a co takhle - má tam být 2,5 l oleje - tedy tam nalít 2,5l oleje - co?
ta měrka je - mám fabii 1,2htp 40 kw 2004-- ,je katastrofická - koupil jsem fabii ,měla najeto 31500,-km při odvozu jsem kontroloval náplně kapalin - měrka oleje ok -tedy zdálo se mi,že je OK,během jízdy fabka několikrát přešla do nouzáku - tedy byl odpojen 1. válec svítil check kontrol )jela s tim žena ,vůbec jí to nevadilo -auto pro ni ,byla nadšená (předtím favo bmm 50kw) ,já jsem se zhrozil- furt se za mnou courala ,nejelo to , spotřeba strašná (ani žigul mi tolik nebral). Tak jsem začal servisem -zkontrolovali onou měrkou olej , ok -když jsem to kupoval bylo auto po prohlídce ve zn. servisu, po výměně oleje ,faktura k dispozici -tedy krapátko mě zaskočilo ,že aerolinkám nafakturovali i výměnu rozvodového řemene! ( l ten jsem tam tedy nenašel ), ale když jim to zaplatili... -rezimé ze servisu poVagu -výměna zap. cívky první válec 1700,-
druhý den:"dtto ,po chvíli -ohřátí check -servis-vadná hlava: bez práce 21000,- ,tak jsem hodil zpátečku a začal studovat ,co jsem to koupil za koníka...
Polil mě pot...
vyměnil jsem dle Vagu ještě zelené čidlo, svíčky -všechny,filtry a řekl jsem si ,bůh ví jestli ten olej vůbec vyměnili...radši ho vyměním - auto bylo pořád nepoužitelné , po chvíli na dva ...válce..., dal jsem pod to vyřízlý 4l kanystr od oleje -vyštudoval jsem kolik ho tam má být -cca2,5l - no a pustil jsem ho zahřátý ven. byl černý jako bota -čili ty šmejdi ho asi nevymněnili , nic netušíc jsem šel dělat něco jiného -ropná katastrofa v gar. jako krá...a,kanystr přetekl!!! tak jsem tam dal 2,5l oleje a po dvou resetech auto přestalo padat do nouzáku , check už se neobjevil... vrátil jsem tam původní cívku -ok , bez problémů jen svíčky -dopor. v A-Kelly -spotřeba okolo 10ltr- odprosil jsem a vyndal z koše původní NGK - netušil jsem ,že ve 30tis. jsou na půlce živ. -spotřeba spadla o dva litry takže na ty štěky ,co žena jezdí tak asi 8l -když někam dál tak se dostane na cca 6,5l ale to v autě ani nedejchám, favo jsem měl dlouhod. spotř. 6,2 litru a nešetřil jsem ho (žigul s karbec škoda 120 jezdil za 8,5l)
takže celý problém byl způsoben přelitím oleje ve zn. servisu ,další -technik zase ve škoda. servisu po kontrole onou katastrof. měrkou , kdy si rozmáznete olej po měrce tenkou vodící trubičkou prohlásil ,že hl. oleje je ok, tak ten mě vyšel -jen na 1700,-, málem by měnili hlavu, no a teď už na tom dělám sám , protože nechat si tahat peníze z kapsy ,, odborníky!" -nekradu - mimoch. mi měnili sklo na renoltu ve škodovce ,lepili ho do druhého dne, pak jsem přijel, převzal auto , jedu domů a sklo hrozně vrzalo o satelitní čidlo ,zkouknul jsem to a nevěřil vlastním očím (naúčtováno cca 12000,-) sklo domáčklé až na čidlo (předtím cca 8mm mezera) a krycí lišta pod stěrači nedoléhala -cca5mm ve vzduchu -reklamace -údajně znovu lepili,lišta doléhá , čidlo má mezeru (posunuli ho) , upadlo zrcátko-reklamace, nalepili, než jsem dojel domů upadlo znova - v pátek ráno -do škodovky -nalepili, ale auto tam musí být celý den aby to řádně uschlo-ok
odpol. auto předáno -sobota,neděle na park. ,ráno v pondělí přijdu ,otevřu zrcátko na zemi....