Cjoctavian Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 Ja tiez uvazujem o nejakom podvozku na moju Octaviu a tiez som uvazoval o stelovaku AP - lenze teraz som si dal stelovak AP na Fabiu 2 a je to NENORMALNE tvrde, mam pocit, ze mi to vytrieska zuby a ze mi pri prejazde cez retardery odpadnu kolesa... Rozmyslam ci to je sposobene tym, ze je seriovy podvozok nejake makke blato alebo tym, ze to mam zatial len na zakladnom znizeni -2,5 cm (aj ked to by asi nemalo mat vplyv na tvrdost)? Mate niekto skusenosti napr. s KW street comfort? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 No podle mě čím půjdeš níž, tím to bude tvrdší... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 presne tak, cim niz to das, tim mensi pracovni rozmezi tlumice, takze staci mala nerovnost a jsi na dorazu. Pak opravdu vypadávají i zuby 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schavi Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 Ja tiez uvazujem o nejakom podvozku na moju Octaviu a tiez som uvazoval o stelovaku AP - lenze teraz som si dal stelovak AP na Fabiu 2 a je to NENORMALNE tvrde, mam pocit, ze mi to vytrieska zuby a ze mi pri prejazde cez retardery odpadnu kolesa... Rozmyslam ci to je sposobene tym, ze je seriovy podvozok nejake makke blato alebo tym, ze to mam zatial len na zakladnom znizeni -2,5 cm (aj ked to by asi nemalo mat vplyv na tvrdost)? Mate niekto skusenosti napr. s KW street comfort? S KW street ne, ale myslím, že tam je snížení jen -20 až 40mm ne? Jinak jak říkají kluci - já jsem dal AP na auto před 3 týdny a po cca 800km můžu říct, že když jsem snížil na polovinu z celkového možného, tak auto bylo podobně co se týče komfortu jako origo. Pak jsem to dal dolů co to šlo a hodně to přitvrdilo. Ale zase ne tak, že by to byl kostitřas! Já jsem s jízdími vlastnostmi spokojený..mám 18ky (což ty ale nemáš), nafoukal jsem na 2.4 a pohoda. Bráchovi jsem prodal pružiny -40/40 TA a když mě občas sveze, tak se to s tím AP nedá srovnat. Skáče mu to na sebemenší nerovnosti..Já bych AP klidně volil znova..a to snížení ty bys to měl s 19" ideální ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 (editace) Moze byt aj to, ze Fabia to ma inac/ tuhsie nastavene nez vase AP pre Octavie? Alebo mozno istu ulohu zohrava aj to, ze gumy na Fabii mam nafukane na 2,7 (ale to boli aj predtym)... Inac mne znizenie cca. 30-35 mm na Octavii bohato staci. Editováno: 8. Září 2015, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schavi Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 Jak to je u Fábie nevím, to možná doplní někdo jiný, ale když jsem měl gumy přefouknuté, bylo to tvrdší, možná až uskákané. Ale jak říkám, teď jsem spokojený a můžu to jen doporučit. Navíc, jestli máš 19ky, na max snížení jít stejně nemůžeš, budeš se pohybovat někde kolem poloviny snížení a v tomto rozmezí je to pocitově dobré 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 Má někdo tedy zkušenosti s tímto podvozkem : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/biloct55ckit-sportovni-tlumice-perovani-skoda-octavia-ii-combi-bilstein-b12-pro-kit-25721.html jaké jsou rozdíly oproti sérii, jízdní vlastnosti v kombinaci s jakým rozměrem pneu a kol apod. ?? Cena je dost vysoká, je tu něco konkurenčního v podobné cenové relaci? Čeká mě nejspíše v dohledné době výměna tlumičů a pružin a hledám jistá řešení a varianty. Na druhou stranu se obávám tvrdosti podvozku už tak se mi zdá tvrdší a kvalita silnic jde rok od roku ,,dolů" nemáme tu zrovna moc pěkné silnice, tak mě zajímají názory na kvalitu silnic po kterých jezdíte a ,,sportovním" podvozkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 (editace) V téhle cenovce lze pořídit buď klasický orig. podvozek nebo orig. Sportovní podvozek a dokonce i orig. RS podvozek. Na druhou stranu Bilstein je hodně kvalitní a odladěný podvozek. Každopádně jak asi tušíš, jakýkoli sportovní podvozek bude tvrdší než klasika. Já osobně jezdím jak po špatných, tak po dobrých silnicích i po dálnici. Chtěl jsem snížit auto kvůli efektu, chtěl jsem aby bylo tužší a samozřejmě to mě stálo komfort. Ne že by se s tím nedalo jezdit, dá se jezdit, ale musíš koukat, musíš reagovat a musíš přemýšlet jak kde a kolik jet. Parking je taky o dost složitější, na obrubník zapomeň... Každopádně sportovního podvozku nelituju, znovu bych ale hoooodně přemýšlel, jestli mi ústupek na komfortu opravdu stojí za to ostatní... PS: já mám jiný ale taky -30mm na letních 17" kolech. Editováno: 27. Září 2015, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 Díky za odpověď, budu o tom ještě nějáký čas přemýšlet a pak jednat, popř. sem hodím výsledek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 V tomhle je to celkem prekérka. 100 lidí 100 názorů a ne každý dokáže přiznat, jak to doopravdy je. Prostě pokud půjdeš jakoukoli cestou kromě originálu bez snížení, půjdeš s komfortem dolů a s jízdními vlastnostmi nahoru (pokud jezdíš ale "normálně" tak to nevyužiješ max to budeš mít na efekt). Záleží co od toho snížení čekáš. Kdybys byl z Plzně tak bych tě svezl, abys věděl, do čeho případně jdeš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 (editace) Pristi tyden uz bych mel mit svoji OII RS na novem podvozku od AP -20, tak napisu nejake poznatky. Je to sice podvozek za 9500,- komplet, ale vzhledem k tomu, ze originalni podvozek na RS mi byl spocitan na nejakych 10 000,- dal jsem prednost i nadale sportovnimu pred originalem. Co mohu do ted rici na stavik od Eibacha, ktery mam ted -35, tak je to docela masakr na 18". Je citit absolutne kazda dira, na kanalech ve vesnicich, ale uz jsem vzdal vyhýbání se jim. Jako ja bych asi do klasickeho podvozku uz nesel, sice kdyz sednu pak do tatovyho roomsteru si pripadam jako bych sedel v peřině, ale auto se houpe jak prase.. Jedina nevyhoda a to hlavní je jak psal kolega, ze musis davat bacha kudy jedes a jakou rychlosti. Nejhorsi jsou spoje staré a nově udelane silnice (spise silnice II. A III. tříd), kde je vetsinou houpák a pak si podvozek pekne nepříjemně čuchne k silnici. Tohle je vsak jen muj poznatek na mém podvozku, jiny podvozek ma samozrejme trochu jine vlastnosti Editováno: 29. Září 2015, autor: Amimous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 To přisednutí ti dělá ten stavík, u mě se při přejezdu nic neděje [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 Ono po derave a hrbolate cestě bolí jet i sportovním sériovým podvozkem na O2. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 Právě, já dálnice vůbec nejezdím a spíš jezdím ty ,,horší" silnice a ve větší rychlosti se už taky blbě vyhýbá dírám, navíc do roka se možná naše dvoučlenná rodinka rozroste a tak auto bude 100% plnit funkci rodinného auta a manželka už s ním často taky jezdí, proto jsem chtěl názory na sportovní vs origo podvozek a zatím je to tak jak jsem si myslel. Ale ještě mám čas to zhodnotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 No hele já jezdím taky s rodinou a dá se normálně. Musí se jet ale tak, aby se dal co nejvíce eliminovat ten zhoršený komfort... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Ahojte, řešili jste už někdo zapsání sportovního podvozku do TP? začíná to být ožehavé téma vzhledem k zpřísnění STK. Mám TUV certifikát co dál? Na úřadě mi řekli že musím na nějakou zkušebnu a pak k nim Díky za info.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 To by mě taky zajímalo, byl jsem na STK před 3 měsíci a nikdo to neřešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Před třemi měsíci to ještě neřešili, ale od nového roku to řeší všude na e-shopech jen píšou, že podvozek má TUV certifikát pro zapsání do TP, ale nikdo neví jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Pokud to má TUV, máš na to papír, tak by mělo stačit zajet na STK, tam by měli dat potvrzení že je vše OK a na tom základě to nechat zapsat na úřadu do TP jako změnu. Podobně jako je tomu u tažného zařízení. Ale je to jen můj osobní názor, nějak zvlášť jsem se o to nezajímal. Poptám se schválně taky u nás... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Na úřadě mi řekli, že se jedná o přestavbu a musím zajet nejdřív na nějakou zkušebnu (STK není zkušebna mi řekli) kdyby se nezměnila světlá výška tak to nemám řešit, ale pokud se změní což se mi změnila tak na STK neprojdu samozřejmě, že po známosti projdu, ale proč pokoušet.. stane se třeba dopravní nehoda a pojišťovna si smlsne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 (editace) Podle mě tohle přestavba není pokud to má homologaci pro EU. Jak říkám, je to to samé, co tažné. Já se schválně poptám u nás jestli o tom budou něco vědět. A to je taky takové info od nich... Zajděte si na zkušebnu... A na jakou? No to my nevíme, to si zjistěte sám... To je hodně černý humor za naše peníze... Kdo jiný by tohle měl vědět. Editováno: 25. Únor 2016, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Přesněěěěěěěě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 pokud máš TUV v jiném jak českém jazyce tak je třeba nechat vyhotovit překlad-od překladatele(razítko) a pak by mělo stačit navštívit tohle http://www.tuv-sud.cz ,kde ti to potvrdí-známý tvrdil že cena tuším 1-2tis a pak na úřad zapsat do TP- předávám tak jak mi bylo vysvětleno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Já pořád ale nechápu, proč se má ověřený a certifikovaný výrobek znovu nechávat přezkoumávat. Zaplatil jsem si za ověřený produkt homologovaný na můj vůz, za to jsem si také řádně zaplatil a nechápu, proč to mám platit dvakrát... Musím se na to podívat, tohle se mi vůbec nelíbí a doufám, že nebudu muset někde začít dělat zle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Já bych se ani nedivil, sice jsme v EU, ale Evropské homologace TUV u nás neplatí, musíme mít svoje, v ostatních státech EU není problém, ale u nás holt je vše problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.