Stasek Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Nazdarek lidi, zkousel nekdo z Vas merit teplotu chladici kapaliny motoru pri jizde ? ( live data u Memocsan a pod. ) Byl jsem na preventivni kontrole motoru a nenasli mi nic zasadniho, krome toho, ze mam teplotu kapaliny stale v rozmezi 100 - 106 stupnu i kdyz jedu v klidu a pritom by pry mela byt 90 - 92 stupnu. ( teplomer na palubce ukazuje 90 stupnu porad, ale to je tim ze tuto hodnotu ukazuje stale kdyz je teplota kapaliny v rozmezi od cca 80 do 110 stupnu ) Mam samozrejme podezreni na termostat, ale zajima me jak je to u Vasich 1.8 T Predem diky za Vase odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Jestli to nebude spis cidlo teplo kapaliny. Ma dva okruhy jeden je teplomer na palubce a druhej dava informace do ridici jednotky. Kdyby ta kapalina mela pres sto tak by varila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Ja by som tiez isiel po tom cidle. Ze by sa drzala na 90 v rozmedzi 80 a 110 to sa mi nezda. Mne to drzi 90 a ked jej dam nazrat tak sa to pohne asi o dva vlasy smerom hore.... ale uplne nebadane. Kvapalina inak nevre ani pri 100 a viac nakolko je pod tlakom asi 1,5 atmosfery..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 S tym budikom je to pravda, neviem preco to tak vymysleli, ale v tom rozpati to ukazuje stale 90 stupnov. Preto treba porovnat udaje z oboch snimacov (kedze je dvojity) a mozno aj vymenit ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 11. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 No, ja ted stejne planuju nechat udelat rozvodya pri tom se tak i tak meni vodni pumpa. Termostat je otazkou par korun, tak ten necham taky vymenit a uvidim.. Kdyz to bude dal zlobit tak pujdu po tech cidlech :-) Diky za Vase odpovedi ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Ked to budes mat rozhodene, vymen rovno aj ten snimac, je to par korunova zalezitost a mas istotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Nedavno som robil log zamerany na teplotu. Je pekne vidiet chybu termostatu. Ak chces poslem ti ho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 11. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Nedavno som robil log zamerany na teplotu. Je pekne vidiet chybu termostatu. Ak chces poslem ti ho Ahoj, jj posli.. budu moc rad kdyztak na : akro260@seznam.cz Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Mas to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Tak a mame tu opat nejaky maly problem. Zas blbne ukazovatel teploty. Vymenil som termostat aj cidlo hned a bolo fajn. Teraz po mesieci cca sa pri jazde nedostane teplota na 90*C ale zastane tak o palicku dole. Akonahle postojim chvilku tak ide na 90. Napada niekoho nieco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Asi opět termostat, asi špatnej kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 To sa mi nezda kurenie ide super termosat bol origo a fungoval normalne. Skusim asi spravit opat log a uvidi sa ci neodrbkava cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 Tak dnes som spravil novy log. Je vidno odchylku aj cca 5*C takze ked som mal na compe 83 tak aj rucicka ukazovala medzi 80 a 90. Podla mna by tiez mala byt aj pri teplote 83-85 nalepena v strede. Najde sa tu niekto sikovny a ochotny kuknut na ten log??? Dost ma to serie lebo som naschval menil origo termostat a dal som aj nove cidlo aby som mal pokoj. Dik za ochotu a tu je ten "LOG" alebo ked tak, tak poslem mailom. THX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 Zdravím, tak já jsem zjistil podobný problém. Mně ručička ukazuje 90 stupňů, ale naměřená hodnota je max. 75stupňů. Jedná se o 1.8T AUM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Caute, ja mam takz prblem, ze rucicka teploty sa na 90 ani nedostane, vlastne dostane ale len ked mu to poriadne nalozim tak vtedy sa dostane na 90 inak lezi dole. A pri klidnej jazde sa vobec neodlepi z tejto polohy. Vyzera to akoby len padala rucicka, alebo bol chybny termostat, ale auto kuri normalne tak neviem, este skusim chytit po kratsej jazde ci bude tepla hadica co ide do chladica. A pri nedavnej jazde po dialnici ma prekvapila dalsia neprijemna vec a to ze sa o dost zvysila spotreba. Rozmyslal som aj nad tym cidlom co tu spominate. Su dva?, alebo nejakym sposobom jedno zdvojene? a kde sa nachadzaju? dakujem za odpoved. Uz som z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Špatný termostat ... Čidlo teploty je jedno dvojitý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Sejra tak ty mas v prdeli cidlo ked ti ukazuje rozdielne teploty. Coldrex u teba by som najprv vymenil len cidlo. Ak sa ti rucicka pri normalne jazde ani neodlepi a auto kuri normalne nie je mozme aby sa ani nepohla aj ked by bol termostat K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 3. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 He, tak to je mazec... mne se to festove prehrejva a nekomu se ta teplota nechce vysplhat ani na 90 stupnu je tu vubec nekdo komu se to hreje '' normalne '' ? Jinak tenhle tyden delam rozvody s tou pumpou a cidlama, tak doufam ze to pak bude O.K. Jen pro zajimavost, kolik jste kdo dal za rozvody s pumpou + prace ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Ked uz to budes mat rozhodene tak by som vymenil aj ten termostat tych 5 stoviek uz nikoho asi nezabije. Mna stali tusim necelych 5tis. Sk + teda robota 0,-Sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 3. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Ked uz to budes mat rozhodene tak by som vymenil aj ten termostat tych 5 stoviek uz nikoho asi nezabije.Mna stali tusim necelych 5tis. Sk + teda robota 0,-Sk JJ, ten jsem tam zapomnel napsat.. termostat pujde samozrejme taky Ta cena odpovida.. mne to bude stat taky +/- 5000 kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Sejra tak ty mas v prdeli cidlo ked ti ukazuje rozdielne teploty.Coldrex u teba by som najprv vymenil len cidlo. Ak sa ti rucicka pri normalne jazde ani neodlepi a auto kuri normalne nie je mozme aby sa ani nepohla aj ked by bol termostat K.O. Ahojda, tak čidlo jsem vyměnil, problém stále stejný. Rozdíly teplot zůstaly. Tak jako další jde na řadu termostat a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ahoj nespravil by si prosim ta log od studeneho motora az po zohriaty? Skus aj pred aj po vymene aspon uvidis rozdiel. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Tak a mame tu opat nejaky maly problem. Zas blbne ukazovatel teploty. Vymenil som termostat aj cidlo hned a bolo fajn. Teraz po mesieci cca sa pri jazde nedostane teplota na 90*C ale zastane tak o palicku dole. Akonahle postojim chvilku tak ide na 90. Napada niekoho nieco? Tak zahada vyriesena. Po dalsom merani som zistil chybu noveho cidla. (moc dlho neposluzilo). Teraz nove origo a vsetko je ako ma byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Tak i já záhadu rozluštil. Nakonec to byl špatný termostat. Nechci tady nikoho zastrašovat, jen bych rád upozornil, že tento problém bude mít asi více lidí než jen já. Celou dobu jsem si v klidu jezdil a netušil jsem, že by mohlo být něco špatně. Sem tam jsem si posteskl, že když se vracím večer z hor, moc moje oktávečka netopí. Ale říkal jsem si, že je to asi normální a proto jsem se tím nezabýval. Navíc taky proč....teplota na budíkách stále na 90ti, voda se neztrácela. Jenže....budíky sice 90 ukazujou, ale skutečnost přečtená v řídící jednotce byla zcela odlišná a to o nějakých 20 stupínků. Takže myslím, že jsem od koupě auta jezdil celou dobu na vlastně studený motor. Nechci rozumovat, pouze předávám zkušenosti. Termostat vyměněn, teplota už konečně normální a topíme zběsile. Ještě poznamenám......1.8T AUM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.