Přejít na obsah

TDI nestartuje


lubann

Doporučené příspěvky

Koupil jsem ji, dovezl z Prahy do Litvínova a už ji nenatočil. původní baterii jsem vyměnil za novou - hustoměrem změřil napětí 12,7V, avšak stále nic.

Po vložení klíčku do zapalování a otočení do polohy 1 by se měly rozsvítit všechny kontrolky - po kontaktu imobilizéru by měly zhasnout a jít nastartovat.

klíče v poloze 1 - kontrolky se rozsvítí a vzápětí zhasnou krom baterie, ktará zůstane svítit. Kontakt imobilizéru nemá žádný vliv - mohu tpočit, ale nenaskočí. budu rád za každou radu. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nenapisal si aky kabel. Len som mal pravdu s tym stykacom... :)

Byl to pry kabel u starteru, ktery konkretne nevim, ale nejaky co neni o izolovany a pry uhnil nebo byl rozlamany.

Ve tri odvoz a v 7 mi volal, ze je auto ok.

Stalo me to 500, ale jsem stestim bez sebe, ze to jezdi a ze nemusim davat novy starter za tisice.

Diky vam vse. kol5lolkol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj všichni mám teď problémy ve velkých mrazech se startováním. Při zasunutí klíčku vše proběhne jako vždy počkám až zhasne žhavení otočím klíčkem a nic. Zkouším to pořád dokola až se povede ale není to určitě na pořád při mínusech kolem 20 to nešlo vůbec. Potom když je tak kolem -5 tak to startuje normálně. Jo a ještě když se konečně povede nastartovat tak sem to schválně zdechl zkusil nastratovat znova a naskočilo to hned a žhavilo to chviličku. Měnil sem žhavící svíčky a stejně to dělá furt. Prej by to mohlo bejt nějaký čidlo nebo co už sem z toho bezmocnej jezdím do práce 100km deně a auto potřebuju. Nejhorší je že to nedělá pořád a nevím jestli to zjistí když se to napojí na vag. Zítra jedu do servisu tak uvidím. Jestli jste někdo s tím měl podobnej broblém tak se mi ozvite děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, potřeboval bych kvalif. radu... oct I 66 kw agr -auto dojelo ok. po odchodu z práce - se při pokusu odjet vše normálně rozsvítí, zhasne a ... startér netočí, tudíž nula. takže nejdřív pobouch. startér kladívkem - kolega-nic. pak pokus o opatr. roztaž. - z výfuku smrad, nic . známý s free vagem - zkrat na kostru -přeruš. odpoj. paliva . zkoušen přes žárovku - cvaká, rady porady, vadný rozdělovač tlaků -relé agr - vyměněn, relé 109, bohužel mi prodali něco jiného - takže nevím ... ale nejde mi do hlavy , že je jakoby odpojen startér - imo - vše chodí , auto po otočení rozsvítí kontrolky , projde je , pozhasíná , dožhaví a - nic (čili spínačka ok)

už jsem to chtěl odtáhnout , jenže je to bohužel zaparkovaný na letišti v garážích v 6. štoku - nedá se to naložit -výška 2.1m, uzounké sjezdy, nebrzdí to ,je to tam namrzlé, no prostě na mrtvici... to mě doposud octa nenechala ve štychu...kontrola všech pojistek -jsou v pořádku ,koupím ještě tu R 109 a tu N109, ale vážně už nevím -napadá vás někoho něco ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, potřeboval bych kvalif. radu... oct I 66 kw agr -auto dojelo ok. po odchodu z práce - se při pokusu odjet vše normálně rozsvítí, zhasne a ... startér netočí, tudíž nula. takže nejdřív pobouch. startér kladívkem - kolega-nic. pak pokus o opatr. roztaž. - z výfuku smrad, nic . známý s free vagem - zkrat na kostru -přeruš. odpoj. paliva . zkoušen přes žárovku - cvaká, rady porady, vadný rozdělovač tlaků -relé agr - vyměněn, relé 109, bohužel mi prodali něco jiného - takže nevím ... ale nejde mi do hlavy , že je jakoby odpojen startér - imo - vše chodí , auto po otočení rozsvítí kontrolky , projde je , pozhasíná , dožhaví a - nic (čili spínačka ok)

už jsem to chtěl odtáhnout , jenže je to bohužel zaparkovaný na letišti v garážích v 6. štoku - nedá se to naložit -výška 2.1m, uzounké sjezdy, nebrzdí to ,je to tam namrzlé, no prostě na mrtvici... to mě doposud octa nenechala ve štychu...kontrola všech pojistek -jsou v pořádku ,koupím ještě tu R 109 a tu N109, ale vážně už nevím -napadá vás někoho něco ?

Satrtovací kabely nebo druhý akumulátor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zla baterka. Vymenit.

vždy´t jsem psal, že jsme to zkoušeli i roztáhnout odezdi ke zdi má ta gar. snad 100m , normálně blafne na dvě převalení motoru a nic )čudilo se z výfuku), baterka je ok, s kamrádovou oct. jsme to skoušeli přes kabely , nic, vag vypisuje ten N109, ale starter se netočí.

baterku jsem bral normálně zátěžákem , je ok , chemicky je na cca 90 % ve všech článcích , měl jsem tam i novou baterku z krámu, prohodil jsem je - zbytečně .

ale dík za snahu...

tak co dál?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jste to tahali tak už můžou být přeskočené rozvody. Potom změř jestli jde proud do starteru při otočení klíčem do startovací polohy Do toho tenkého kabelu co jde ke starteru a spíná pastorek Pokud ano tak už zbývá jen starter.

Editováno: , autor: Pepa007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Prochy603:

To bych fakt nedělal :feve:

Když už bych musel roztahovat, tak jen benzín (má menší kompresní poměr)

a tak na trojku.

K problému: při relé 109 startér snad normálně točí, jen řídící jednotka nedá palivo.

Takže bych to viděl na startér. Na jeho svorky normálně napětí po spuštění ve spínačce jde? Cvakne to v něm (zajede pastorek)? Furt mi to připadá, jako nějaký relé....

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...