marek.s Vloženo 11. Únor 2009 Vloženo 11. Únor 2009 Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Citovat
OrOrO Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Vítej do klubu 1,6 55kW,mně zase auto,když je opravdu veliká vlhkost,zdechne a cca 1 hod nejde nastartovat pak chytne normálně a zase jezdí bez problémů.tentokrát to udělalo po 8 měsících. Vag nevykazuje žádnou chybu.Včera jsem našel prasklouizolaci na modulu zapalování tak jsem jej vyměnil,ale budu jezdit s obavou,že někde zase zůstanu stát. Jo ještě jsem podezříval vlhkost v řídící jednotce tak jsem ji taky kontroloval, vevnitř bylo sucho. Tak hodně zdaru při hledání závady. Ahoj Honza Citovat
jiander67 Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Váha vzduchu....měl jsem stejný problém, po výměně vše v pořádku Citovat
OrOrO Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Váha vzduchu....měl jsem stejný problém, po výměně vše v pořádku 1,6 55kw benzín nemá váhu. Citovat
jiander67 Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 (editace) 1,6 55kw benzín nemá váhu. Ops...chybička se vloudí :-) Editováno: 12. Únor 2009, autor: jiander67 Citovat
juro sdi Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Vysoka vlhkost vzduchu ma najvecsi vplyv na vysokonapetovu cast zapalovania- sustredil by som sa hlavne na tuto cast. Skratka vysokonapetovy impuls na vytvorenie iskry na sviecke si najde cestu na kostru a strati svoj napetovy potencial. Citovat
a.pajma Vloženo 15. Únor 2009 Vloženo 15. Únor 2009 Tak to jsme na tom stejně a bohužel jsem do dneška nepřišel na nic, snad jen to, že škrtící klapka při vypnutém motoru vykazuje 4,7° otevření a to by prý nemělo být. Citovat
tomasch Vloženo 16. Únor 2009 Vloženo 16. Únor 2009 A co vyčistit klapku a udělat základní nastavení? Citovat
johnxx Vloženo 19. Únor 2009 Vloženo 19. Únor 2009 Mam stejny problem (opet), ale ja mam na Vagu lambdu v haji (opet), takze vymenim a snad budu zase jezdit Citovat
TomášT Vloženo 19. Únor 2009 Vloženo 19. Únor 2009 (editace) Ahojte, potrebujem radu... mam octaviu 1,6 55kW benzin r.v. 1999... po nastartovani auta a po prejdeni asi 5 az 8 km mi zacne vynechavat motor. Robi to hlavne ked je vonku vlhko, prsi, snezi. Bol som aj na diagnostike, ziadnu chybu nenaslo. Vymenil som sviecky, kable, rozdelovac, cievku a robi to stale. Neviem ci to s tym suvisi, ale takisto neviem nastartovat motor na prvykrat. Palivom to nebude - tankoval som na viacerych benzinkach aj rozne druhy paliva, ale robi to stale... Poradte mi prosim co by to mohlo byt... dakujem Jestli máš vysokonapěťovou část OK, tak ještě zkus lambdasondu a čidlo teploty. Nebo že by kabelový svazek v motoru? Nebylo auto havarované? Poslední věc která mě napadá - škrtící klapka? - ta spíš proto, že ti to nechytá na poprvé. Moje chytá vždycky na první ťuk. Editováno: 19. Únor 2009, autor: TomášT Citovat
TomášT Vloženo 20. Únor 2009 Vloženo 20. Únor 2009 Tak lambda by to mohla být taky. Do zahřátí motoru ji ŘJ nebere v potaz, ale po zahřátí motoru-to je těch 6-7Km-na provozní teplotu se začne řídit signály, které posílá a pak už je problém. Tedy že asi posílá lambda blbosti. Takže abychom to nějak konkretizovali: Prvně bych se mrknul na lambdu, pak na čidlo teploty a na závěr ještě vyčistil škrtící klapku a udělal základní nastavení. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.