startéru (řeší se rozebráním a pročištěním dotekových ploch).

Jenže já mám jiný problém -

- startér normálně točí

- filda chytne, ale během cca 2 vteřin zase zdechne

- při dalším pokusu startér točí naplno dál, ale auto několik minut ani neškytne

- po několika minutách se vše opakuje

- čerpadlo jede, v hadičkách od nádrže je palivo, při zapnutí zapalování stříká jak o život

- jiný problém se neukazuje

- auto nemá imobilizér ani jiné zabezpečení (jako např. tajný vypínač)

- na zapalovací lištu proud po zapnutí klíčku jde, impuls není zkoušečkou měřitelný

- je tam nová el. část spínací skříňky

- baterka je ok, zkoušel jsem dát i jinou (74Ah)

Nemáte někdo tušení co by to mohlo být?

Díky za každou radu, už fakt nevím...

Jo mimochodem auto jsem nezkoušel roztlačit a ani se mi do toho nechce...startér jede...

Editováno: , autor: damian_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dobry den mam problem s feliciou 1,3 MPI. Ked je studena chyta bez problemov ale prejdem na nakup odstavim auto pridem s nakupu a auto nechce chytit. iba stale toci motor a nechce chytit co stym moze byt??? ale zistil som ze pri prvej polohe klucika ide niaky motorcek asi co tlaci benzin ale ked to nejde nastartovat tak motorcek nieje pocut. Poradte mi co stym moze byt lebo nemozem verit tomu autu. nestava sa to vzdy iba obcas ale tak ked sa niekde ponahlam a skusam 15 min starovat a bez odozvy tak to vie nastvat :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi bych mrknul na relátko, co spíná palivové čerpadlo. vyklop pojistkovou skříň u spolujezdce a chytni si (tuším je to vrchní řada druhé zleva) na relátko a zkus zapnout klíček, zda v něm klapne a zabzučí čerpadlo. Já měl něco podobného na MPičku, ale já měl tu výhodu, že když jsem takhle někde zasravil a nemohl nastartovat, tak jsem nastartoval na plyn a frčel dál. Na odzkoušení se dá i relátko prohodit s relátkem (myslím) na zadní stěrač. Má tuším stejné označení. Pokud to přestane, tak koupit new relátko a jezdíš dál.

něco jsem našel tady http://forum.skodahome.cz/topic/85790-nenasava-benzin/page__p__1357540__hl__rel%C3%A1tko__fromsearch__1#entry1357540

a rovněž tady http://forum.skodahome.cz/topic/74655-skoda-felicia-13mpi-prosim-mopoooc/page__p__1266588__hl__rel%C3%A1tko__fromsearch__1#entry1266588

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když odpovídáš na předchozí příspěvek, tak nedávej tlačítko odpověď s citací, ale použij o něco níže tlačítko přidat odpověď ;) , ať nedostaneš varování od moderátorů.

no a teď k tvému problému, pokud cvaká (možná bych přesto provedl tu záměnu relátek, jen pro zichr), tak pak nezbývá nic jiného než porvěřit palivové čerpadlo, jestli dává benzín při zapnutí klíčku. Tzn. oddělat pryč zadní pravý podsedák, sundat koberec a odpojit hadičku s označením šipky ven z čerpadla. Sednout k zapalování zapnout klíček a sledovat jestli z nátrubku vyšpíchne benzín. Pokud ano tak pak bych se asi ještě zaměřil na zapalovací cívku (ta mi také u jednobodu začala zlobit zprvu, že jsem občas někde nastartoval a někde ne, až klekla úplně).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...