bojler Vloženo 23. Září 2009 Vloženo 23. Září 2009 Ale kde? Dole jde videt pomalu hrana svetel a nahore to krasne sedi s umistenim blinkru ve svetle. Ono to az moc zapada do toho konceptu "rozsireni", docela bych tomu veril. Mimochodem - tohle je Praktik. Bude mit Fabia nazev modelu na svetle? Pokud ano, budou se delat dalsi tri odrudy svetel v zavislosti na napisu (Fabia, Praktik, Roomster)? To by mohlo byt dohromady celem 7 typu hlavnich svetel Citovat
Alice18 Vloženo 24. Září 2009 Vloženo 24. Září 2009 Podla mna by bolo idealne, keby sa Fabia a Roomster oddelili a z Roomstra by "vyrastlo" nove MPV - klasicky Roomster a "big" Roomster s 5 alebo 7 sedadlami. Citovat
George Couser Vloženo 24. Září 2009 Vloženo 24. Září 2009 Bojler: proč tolik typů? Stačí ty 3 základní a podle potřeby tam měnit jen už štítky. Snad si nemyslíš, že konstruktéři jsou tak hloupí, že ty světla navrhnou tak, že se pro každý typ musí vyrábět jiný druh světel... Nezapomeň, že ani octavie se na všech trzích neprodává pod názvem octavie Citovat
bojler Vloženo 24. Září 2009 Vloženo 24. Září 2009 Na některých například pod názvev Octavia. Mně je to fuk, jenom si moc nedokážu představit, jak budou ten štítek do světla cpat dodatečně. Nebo snad Hella dodává světla rozmontovaný a nacpou ho tam až v továrně? Citovat
Sranki Vloženo 24. Září 2009 Vloženo 24. Září 2009 V dnesnej dobe Just-in-time dodavok ma kazda suciastka vyrobena u dodavatela presne stanovene auto do ktoreho bude namontovana. Takze v Helle presne vedia, ze tento reflektor pojde na Fabiu a tento zase do Rooma a s takou alebo onakou vybavou. Priklad z praxe ohladom sedadiel: Nejaky manik v USA si obedna noveho Touarega a dealer ho zada do vyroby. Poziadavka pride do VW BA a ten ju posunie svojmu dodavatelovi (JCI). A ty musia teraz do 5hod vyrobit sedacku presne podla poziadaviek zakaznika (typ potahu, farba, vybava atd.) a dodat ju v stanovenom case na pas do VW BA. Toz jednoduche ako facka Citovat
Sranki Vloženo 30. Září 2009 Vloženo 30. Září 2009 Mam nejake info ohladne sedaciek vo faceliftovanej FII/FIIC/R. FII/FIIC: - predne sedadla - nove potahy + peny, novy bocny airbag (soft, doteraz bol v plastovej skatuli) - zadne sedadla - nova potahy + peny, nova metalova struktura (z toho vyplyvaju nove plastove diely) R: - predne sedadla = FII/FIIC - zadne sedadla - nove potahy + peny, nove reclinery Takze najvacsie zmeny sa tykaju zadnej sedacky vo Fabii a klasika pre kazdy facelift - potahy+peny SOP je planovane na februar 2010, takze premiera bude urcite v Zeneve. Zatial som tie sedacky nevidel na vlastne oci, takze neviem povedat co bude ako vyzerat. Osobne som fakt zvedavy co sa zmenilo na zadnej rade FII/FIIC. Citovat
bojler Vloženo 30. Září 2009 Vloženo 30. Září 2009 co je recliner? nove peny znamena, ze bude jinej tvar? Citovat
martikk Vloženo 30. Září 2009 Vloženo 30. Září 2009 Stím autem se už nedá nic udělat . Snad FIII bude o něčem jiném. Citovat
Sranki Vloženo 1. Říjen 2009 Vloženo 1. Říjen 2009 co je recliner?nove peny znamena, ze bude jinej tvar? Recliner je mechanismus co sklapa operadlo. Peny budu mat asi len mierne odlisny styling. Ale zazraky necakajte, nie je to auto na ktorom by sa skusali nejake divociny. Citovat
Václav Š. Vloženo 2. Říjen 2009 Vloženo 2. Říjen 2009 Na tej fotce z boku jde vidět, že Fabia dostane výsuvné zadní opěrky hlavy z Roomsteru. Citovat
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2009 Vloženo 2. Říjen 2009 len sa mi to zda? alebo tie predne svetla su nejake skosenejsie zo strany prednej masky ? Citovat
bojler Vloženo 2. Říjen 2009 Vloženo 2. Říjen 2009 No, jak vidím ten šedej plast na výplni dveří, tak se docela děsím. Tohle už bude mít pod palcem Kaban? Na mě ten předek působí, jakoby na gril padla cihla a celý auto vpředu přimáčkla k zemi Citovat
muchapuk Vloženo 2. Říjen 2009 Vloženo 2. Říjen 2009 By mali tých DIZAJNÉROV vykopnúť ide to dole vodou , som si myslel že FII sa už viacej dokaziť nedá ale dá , žiaľ chyba je že sa nepýtajú ľudí čo CHCÚ :palec2: Citovat
NNN Vloženo 2. Říjen 2009 Vloženo 2. Říjen 2009 (editace) Souhlas s Bojlerem, to auto je zdeformovaný Jestli bude výsledek vypadat úplně jak toto, tak to páni "designéři" pěkně... Kapota je hrozně dlouhá a maska je posazená nízko přesto to auto vypadá i lehce dynamicky a sportovně Editováno: 2. Říjen 2009, autor: NNN Citovat
bojler Vloženo 2. Říjen 2009 Vloženo 2. Říjen 2009 No já nevim, chtěl bych se vyhnout takovýmu tomu syndromu "všechno co přijde po nákupu auta je horší než to předtím". Pravda je taková, že když se podívám na tu výplň dveří (je jedno, jestli je to holota a nebo něco alespoň na úrovni Ambiente) a nebo na "závody do vrchu" (nemůžu si pomoct, když od ponížený masky jede kapota a linka oken vzadu až někam ke střeše), tak si říkám - zaplaťpámbu, že mají rodiče objednáno. Když už sme u toho - tak nějak su zvědavej, jestli konečně Škoda odpíská stupeň Classic, aspoň na některých trzích. Výzkumama nedisponuju, ale přijde mně, že lacinost jak zvenku, tak zevnitř z toho provedení jenom čiší a zvlášť teď po dalším zlevnění by vynechání o 15k levnější holoty nebylo pro spořivé zákazníky na překážku. Citovat
Cjoctavian Vloženo 2. Říjen 2009 Autor Vloženo 2. Říjen 2009 No já nevim, chtěl bych se vyhnout takovýmu tomu syndromu "všechno co přijde po nákupu auta je horší než to předtím". to si povedal velmi dobre , mam pocit, ze to tu pouziva uz kazdy... Citovat
Sranki Vloženo 3. Říjen 2009 Vloženo 3. Říjen 2009 Je tam mierne maskovanie. Este by som nerobil paniku, obrazky mozu klamat. Citovat
PMA Vloženo 3. Říjen 2009 Vloženo 3. Říjen 2009 Asi jsem tu mozna jedinej, ale ja myslim, ze az odhodi maskovani a uvidime to nazivo, tak to bude hezci nez stavajici Citovat
NNN Vloženo 3. Říjen 2009 Vloženo 3. Říjen 2009 A už se někdo z vás koukal na SPZ? Ze předu je 5479 a ze zadu 5406 Citovat
rolbař Vloženo 7. Říjen 2009 Vloženo 7. Říjen 2009 rozhodně se máme na co těšit, celkem hezky si pohráli s budíkama a klimatronicem Citovat
rolbař Vloženo 7. Říjen 2009 Vloženo 7. Říjen 2009 ee ale je to něco na způsob Pola a OII FL - budíky klimatron je skoro jak Polo Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.