Červen 3, 200916 r To by mě zajímalo, jaký výkon a krouťák to inovované HTP bude mít a jaké parametry pak z toho Cimbu udělá. Upraveno Červen 3, 200916 r od Pandora
Červen 3, 200916 r Tak ty fotky "FII FL" jsou z přípravky F II RS FL F II bude příští léto (venkovní kosmetika,uvnitř budíky a hlavně motory) a na F III si počkáte min. do 2012 ( to už by zase současná "nová"platforma VW v té době potřebovala omladit ) Tak jako tak to na českých silnicích vypadá líp,než s Žigulíky a Warťasy
Červen 3, 200916 r Potom by uz mohla sucasnu podvozkovu platformu nahradit nova modularna MQB (aj ked netusim v akom stadiu vyvoja je). Tie motory predpokladam, ze budu rovnake ako ma nove Polo
Červen 4, 200916 r sory jestli to uz je, necetl sme to vsehcno. http://auto.idnes.cz/prvni-fotky-skoda-tes...6_ak_aktual_fdv vi nekdo co jsou ty draty od kol?
Srpen 8, 200916 r Příští rok bude Fabia III,nebude facelift.Mám to potvrzného od známého,prototypy jezdí v Rakousku a známý mluvil s řidičem toho prototypu.
Srpen 8, 200916 r Autor mozno si Skoda uvedomila, ze platformovo zaostava... Aj ked F2 by tu bola VELMI kratko...
Srpen 8, 200916 r Nemyslím si, že by Š úplně odpískala FII. Pokud by došlo k uvedení nové generace, tak by současně mohla dočasně zlevnit a prodávat se pod názvem Fabia Tour... Teda pokud by se nový hatchback nejmenoval jinak... (Felicia, Favorit, Joyster?)
Srpen 8, 200916 r Já myslím, že to bude modernizace asi takového rozsahu, jako u Octavie. Poměrně výrazný designový změny, nový motory, systém start-stop pro nejúspornější motorizace, nový rádia. No a někde tomu budou říkat Fabia 3, stejně jako na Slovensku mají Octavii třetí generace.
Srpen 8, 200916 r Příští rok bude Fabia III,nebude facelift.Mám to potvrzného od známého,prototypy jezdí v Rakousku a známý mluvil s řidičem toho prototypu. Nesmysl, to by FII měla hodně krátký život
Srpen 9, 200916 r Uprav zadní pár dveří, prodluž to víko z VW Lavida a uprav horní oblouk kufru, který nenavazuje na zadní světla
Srpen 9, 200916 r Fabia sedan/ liftback? ... mozno ako nastupca Octavie Tour :-) (volanty a zrkadla z FII uz maaaa ....) :-)
Srpen 9, 200916 r no mne to Lavidu ani nepripomina Mně docela jo, sice né úplně (L má delší a nižší), ale je to minimálně hodně podobný
Srpen 9, 200916 r Ja nevim panove, ale muze mne nekdo vysvetlit, proc by levna znacka v ramci koncernu, navic bez problemu s odbytem odpiskala auto, ktere se velmi dobre prodava? Dyt je to na hlavu. Kdyz se podivate na cisla, Fabie se prodava velmi podobne jako jednicka, pokud se zapocita R (precejenom je bohuzel bran jako FII s mistem vzadu), tak dokonce vyrazne lepe. Mista podelne navic s novou platformou nedostanete, v tom je ted FII snad dokonce mezi nejlepsima. Na sirku neni lepsi ani nova platforma a ja osobne bych byl i proti. Technicky spousta lidi nepozna rozdil a u low cost znacky asi nebude uplne kriticky bod. Takze duvod muze byt snad jediny - musel by byt novy model vyrazne levnejsi a tim padem by ale ten stary asi ani nebyl vyrabeny soubezne...
Srpen 10, 200916 r Autor Fabia priepastne zaostava v sirke voci konkurentom... Upraveno Srpen 10, 200916 r od Cjoctavian
Srpen 10, 200916 r Prostě to udělají Š Oficiál v BAZ. Ten taky vzniknul ze dvou polovin klasického 742 a dopředu narvali 1,5l z 1203 a náhon na zadek. Prodloužený rozvor náprav, kvůli lepšímu rozložení hmotnosti. Přibyl do šířky o 200 mm. Upraveno Srpen 10, 200916 r od NNN
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.