Únor 5, 200916 r Já mám taky MPi, pokud je auto "v tahu" tak na trojku... Jinka na tohle se může ptát jen....
Únor 6, 200916 r certa stareho, 4-ka na udrzovacku, 3- normal, 2-ak ma motor tahat samo ze udaje pre MPI
Únor 6, 200916 r Autor Kua kedy pochopíte,že som chcel vedieť či motor netrpí pri nižších ot.a nechcel som radu ako mám radiť. Verte že jazdím už viac ako nejaký ten pátek možno som to blbo napísal ale no čo stým? Mám to prepísať? Takže Houmr a spol.-POKOJ V DUŠI a svoje vtipné príspevky si šetrite!
Únor 7, 200916 r Nechápu proč se některý zúčastňují diskuze, když se jim to zdá o ničem....................... Mám 1,4 MPi 44kW a v odci jezdím převážně na 3. to aspoň trochu slyším motor, když dám 4. tak jdou otáčky pod 2000 a těžko se mi hlídá ta padesátka, lehce mi to hned ujede výš. Jezdím 55 km na tachometru ( 50 v reálu) a taky mne zajímá jaké jsou ideální otáčky dosud jsem to nikde nezjistil. Čau
Únor 7, 200916 r Nechápu proč se některý zúčastňují diskuze, když se jim to zdá o ničem....................... Mám 1,4 MPi 44kW a v odci jezdím převážně na 3. to aspoň trochu slyším motor, když dám 4. tak jdou otáčky pod 2000 a těžko se mi hlídá ta padesátka, lehce mi to hned ujede výš. Jezdím 55 km na tachometru ( 50 v reálu) a taky mne zajímá jaké jsou ideální otáčky dosud jsem to nikde nezjistil. Čau Ideální otáčky zjistíž z průběhu kroutícího momentu. Tento motor je dostatečně pružný, jezdit 50 na trojku je zbytečné. Za ideální považuji rychlost 4, není problém jezdit i na 5.
Únor 7, 200916 r Naco zbytocne zakladat novu temu, a co mam volit na HTPcku pri 50km/h??? Chodim vacsinou na trojke, stvorka z 1900ot/min mi pride dost podtocena... neviem, ake su vase skusenosti?
Únor 7, 200916 r Zajimavá otázka...já bych to asi neřešil...kde je 50 tam je i 60 a policisti toleruji určitou odchylku,ne? U Vás jsou přísní?
Únor 7, 200916 r Autor Zatial tolerujú no určite sa to neskôr sprísni. To vieš aj oni potrebujú premie!
Únor 7, 200916 r Ideální otáčky zjistíž z průběhu kroutícího momentu. Tento motor je dostatečně pružný, jezdit 50 na trojku je zbytečné. Za ideální považuji rychlost 4, není problém jezdit i na 5. Dík za opověď, ale teď zas nevím kde zjistím průběh kroutícího momentu.
Únor 8, 200916 r vikino, tolerovat to budu musiet, lebo v sadzobniku je az prekrocenie rychlosti od 10kmh, do 10kmh sa to bude riesit napomenutim a az pri opakovanom poruseni sa to bude trestat, vid: Prekročenie najvyššej povolenej rýchlosti - o viac ako 10 km/h 50 € (1 506 Sk) - o viac ako 20 km/h 100 € (3 013 Sk) - o viac ako 30 km/h 200 € (6 025 Sk) - o viac ako 40 km/h 300 € (9 038 Sk) - o viac ako 50 km/h 400 € (12 050 Sk) - o viac ako 60 km/h 500 € (15 063 Sk) - o viac ako 70 km/h 650 € (19 582 Sk) a opakujem 60kmh tacho je v reale 55-56kmh, zmerane gpskou a radarom.
Únor 8, 200916 r ja jednoznacne na 50 v 4 prevod stupni v tedy je motor tak akurat ˇˇv kludeˇˇ a nieje podtacany .. motor 1,4 50 kw .. Upraveno Únor 8, 200916 r od Lukas1450
Únor 9, 200916 r Omlouvám se že vám do toho zasahuju s jinou motorizací-potažmo i vozem, ale ona 1,4 50Kw a 1,6 55Kw jsou v mnohém podobné. Myslím, že se dá jezdit po rovině v obci 50 klidně na čtyřku. Pokud nechce člověk zrychlovat. MPičko tahá výborně od spodu. Třeba Felda 1,3 MPi 50Kw otáčky 1500 přímo miluje. Teda neprotestuje, nechrochtá, neřinčí, necuká. A když člověk šlápne, tak vyrazí obstojně vpřed. Já jezdím taky na čtyřku, ale když vím, že je obec po rovině a bez zatáček. Když příjde zatáčka(s přechodem, zúžením , nebo jiným nebezpečným místem) tak dám trojku. Stejně tak dávám trojku, když příjde stoupání. Pokud je už brzo konec obce, tak ji tam nechám a rovnou na ni akceleruji. Pokud je zase rovina, tak tam dám čtyřku a lechce se dotýkám plynu. Pak postupně a pozvolna přidávám. 1,6 55Kw to nevadí, naopak. Jinak na čtyřku točí moje při 50Km/h přesně 1500ot. Takže s 1,4MPi 50Kw i 44Kw se to dá. Ale u HTP mi příjde čtyřka už ne moc vhodná - HTP začne pod 2000ot "chrochtat"...moc se mu to nelíbí a slyšitelně trpí...
Únor 10, 200916 r Tu ho máš: Dík za obrázek, trošičku se mi to ujasňuje. Stáhnul jsem si i zbytek Čau
Únor 10, 200916 r 60km/h je ještě v rámci tolerance Však oni ti to MP vysvětlí Jezdím 55 tacho na III
Únor 10, 200916 r Jo, rád si je poslechnu Jinak těch 60 tacho je u mně nějakých 55 real, takže pohoda.
Únor 13, 200916 r Ja jazdím 55 tacho (GPS: 50-51) na 4-ke po rovinách a z kopca max 1 pasažier.Inak na 3-ke. To ešte stále platí tá povolená 3%-ná odchýlka tachometra?Lebo v mojom prípade by som sa zmestil ešte aj do tej.
Únor 13, 200916 r to houmr: Však taky nepíše jakou rychlostí po tom městě jezdí Upraveno Únor 13, 200916 r od Lancelot
Únor 14, 200916 r Ja jazdím 55 tacho (GPS: 50-51) na 4-ke po rovinách a z kopca max 1 pasažier.Inak na 3-ke.To ešte stále platí tá povolená 3%-ná odchýlka tachometra?Lebo v mojom prípade by som sa zmestil ešte aj do tej. Do 100km/h je to 3km/h a teprve od 100km/h sjou to 3%
Únor 14, 200916 r Jo, rád si je poslechnu Jinak těch 60 tacho je u mně nějakých 55 real, takže pohoda. Aby ses nedivil, teoreticky tě můžou vykostit už i za 54km/h. Naštěstí to přichází v úvahu jen u MP ( čti Městský poskok - nebo kretén ), jinak PČR má většinou nastavený limit 15+
Únor 14, 200916 r Jo to věřím, ale naštěstí v Ostravě měří MP málokdy, tedy aspoň kudy jezdím. U PČR je ta tolerance vskutku relativně velká.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.