Simba Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 No to nevim, kámoš má 1,9 SDI-taky 47kw v golfu III, a s mojí 1,4 55kW mu po rovině ujedu, do mírného kopce se "váhy" nakloní na jeho stranu - jsme na stejno - oba jsme jeli cca150-160. trvá tomu než se to rozjede, ale pak to dosahuje stejných rychlostí.Houmr: Já někdy s plynem na podlaze předjíždím i silný Audiny - blbě čuměj, ale dám je (za předpokladu, že oni plyn pouze lehtají Vela krát sa mi to stane že ma obiehaju fabie a octavie a najlešie je že na križovatkach chcu robit sprint ale ja sa nikdy nenecham provokovat. Ked dam na Audine S tak nestihnu si pozriet spz ku. sprg nie je to raketa to SDI ale ak to nechceš na šprinti tak to nekupuj ak chceš na normalne jazdenie a usporu tak je to dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Teď jěště koukám po 1,9 TDI..Ale jelikož stím chci jezdit do práce cca 30km tak to asi nebude nejlepší motor pro mě..Ale asi to pojede slušně. Taky jsou oproti SDI drahy a mají víc najeto..Nevím jak stím kdo jezdil a turbo asi nebude při závadě laciny..Co vy na to? Sprinty určitě jezdit nechci..ale po dálnici bych se rád pohyboval cca 140km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 ... Jinak nechci nijak hanit LPG, ale slyšel jsem o špatných zkušenostech... no tady ty "zasvěcené" informace jedna paní povídala hrozně miluji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthinn Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Nebo prostě zajdi někam do bazaru a projeď si pořádně nezávazně nějakou SDi a uvidíš hned jak to "jede" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Nevím, jaký chceš rok, ale říct, že TDI jsou drahý... Vždyť už se prodávají kolem 100 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthinn Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Brzda provozu to určitě neni, proč by mělo bejt? vždyť se koukni kolik jezdí různejch aut různý škodovky, favority, Mpička, HTPéčka... To sem asi neměl psát, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Nevím, jaký chceš rok, ale říct, že TDI jsou drahý... Vždyť už se prodávají kolem 100 tis. To jo..ale v jakym stavu a kolik mají najeto?? Řekl bych že SDI jsou pořád levnější. Koukal jsem na pár TDI v kombiku za 110..ale ten stav nic moc..Každopádně jestli mi seženeš slušny TDI za rozumny penize nemam problem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Kdo hledá najde. Neřešil bych kolik mají najeto, protože stáčení kilometrů je tady národní sport, ale řeš jaký je celkový stav auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 U nás v práci jsme měli atmosférické 1.devítky. Po městě šlapaly jak divé, šlápls a letěls, osobně jsem měl z toho motoru dobrý pocit. Kolega měl Felicii dieselovou. Jezdil i Chrvatsko a pochvaloval si. Já mám 1.9 TDI 74 kW dovezenou z Itálie. Také jsem měl obavy z poruch turba,také jsem chtěl SDI, ale náhoda rozhodla. Děcké nemoci jsem vyléčil a sem tam se modlím. Jen při koupi nebuď zbrklý,pokud jsi Fabii ještě nevlastnil přečti si něco i tady na fóru, jsou tady užitečné rady,důkladně vše zkontroluj a požaduj zkušební jízdu. Šťasnou ruku při výběru a hlavně opatrně na cestách. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 uvediet ti prehlad pruzneho zrychlenia fabii combi benzin a SDI.motor/vykon rychlostny stupen z/do (km/h) cas (s) 1,4 MPI / 50 kW 4/5 60-100 13,6/19,6 4/5 80-120 16/22,1 1,4 16/ 55kW 4/5 60-100 13,1/19,1 4/5 80-120 14/20,4 1,4 16V 74kW 4/5 60-100 12,8/17,4 4/5 80-120 13,1/18,3 1,9 SDI 47kW 4/5 60-100 17,9/25 4/5 80-120 21/30 p.s.: jednoducho zase to SDI 80km/h po dialnici nepojde ale jednoducho treba brat v uvahu jednu vec ze tam vobec neplati ze pridas a ides hlavne pri predbiehani treba myslet na to a nechavat si dostatocnu rezervu a dokonca ani podradenie nepomoze. mozem porovnat taky zacitok clovek sa nechal zlakat cize suboj na dialnici fabia combi 1,4 16V 55kW vs. octavia 1,9 SDI 50kW, borcovi sa nepacilo ze fabia v 120km/h dala blinker a zacala ho predbiehat tak obaja plny, nuz ale ked mu fabia zacala utekat tak to vzdal Nechci bejt šťoura, ale předpokládám že na dálnici 90 nejedeš, a při vyšších rychlostí nemá u sdi cenu podřazovat - je to ropák a ten má nej výkon ve středním pásmu otáček, proto je jasný že vážně to podřazení nepomůže No a s tím soubojem by to chtělo brát rovnocenný vozy....octavka má obecně větší váhu než fabča a pochybuju že i obutí bylo stejný - počítám že na fábině R14 a octa min. R15 - myslim že kdyby místo fáby byla octa 1,4 16V tak by tam ten rozdíl téměř nebyl. Sdičkem jsem jezdil a 1,4 16V mám služební...a rozdíl? No jen ten že benzín musím točit aby to jelo a 2,5 l spotřeby navíc - jedno se ale musí nechat, benzín obzvášť ta 1,4 je neskutečně tichá. Ale dost na téma Sdi nejede - všichni rozumní lidé si asi uvědomujou, že sdi ale stejně tak 1,4 béňo nemaj sportovní nádech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Teď jěště koukám po 1,9 TDI..Ale jelikož stím chci jezdit do práce cca 30km tak to asi nebude nejlepší motor pro mě..Ale asi to pojede slušně. Taky jsou oproti SDI drahy a mají víc najeto..Nevím jak stím kdo jezdil a turbo asi nebude při závadě laciny..Co vy na to? Sprinty určitě jezdit nechci..ale po dálnici bych se rád pohyboval cca 140km/h Pořád nechápu co řešíš, vždyť ti tu každý píše že sdi vážně 140km/h jede Tdi je o něčem jiným a dnešní cenny jsou vážně dost nízko, ale musíš si uvědomit svoje priority a co od vozidla očekáváš....jako vozítko do práce a na couračky ti vážně to sdi postačí. Na tdi mám 130000 km, od novýho auta chip Cimbu a co se týče poruch motoru=0 nic ničevo PS: na fabku je dílů mraky a tak i turba a váhy vzduchu jsou za "hubičku"....váha vzduch do 2t, turba se daj od 7-12t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Vela krát sa mi to stane že ma obiehaju fabie a octavie a najlešie je že na križovatkach chcu robit sprint ale ja sa nikdy nenecham provokovat. Ked dam na Audine S tak nestihnu si pozriet spz ku. sprg nie je to raketa to SDI ale ak to nechceš na šprinti tak to nekupuj ak chceš na normalne jazdenie a usporu tak je to dobre. Přesně..., né každej je magor závodník.To úplně nesnáším (nebo mě to rozesmívá?)- na semaforu "soused" ve vedlejším pruhu čumí na mě, ruku "sportovně" položenou na volantu, a pak vypálí... To se pak lehce předjíždí spocitem vítězství. Na druhou stranu potkávám dost lidí co "leších" autech (prostě jiné než fabie) provokujou, lepí se jim na kufr - tlačí je do kopce, nebo opačně - nenechají je do kopce předjet, skoror schválně v levém pruhu zpomalí, aby na to mohli ke konci kopce šlápnout a ujet - to se mi pak fabie bez podřazení težko sbírá... Řejkl bych, čím silnější auto, tím menší jsou v něm závodníci. Sorry za OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Já do mírného kopečka vzal Oktávku 1,9TDi 66kW Obá R15, gumy nevim. Jenže tímhle stylem jízdy by ten motor vydržel max. 100tis... O Sdi se říká že nejede - ale oproti stejným obsahu v TDi. Né oproti 1,4 , slabým benzínům, atd... lidi porovnávaj neporovnatelný. 1,4 55kW a 1,9Sdi 47kW - +-výkonově nastejno -kroutáky stejný, nafta žere mín, víc vydrží, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťan* Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 no tady ty "zasvěcené" informace jedna paní povídala hrozně miluji ..ta informace je od kolegy z práce, má F1 (1.4) na LPG a už se s tím trápí skoro rok a servisy od toho dávají ruce pryč, když v tom vidí plyn.. Ale jinak proti tomu nic nemám, ať si každej jezdí jak a všem chce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 no tady ty "zasvěcené" informace jedna paní povídala hrozně miluji Peťan ty zaručené informace bohužel má,a má je odemně,ale to je téma do jiné sekce.SDI bych se nebál pokud není člověk závodník. Výkonově mi připadá stejná jako moje 1.4 55kw,akorát je rozdíl v kultůře chodu motoru a to je o síle zvyku.1.4 55kw se musí točit aby jela a pak je to taky o spotřebě,která je u SDI trochu jiná.Můj závěr je radši SDI než 1.4 55kw s lpg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 tak se přijď pochlubit do LPG sekce co máš za problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 tady je jeden příspěvek v sekci lpg http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=72&st=900 až nato že se problémy nevyřešily.Tento týden mi jeden šikovný mechanik poladil benz. řídící jednotku(špatné tovární nastavení),auto se probudilo jak na benzín tak na lpg.Nejhorší zkušenost mám s autor. servisem,buď auto s namont. lpg nechtějí servisovat nebo mají poznámky,že jsem litoval ,že jsem tam vlezl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťan* Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 ...DECO jsem rád, že Ti to už jezdí v pohodě, vím jak jsi se s tím natrápil a byl kolikrát nešťastnej.. Jinak zpět k tématu SDi, bude tu nový člen s "pořádným" autem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 ...DECO jsem rád, že Ti to už jezdí v pohodě, vím jak jsi se s tím natrápil a byl kolikrát nešťastnej.. Jinak zpět k tématu SDi, bude tu nový člen s "pořádným" autem? Přesně tak .....už jses rozhodl SPRQ co ti bude parkovat u baráku? Jestli ti už stačili naše argumenty, že sdi opravdu jede víc než 140km/h tak tě rádi uvítáme mezi nás ropáky....ty tam navíc můžeš přez léto lejt pěkně olej (pozó v Globusu je akce ) a mi si za tebou budem užívat vůni po smažáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadyka Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 (editace) ahojte!ja ma vw polo 1,9sdi r.v.:2004.chcem sa spitat ze kolko by to malo zrat?lebo mne to vychadza na 5,8/100km myslim si ze je to dost vela na take male auto,jazdim max do 120km/h Editováno: 29. leden 2009, autor: dadyka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthinn Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Přesně tak .....už jses rozhodl SPRQ co ti bude parkovat u baráku? Jestli ti už stačili naše argumenty, že sdi opravdu jede víc než 140km/h tak tě rádi uvítáme mezi nás ropáky....ty tam navíc můžeš přez léto lejt pěkně olej (pozó v Globusu je akce ) a mi si za tebou budem užívat vůni po smažáku Tak to já se taky hlásím mezi ropáky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthinn Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Hoši jen tak mimochodem, aby se nazakládalo nový téma, jaký mám koupit žhaviče do SDi? Od bosche nebo stačí nějaký levný ? Na tom se asi nedá moc zkazit ne? 2 mi vůbec nežhaví a 2 blbě a stejně sem nastaroval v -15 ale trošku kopala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 (editace) tady je jeden příspěvek v sekci lpg http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=72&st=900 až nato že se problémy nevyřešily.Tento týden mi jeden šikovný mechanikpoladil benz. řídící jednotku(špatné tovární nastavení),auto se probudilo jak na benzín tak na lpg.Nejhorší zkušenost mám s autor. servisem,buď auto s namont. lpg nechtějí servisovat nebo mají poznámky,že jsem litoval ,že jsem tam vlezl. vidíš, ale tvé problémy nepramenily z LPG. Jak já říkám, LPG je jen velmi citlivý diagnostik počínajících problémů, takže pokud máš nějaké počínající sotva poznatelné problémy na benzínu na plynu je bezpečně poznáš. Jinak souhlas se servisy, měl jsem takové zkušenosti ještě když jsem měl Feldu Combi na LPG, ale teď už je to zaplaťpanbůh o 100% lepší. Jinak sorry za OT. Editováno: 30. leden 2009, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Mé problémy sice způsobila benz. řídící jedn. ale zapojení lpg taky nebylo bez viny.Mám smůlu v systému,který v mém okolí nikdo nechce servisovat. Snad si lpg po roce a půl trápení začnu užívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Jinak ještě omluva všem nafťákům,že jsem zde řešil problémy s lpg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.