Balrog Vloženo 17. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 nevim jak v RS, ale mě se u 1,8T 110kw AGU po montáži přímého sání výrazně změnil (pro mě k lepšímu) zvuk motoru. Výkon je podle mě stejnej. Jde tedy spíš o zvuk a je pěkně slyšet odfuk turba přes sériový DV Bosh, dokonce snad víc jak u BOV.Doporučuji tak spíš kvuli hlubčímu zvuku než kvuli zvýšení výkonu, a samozřejmě bud stáhnout k podběhu nebo odstínit od tepla z mototru. A Ty tam máš jen normální kužel a nebo celý ten kit?zajímalo by mě,jestli stačí jen ten kužel,nechce se mi tolik investovat do sání.vlastně nejdůležiťější je jen ten kužel,ne?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 A Ty tam máš jen normální kužel a nebo celý ten kit?zajímalo by mě,jestli stačí jen ten kužel,nechce se mi tolik investovat do sání.vlastně nejdůležiťější je jen ten kužel,ne?díky Dolezite je sanie ako celok. Kuzel meni zvuk motora, ale ked ho neodtienis, tak ti klesne vykon. A privod cerstveho vzduchu je tiez podstatny. Ja som ten kit kupil na ebay za 50 libier... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 mám kit (trubka vedoucí pod baterku a kužel), koupil jsem ho na golfa IV, ale pasuje i na oktu, stal kolem 2 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 17. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 Dolezite je sanie ako celok. Kuzel meni zvuk motora, ale ked ho neodtienis, tak ti klesne vykon. A privod cerstveho vzduchu je tiez podstatny. Ja som ten kit kupil na ebay za 50 libier... Takže by stačilo koupit kužel dát ho místo stávajícího boxu,nečím ho odstínit co se používá? a přívod čerstvého vzduchu.Musí být kužel vedený někam dolu nebo stačí ta trubka co vede pod blatníkem co je u origo boxu nebo tam dát něco jiného a co je lepší koupit ještě ten malej kužel nebo ho napojit k tomu velkému?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ilegaltuner Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 mám kit (trubka vedoucí pod baterku a kužel), koupil jsem ho na golfa IV, ale pasuje i na oktu, stal kolem 2 litrů. zdar máš foto jak to vypadá? Kde si to koupil?dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 zdar máš foto jak to vypadá? Kde si to koupil?dík www.autodoplnky.cz nebo www.sportovniautodoplnky.cz fotku mám v někde v tématu Vaše octavia - Octavia Alegro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 22. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 tak jsem si včera přidělal kužel do auta místoi origo boxu.Zatím jen provizorně přidělané ale zvuk to má společně s blow off ventilem hustej zvuk,jen když to natočím a než se vypne sytič tak to je docela rachot . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Já mám origo airbox provrtanej a taky supr zvuk. A stálo mě to hoďku práce! A výsledek stejný jako s kuželem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 22. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 no vidis dobrej napad,to me nenapadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 20. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Co s tou malou hadicí odvětrávání klikovky?zkoušel jsem tam dávat ten malý filtr a pak i napojit mazy kužel a váhu vzduchu,ale měl jsem divný zvuk od motoru při vyšších otáčkách a mám pocit,že to bylo to dovětrávání klikovky,ale nejsem si jistej?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 tohle chci dát já do octavky 1,8T mám to chipnutý tak uvidím http://www.sportovniautodoplnky.cz/k-n-air...ge&id=22538 Jde to narvat na 1,8T 1999?? Když ne tak proč?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Kuci já vím,že budu za pitomce,ale podle mě ani jedna z těchto úprav výkon nikterak nezvedne. Jediné s čím souhlasím je ,že se změní zvuk. A už vůbec bych si tam nedal jinej vzduchovej filtr než papírovou klasiku! Sportovní filtry je sice hezká věc, ale filtr namočenej v oleji, chudák váha vzduchu a pokud propouští víc vzduchu tak jsou tam větší mikrodíry a ten olej to podle mě už nezachrání a pak chudák turbo. Ale kdo chce at si to tam dá nic proti. Já raději vyměním vzducháč s každou výměnou oleje a myslím si,že si chrochtá blahem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sentinel1988 Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Zdravim mám 1.6 u tý prej výměna vzduchovýho filtru spíš škodí(nevim co je na tom pravdy) Já tam hodil KN do toho šla i ta malá mrška tenká a od klikovky tam jsem dal malej oddechovej filtr.Ted tam mám teda zpátky box ale zas to vyměnim. Udělám si sám nějaký potrubíčko do nárazniku a schovám za tahokov. Zvuk to opravdu změní jen mechanik nadával že tyhle filtry jsou sice nejlepší ale neni to pro provoz ve městě a popojíždění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Tak to jsem ještě neslyšel,že vadí výměna vzduch.filtru. A pokud toto tvrdí mechanik,tak je zřejmě z jiný planety. A pak taky nechápu co vadí K-N filtru na krátkých vzdálenostech a ve městě? Já ti jen říkám ,že to co zachytí papírovej filtr nezachytí ani K-N filtr ani jinej podobnej. Chceš víc vzduchu tak za cenu menší filtrace.Proto jsou taky dodatečně napuštěný olejem,aby se ta filtrace trochu zlepšila. Ale co je jistý,zadojenej papírovej filtr ti na výkonu nepřidá,ale tvůj mechanik má zřejmě jinou praxi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sentinel1988 Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 (editace) No oni to píšou i na Cimbu takže z jiný planety asi neni. Aspon teda u moji motorizace 1.6. Mě řek jako že jsem zvolil jednu z nejlepších, ale proto moje popojíždění to neno prej nejlepší. On dělal na nějaký dráze pro sportáky a sám má Bmwčko asi se 700tis a furt mu jezdí a nic takovýho by si tam prej nedal. Jako nevim, ale asi ho tam už zpátky nedám. Spíš bych viděl výhodu v tom že ho pak stačí vyprat v tý čistící sadě a nemusíš kupovat novou vložku než že bych tvrdil že to přidá na výkonu nebo tak. Editováno: 13. Květen 2009, autor: Sentinel1988 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
last.train Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 No s tím praním bych to taky neviděl jako výhru. Drbat se s tím - demontovat, vyprat, namontovat. A cca 2000.-Kč za K&N když slušný papírový FRAM je za cca 150.- ? To raději čestějc vyměním ten papír. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Tím,že je z jiný planety jsem myslel to,že tvrdí když se mění často papírovej filtr,tak že to motoru vadí!! A to se namě nezlob,ale větší hloupost jsem neslyšel. No a co se týče toho čištění,konec konců je to tvoje volba Ale věř tomu,že ti ten filtr nepřidá ani jednoho koně,zato si sáhneš hluboko do peněženky,protože ten filtr není zrovna nejlevnější. Ale jo užij si ho. Čau! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sentinel1988 Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Ted na to koukám já to akorát špatně napsal Já to myslel jako tak, že tomu vadí když se tam dá ten KN ne že když se mění papírovej. Taky jsem psal že ho tam už nedám a úspěšně jsem ho prodal a zůstanu u papíru. Na ty naše 1.6-1.8 si myslim že sportovní filtr je na prd. Možná u toho 6litru jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 No tak sláva. Další ponaučenej a to je dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sentinel1988 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Jj ono těch x odborniků během těch let vývoje asi vědi co dělaj pak přijde Lojza a dá si tam jinej červenej nebo zelenej filtr a rozladí jejich nastavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Jj ono těch x odborniků během těch let vývoje asi vědi co dělaj pak přijde Lojza a dá si tam jinej červenej nebo zelenej filtr a rozladí jejich nastavení 100 percent súhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macek88 Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s tímto kitem ? http://www.highperformanceparts.cz/sportovni-kit-sani-jap-parts-skoda-octavia-18t-9804-cai.11433 Chci si ho dát na moje RS s tím, že bych tam dal potom nějakej lepší filtr třeba od KN. Jde mi spíše o tu trubku abych to vyvedl dolů k nárazníku. Ozvěte se pls jestli někdo má, rád bych slyšel nějaké zkušenosti před tím než ho koupím a taky mě jde o montáž jestli zvládne člověk sám. Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
=bre@dy= Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 Čau, mám ho, co bys rád věděl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
=bre@dy= Vloženo 18. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2015 (editace) Montáž byla otázkou hodinky. Jinak má dost dobrej zvuk při sání. Ještě jsem dole provrtal mřížku v nárazníku pro lepší přívod vzduchu a nemám problém. Editováno: 18. Červenec 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek a už vůbec ne svůj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Máchal1 Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Možná by nebylo od věci kouknout přímo do motoru, kolik bordelu tyhle nesmyslný filtry pustí. Hlavně že to má "hustej zvuk" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.