Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
otazka: to poznas jak ? jak se to projevije a jakou znacku kupujes ?

termostat bezne vydrzi 100 000 km

Poznám to tak že je rozpadlej, a značku asi čína zadná tam není :);)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mně se rozpadl původní termostat ve 115 000 km ;) . Kousek plastu doteď cestuje někde v chladícím systému... :rolleyes: Ale to teď už neřeším,Felda už je prodaná.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

vyroba je relativne jednoducha - stara skrin z favorita a upravit krcek z rozdelovace.ale jde mi o princip.tak koupim termostet kterej stoji cca 60kc, a dale nemusim resit ze to nekde tece ci ze je rozpadlej.

  • o 1 rok později...
Vloženo
V 9. 4. 2009 at 18:09, Pawouk napsal:

Mně se rozpadl původní termostat ve 115 000 km ;) . Kousek plastu doteď cestuje někde v chladícím systému... :rolleyes: Ale to teď už neřeším,Felda už je prodaná.

Ahoj lidi,

Taky jsem vyměnil teď termostat na Felícii 1.3 MPI.

Starý byl plastový a rozsypaný. Ulomily se na něm 2 plastový packy a ty už jsem v rozdělovači vody nenašel. Jsou někde uvnitř.

Co s tím? mám se něčeho obávat?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj lidi,

Taky jsem vyměnil teď termostat na Felícii 1.3 MPI.

Starý byl plastový a rozsypaný. Ulomily se na něm 2 plastový packy a ty už jsem v rozdělovači vody nenašel. Jsou někde uvnitř.

Co s tím? mám se něčeho obávat?

Jestli se máš obávat nevím,ale já s tím najel bez problémů 5000 km,než jsem Feldu prodal.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím, nedávno jsem nechal měnit na svoji feldě termostat, protože se motor nedostatečně zahříval. Vše bylo tak půl roku OK, držel teplotu těsně pod 90 °C. Ale nedávno to začalo dělat následující: po zahřátí motoru (ručička vyleze nad 90 °C) a následně spadne až skoro k 70 °C a po opětovném zahřátí už se zase drží u těch 90 stupňů po celou dobu jízdy. Setkal se s takovým problémem už někdo? Myslíte, že je ten termostat vadný nebo je to normální? Předem díky za rady.

Vloženo

jestli máš hliníkovou skříň termostatu povol čidlo a buď ti poteče voda sama nebo dolej směs tak aby vytlačila vzduch, u plastové skříně vytáhni pojistku a opatrně povytáhni čidlo, dělej to radši za studena a můžeš to opakovat po další jízdě ale jednou to zpravidla stačí, ale já bych se tím moc nevzrušoval

Vloženo

Jde o to aby hlavně po prvním naplnění byl termostat zavodněn a tudíž odvzdušněn. Jinak NIKDY neotevře. Jakmile otevře, tak si to čerpadlo prožene celým okruhem.

Takže stačí jen poprvé, při nalévání.

Vloženo

Zdarec, kdybyste si všichni pozorně přečetli příspěvek, tak z něj vyplývá, že ten termostat už má vyměněný půl roku a doteď vše fungovalo. Takže odvzdušněno určitě bylo provedeno. Já mám Feldu 1,3 MPi r.v.97 a když jsem ji koupil před čtyřmi lety, teplota motoru vylezla sotva na 60°C, tak jsem vyměnil komplet termostat se skříní a všechny hadice i s chladičem. Odvzdušnil přes snímač teploty a chová se to stejně, jako u Michajla. Myslím si, že předchozí majitel to někdy uvařil, takže je podfuknuté těsnění pod hlavou. Před zimou budu měnit. Pak dám vědět, zda-li to bylo příčinou. Čus-bus, Felicius!

Vloženo

proč vyměnit všechny hadice a chladič, chybí už jen voda, topení, trubky, spony, čerpadlo, čidla a vyrovnávačka s víčkem. Já po 100km zimním převozu nynější feldy hned měnil rozpadlý termostat za poláka (zatím funguje) a nepovažuju spadnutí teploměru po prvním otevření termostatu za zásadní závadu protože mu chvíli trvá než se přivře a reakce čidla teploměru není taky blesková. Až budu mít čas nahlídnu do Cedrycha co píše.

Vloženo

Kdyby sis jen trošku pozorněji přečetl příspěvěk pak by ses dočetl, že teplota motoru vyleze nad 90°C někde ke stovce a teprve až pak se otevře termostat, teplota klesne k sedmdesátce a pak je vše O.K., takže někde tam bude vzduchová bublina, nééé? :kol-31: Ale doplnil jsi mě správně, ještě jsem vyměnil expanzku s víčkem...

Vloženo

Tož sice to neleze až ke stovce, ale těsně nad 90. Ale tak to je detail. Jsem se na tady ten problém ptal i známých a prý to není nic abnormálního. No ještě jsem se neodhodlal to zkusit odvzdušnit, přiznám se, že se mi do toho moc nechce a do servisu s takovou prkotinou jezdit nechci. Tak jedině až před zimou, kdy určitě pojedu za jedním známým, aby mi změřil hustotu chladící kapaliny.

Vloženo (editace)

Kdyby sis jen trošku pozorněji přečetl příspěvěk pak by ses dočetl, že teplota motoru vyleze nad 90°C někde ke stovce a teprve až pak se otevře termostat, teplota klesne k sedmdesátce a pak je vše O.K., takže někde tam bude vzduchová bublina, nééé? :kol-31: Ale doplnil jsi mě správně, ještě jsem vyměnil expanzku s víčkem...

právě že jsem četl dobře :kol-47: a nejedná se o nic dramaticky nenormálního, mohla by mu ještě pomoct nějaká babská rada typu proplachu octem ap. :kol-44:

Editováno: , autor: ben06
  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravim panové mám takovou prosbu než koupim novej termostat. v listopadu mi měnili komplet termostat original ale vždy mi otevřel až při 97 stupnich, pak spadl na 88, a +- se to tam drželo ale ted se to drží při 95 stupnich parkrát otevře ale jakmile stojim na křižovatce tak to vyleze skoro ke 110 ale už to sahara nestihá schladit a mám podežření že už to neotevře tak jak má. mohlo by to byt zavzdušnění nebo to je tim termostatem. diky moc za rady 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...