Kotas Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 tady mám ještě jeden dotaz odchází mě asi cca každých 15 000 KM termostat jeto normální??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 tady mám ještě jeden dotaz odchází mě asi cca každých 15 000 KM termostat jeto normální??? otazka: to poznas jak ? jak se to projevije a jakou znacku kupujes ? termostat bezne vydrzi 100 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotas Vloženo 12. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2009 otazka: to poznas jak ? jak se to projevije a jakou znacku kupujes ?termostat bezne vydrzi 100 000 km Poznám to tak že je rozpadlej, a značku asi čína zadná tam není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 skus zmenit znacku termostatu normalny stoji asi 300 korun. ten je polsky ale asi lepsi jak cinsky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Mně se rozpadl původní termostat ve 115 000 km . Kousek plastu doteď cestuje někde v chladícím systému... Ale to teď už neřeším,Felda už je prodaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejajiri Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 zdravim.a neni jednodusi si udelat skrin doma?treba takto?a pokud mate nejakou pripominku tak napiste. http://img695.imageshack.us/content.php?pa...amp;via=mupload http://img695.imageshack.us/content.php?pa...amp;via=mupload http://img81.imageshack.us/content.php?pag...amp;via=mupload http://img81.imageshack.us/content.php?pag...amp;via=mupload Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 hezký, ale mně to nepřipadá jednodušší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejajiri Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 vyroba je relativne jednoducha - stara skrin z favorita a upravit krcek z rozdelovace.ale jde mi o princip.tak koupim termostet kterej stoji cca 60kc, a dale nemusim resit ze to nekde tece ci ze je rozpadlej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Victronix Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 V 9. 4. 2009 at 18:09, Pawouk napsal: Mně se rozpadl původní termostat ve 115 000 km . Kousek plastu doteď cestuje někde v chladícím systému... Ale to teď už neřeším,Felda už je prodaná. Ahoj lidi, Taky jsem vyměnil teď termostat na Felícii 1.3 MPI. Starý byl plastový a rozsypaný. Ulomily se na něm 2 plastový packy a ty už jsem v rozdělovači vody nenašel. Jsou někde uvnitř. Co s tím? mám se něčeho obávat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 S tím už asi nic neuděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Ahoj lidi, Taky jsem vyměnil teď termostat na Felícii 1.3 MPI. Starý byl plastový a rozsypaný. Ulomily se na něm 2 plastový packy a ty už jsem v rozdělovači vody nenašel. Jsou někde uvnitř. Co s tím? mám se něčeho obávat? Jestli se máš obávat nevím,ale já s tím najel bez problémů 5000 km,než jsem Feldu prodal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michajl Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Zdravím, nedávno jsem nechal měnit na svoji feldě termostat, protože se motor nedostatečně zahříval. Vše bylo tak půl roku OK, držel teplotu těsně pod 90 °C. Ale nedávno to začalo dělat následující: po zahřátí motoru (ručička vyleze nad 90 °C) a následně spadne až skoro k 70 °C a po opětovném zahřátí už se zase drží u těch 90 stupňů po celou dobu jízdy. Setkal se s takovým problémem už někdo? Myslíte, že je ten termostat vadný nebo je to normální? Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 (editace) Vítejté. Musiš vyprovázet vzduch z soustavy chldicí. Termostat je dobrý Editováno: 19. Září 2012, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 normální, akorát odvzdušni přes čidlo skříň termostatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michajl Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 normální, akorát odvzdušni přes čidlo skříň termostatu a to prosím udělám jak? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 vytiahni čidlo teploty a nalievaj vodu..až ti začne cez neho vytekať von voda,daj ho naspäť a máš to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 jestli máš hliníkovou skříň termostatu povol čidlo a buď ti poteče voda sama nebo dolej směs tak aby vytlačila vzduch, u plastové skříně vytáhni pojistku a opatrně povytáhni čidlo, dělej to radši za studena a můžeš to opakovat po další jízdě ale jednou to zpravidla stačí, ale já bych se tím moc nevzrušoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Jde o to aby hlavně po prvním naplnění byl termostat zavodněn a tudíž odvzdušněn. Jinak NIKDY neotevře. Jakmile otevře, tak si to čerpadlo prožene celým okruhem. Takže stačí jen poprvé, při nalévání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 Zdarec, kdybyste si všichni pozorně přečetli příspěvek, tak z něj vyplývá, že ten termostat už má vyměněný půl roku a doteď vše fungovalo. Takže odvzdušněno určitě bylo provedeno. Já mám Feldu 1,3 MPi r.v.97 a když jsem ji koupil před čtyřmi lety, teplota motoru vylezla sotva na 60°C, tak jsem vyměnil komplet termostat se skříní a všechny hadice i s chladičem. Odvzdušnil přes snímač teploty a chová se to stejně, jako u Michajla. Myslím si, že předchozí majitel to někdy uvařil, takže je podfuknuté těsnění pod hlavou. Před zimou budu měnit. Pak dám vědět, zda-li to bylo příčinou. Čus-bus, Felicius! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 proč vyměnit všechny hadice a chladič, chybí už jen voda, topení, trubky, spony, čerpadlo, čidla a vyrovnávačka s víčkem. Já po 100km zimním převozu nynější feldy hned měnil rozpadlý termostat za poláka (zatím funguje) a nepovažuju spadnutí teploměru po prvním otevření termostatu za zásadní závadu protože mu chvíli trvá než se přivře a reakce čidla teploměru není taky blesková. Až budu mít čas nahlídnu do Cedrycha co píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 Kdyby sis jen trošku pozorněji přečetl příspěvěk pak by ses dočetl, že teplota motoru vyleze nad 90°C někde ke stovce a teprve až pak se otevře termostat, teplota klesne k sedmdesátce a pak je vše O.K., takže někde tam bude vzduchová bublina, nééé? Ale doplnil jsi mě správně, ještě jsem vyměnil expanzku s víčkem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michajl Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 Tož sice to neleze až ke stovce, ale těsně nad 90. Ale tak to je detail. Jsem se na tady ten problém ptal i známých a prý to není nic abnormálního. No ještě jsem se neodhodlal to zkusit odvzdušnit, přiznám se, že se mi do toho moc nechce a do servisu s takovou prkotinou jezdit nechci. Tak jedině až před zimou, kdy určitě pojedu za jedním známým, aby mi změřil hustotu chladící kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 25. Září 2012 Sdílet Vloženo 25. Září 2012 (editace) Kdyby sis jen trošku pozorněji přečetl příspěvěk pak by ses dočetl, že teplota motoru vyleze nad 90°C někde ke stovce a teprve až pak se otevře termostat, teplota klesne k sedmdesátce a pak je vše O.K., takže někde tam bude vzduchová bublina, nééé? Ale doplnil jsi mě správně, ještě jsem vyměnil expanzku s víčkem... právě že jsem četl dobře a nejedná se o nic dramaticky nenormálního, mohla by mu ještě pomoct nějaká babská rada typu proplachu octem ap. Editováno: 25. Září 2012, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 25. Září 2012 Sdílet Vloženo 25. Září 2012 Njn, to máš recht! A ještě dej druhou radu, ať to napíchne na VAG, ten je lepší, než křišťálová koule!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Zdravim panové mám takovou prosbu než koupim novej termostat. v listopadu mi měnili komplet termostat original ale vždy mi otevřel až při 97 stupnich, pak spadl na 88, a +- se to tam drželo ale ted se to drží při 95 stupnich parkrát otevře ale jakmile stojim na křižovatce tak to vyleze skoro ke 110 ale už to sahara nestihá schladit a mám podežření že už to neotevře tak jak má. mohlo by to byt zavzdušnění nebo to je tim termostatem. diky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.