Přejít na obsah

Teplota chladici kapaliny u 1.8 T


Stasek

Doporučené příspěvky

Nazdarek lidi,

zkousel nekdo z Vas merit teplotu chladici kapaliny motoru pri jizde ? ( live data u Memocsan a pod. )

Byl jsem na preventivni kontrole motoru a nenasli mi nic zasadniho, krome toho, ze mam teplotu kapaliny stale v rozmezi 100 - 106 stupnu i kdyz jedu v klidu a pritom by pry mela byt 90 - 92 stupnu. ( teplomer na palubce ukazuje 90 stupnu porad, ale to je tim ze tuto hodnotu ukazuje stale kdyz je teplota kapaliny v rozmezi od cca 80 do 110 stupnu )

Mam samozrejme podezreni na termostat, ale zajima me jak je to u Vasich 1.8 T

Predem diky za Vase odpovedi :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som tiez isiel po tom cidle. Ze by sa drzala na 90 v rozmedzi 80 a 110 to sa mi nezda. Mne to drzi 90 a ked jej dam nazrat tak sa to pohne asi o dva vlasy smerom hore.... ale uplne nebadane.

Kvapalina inak nevre ani pri 100 a viac nakolko je pod tlakom asi 1,5 atmosfery.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak dnes som spravil novy log. Je vidno odchylku aj cca 5*C takze ked som mal na compe 83 tak aj rucicka ukazovala medzi 80 a 90. Podla mna by tiez mala byt aj pri teplote 83-85 nalepena v strede.

Najde sa tu niekto sikovny a ochotny kuknut na ten log??? Dost ma to serie lebo som naschval menil origo termostat a dal som aj nove cidlo aby som mal pokoj.

Dik za ochotu a tu je ten "LOG" alebo ked tak, tak poslem mailom. THX

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, ja mam takz prblem, ze rucicka teploty sa na 90 ani nedostane, vlastne dostane ale len ked mu to poriadne nalozim tak vtedy sa dostane na 90 inak lezi dole. A pri klidnej jazde sa vobec neodlepi z tejto polohy. Vyzera to akoby len padala rucicka, alebo bol chybny termostat, ale auto kuri normalne tak neviem, este skusim chytit po kratsej jazde ci bude tepla hadica co ide do chladica. A pri nedavnej jazde po dialnici ma prekvapila dalsia neprijemna vec a to ze sa o dost zvysila spotreba. Rozmyslal som aj nad tym cidlom co tu spominate. Su dva?, alebo nejakym sposobom jedno zdvojene? a kde sa nachadzaju? dakujem za odpoved. Uz som z toho :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

He, tak to je mazec... mne se to festove prehrejva a nekomu se ta teplota nechce vysplhat ani na 90 stupnu :) je tu vubec nekdo komu se to hreje '' normalne '' ? :)

Jinak tenhle tyden delam rozvody s tou pumpou a cidlama, tak doufam ze to pak bude O.K.

Jen pro zajimavost, kolik jste kdo dal za rozvody s pumpou + prace ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked uz to budes mat rozhodene tak by som vymenil aj ten termostat tych 5 stoviek uz nikoho asi nezabije.

Mna stali tusim necelych 5tis. Sk + teda robota 0,-Sk :)

JJ, ten jsem tam zapomnel napsat.. termostat pujde samozrejme taky :palec2:

Ta cena odpovida.. mne to bude stat taky +/- 5000 kc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sejra tak ty mas v prdeli cidlo ked ti ukazuje rozdielne teploty.

Coldrex u teba by som najprv vymenil len cidlo. Ak sa ti rucicka pri normalne jazde ani neodlepi a auto kuri normalne nie je mozme aby sa ani nepohla aj ked by bol termostat K.O.

Ahojda, tak čidlo jsem vyměnil, problém stále stejný. Rozdíly teplot zůstaly. Tak jako další jde na řadu termostat a pak se uvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a mame tu opat nejaky maly problem. Zas blbne ukazovatel teploty. Vymenil som termostat aj cidlo hned a bolo fajn. Teraz po mesieci cca sa pri jazde nedostane teplota na 90*C ale zastane tak o palicku dole. Akonahle postojim chvilku tak ide na 90. Napada niekoho nieco?

Tak zahada vyriesena. Po dalsom merani som zistil chybu noveho cidla. (moc dlho neposluzilo). Teraz nove origo a vsetko je ako ma byt :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak i já záhadu rozluštil. Nakonec to byl špatný termostat. Nechci tady nikoho zastrašovat, jen bych rád upozornil, že tento problém bude mít asi více lidí než jen já. Celou dobu jsem si v klidu jezdil a netušil jsem, že by mohlo být něco špatně. Sem tam jsem si posteskl, že když se vracím večer z hor, moc moje oktávečka netopí. Ale říkal jsem si, že je to asi normální a proto jsem se tím nezabýval. Navíc taky proč....teplota na budíkách stále na 90ti, voda se neztrácela. Jenže....budíky sice 90 ukazujou, ale skutečnost přečtená v řídící jednotce byla zcela odlišná a to o nějakých 20 stupínků. Takže myslím, že jsem od koupě auta jezdil celou dobu na vlastně studený motor. Nechci rozumovat, pouze předávám zkušenosti. Termostat vyměněn, teplota už konečně normální a topíme zběsile. Ještě poznamenám......1.8T AUM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...