Přejít na obsah

GO přední nápravy

Avalo

Doporučené příspěvky

Dobrý den, mám 1.9SDI se 160 000km. Tlumiče začaly neúprosně volat o výměnu neboť každá i malá prohlubeň v silnici je opravdu slyšet. Jsem celkem laik takže sem zatím pořídil jen všechny tlumiče a chystám si je nechat vyměnit. Je mi jasné že po tolika kilometrech to nebudou asi jen tlumiče. Chtěl bych se vás tedy zeptat co všechno se asi tak mění. Jde mi o uložení přední nápravy jako celku. Díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nejlepší by bylo, pokud máš nějakýho známýho automechanika, aby ti to hodil na rampu a pořádně ti to skoukl....často fabka, obzvlášť těžkej nafťák trpí na stav stabilizátorů - tzv kostí a silenbloky ramen taky maj svou životnost. U mne ve 125000km odešlo uložení stabilizátorů...levý i pravý čep řízení už byl taky načatej a oba silenbloky ramen byly na padrť. Ale to je jen orientační...jinač naštěstí díly na přední nápravu jsou relativně za hubičku ;)

Odkaz ke komentáři

tak jak je to s tou cenou celýho GO? orientačně...víte někdo? Mám najeto 125tis. ale zdá se mi, že je vše v poho..ťuk ťuk teda zatím.... lol Auto mám z D tam jezdilo na garančky cca do 100tis. Je možný, že by už nějaká ta výměna proběhla? :kuk:

Pochybuju že garančka proběhla - moje auto GO ve cca 120000km - uložení stabíků, čepy, silenbloky a teď budu měnit podvozek. Dokud s autem nemáš problémy tak to nech bejt - jestli ti v nápravě nic netluče, neplave auto v zatáčkách atd atd tak max nech udělat test tlumičů. Ale už si asi můžeš pomalu schovávat penízky do prasátka :) Na ceny se mrkni třebas do autokelly....díly jsou levný, ale pokud nemáš známýho mechanika, nebo nejsi sám natolik schopnej tak se připrav na to, že si zaplatíš práci.

Odkaz ke komentáři

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...