Přejít na obsah

RS I vs. RS II


potok

Doporučené příspěvky

Je tezke srovnavat RS vs RS2 obe jsou jina auta, RS1 byla delana X let jako derivat pro nazaseni WRC vozu, je podle me sportovnejsi agesivnejsi jak vzhledove tak jizdou, vic me vyhovuje stary posilovac je vic komunikativni, 1,8T ma ostrejsi projev, vzduchem chlazene brzdy vzadu atd...

..po prvnim svezeni v RS2 sem byl mirne zklaman, na to ze ma vyceprvkovou napravu tak zlepseni jizdnich vlastnisti nebylo nikde znat, navic u nas na nekvalitni silnici odskakoval zadek na 18tkach to me dostalo, stejne tak nechlazene brzdy vzadu... 2,0TFSi ma vyhodu ve vetsi moznosti zvednuti vykonu pomoci chipu oproti 1,8T ...projdev RS2 motoru byl na me poprve moc pozvolny skoro jako atmosfericke V6, ale to je spise subektivni v realu je stejne rychla jako RS1, excelentni je 6g prevodovka to je nejvetsi + oproti RS1, pokud porovnam interier a robustnost tam jasne vede RS2 generacni rozdil je samodrejme hodne znat, na dalnicni jizdy je urcite pohodlnejsi RS2, na okresky me je simpatictejsi RS1 .. ostatne i lidi ze skodovky priznavaji ze RS2 mela byt ostrejsi stejne tak ze je to trochu "rychlokvaska", ale to ji neubina nic z kvalit rychleho cestovniho auta, ale podle me se jeste vic vzdalila hot-hatchum nez RS1...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne OI RS auto pekny ale OII RS je podle me nekde jinde. Jak tady padlo je to o generaci jinde.

Fotky bych moc neporovnaval. Ono obecne se skodovky musej umet fotit.

Jasna volba OII TSi bila ;) ... nafty nepocitam ty nejsou Rally Sport (RS)

Naše RS byly jsou a budou rychla cestovni auta. Nelze je srovnavat s Fordem ST, EVO ci STi.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... nafty nepocitam ty nejsou Rally Sport :D ... tak si vem obě dvě seriova necinuta auta a uvidime kdo bude rychlejsi.

Jaster : jezdil si někdy OII RS? Zkusil sis nekdy benzinovy auto? Jestli víš co porovnáváš.

Co se týče prodejů 90% lidí co si koupí RS naftu to vůbec nepotřebují. Znám jednoho co najezdí 7500 ročně. To se ti nafta fakt vyplatí :D :D .... to by měl lepší svezení s TSi ;)

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podla mna je velmi smutne, ze sa automobilky pre konkurenciu a predajnost uchylili k vyrobe dieselovych aut s privlastkom RS a pod.

Kde su doby 90 rokov, kde auto, ktore malo napis GT, GTI, RS, Sport atd..... boli minimalne naslahane 1,8 popripade 2 litre v atmosfere alebo turbicku.

Je smiesne ked maňušovi v coupe alebo cabriu na krizovatke drchluje nafta. Je to otrasne... :feve: Nafta=celé zle

RSI mi je preto milsia, lebo sa nerobila v nafte... Kazdopadne je OIIRS napriek vsetkemu chutnucke auto, pokial nedrchluje na naftu. :smich:

Praotec motor bol benzinak.... :palec2: Nafta mi pripomina olej na fritovanie... to nemoze ist dobre!!! :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdo za to může, že ho nepovažuješ za auto? To je tvoje věc:)

já bych nafťák nestavěl nad ani pod benzín. Každýmu vyhovuje něco jinýho a tak to je...

no a nemysli si, že když máš to RS u oktávky se 132kw, tak že to RS je taky úplně oprávněný. Taková audina RS, to je něco jinýho ;)

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Jaster to napsal dobre! :palec2:

A Martyp ma nejlepsi podminky pro srovnani! ;) I kdyz on ma uz vyjimecny kus OI RS v serii. :)

Proste OI RS je sporotvnejsi, vynikajici osvedceny motor 1.8 T...

OII RS je nova generace, tudiz uplne jina elektrika, vybavou je to na jine urovni. Ale motor bohuzel neni takovy skok jak by se mozna u OII RS sluselo o proti puvodni generaci. Vic by tomu slusel treba motor z Leonu. Ci silnejsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

eresto píšeš tu dosť kraviny, diesel ukázal svoju silu tak v OII RS tak aj na okruhu ako AUDI TDI ;):palec2:

Tak sorry, ale diesel v OII RS svou silu podle meho vubec neukazal, kdyby si uvedl Audi s 3.0TDi tak nereknu ani slovo a audi tdi na okruhu, predpokladam LeMans, je taktez kapitola sama pro sebe na dlouhe povidani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Jaster to napsal dobre! :palec2:

A Martyp ma nejlepsi podminky pro srovnani! ;) I kdyz on ma uz vyjimecny kus OI RS v serii. :)

Proste OI RS je sporotvnejsi, vynikajici osvedceny motor 1.8 T...

OII RS je nova generace, tudiz uplne jina elektrika, vybavou je to na jine urovni. Ale motor bohuzel neni takovy skok jak by se mozna u OII RS sluselo o proti puvodni generaci. Vic by tomu slusel treba motor z Leonu. Ci silnejsi...

Měl sis koupit benzín doli :palec:

Ale je pravda, že 155kW nebo silnější variantu by OII snesla, ale pak by to znamenalo upravit i zbytek auta aby ten motor zvládlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeberte si to rozumem. V době náběhu OII RS mělo 147kW a golf GTi taky 147kW. Díky převodování má RS větší maximálku a golfa s tím "pojedeš". Proto má teď Golf 155kW a my 147.

Seat a Audi jsou Spor značky a mají teda motory jiné co mají 177 (Cupra) 195 (S3).

Zastavět tydle motory do OII problém jistě není, ale musíte zatím vidět trošku vyšší politiku.

A tvrdit, že z 1,8T SRE a skok na 2,0 TSi není velký krok dopředu je dost amaterské tvrzení.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jaký to má výhody. Když se koukneš na novej seat EXEO nebo jak se ta stará A4ka ted jmenuje, tak tam je 1,8T která plní stejný emisní normy jako 2,0TSI a má i podobnou spotřebu. V minulý A4 byl naladěn po modernizaci na 140kw místo 132kw a to se základnim turbem (K03s - stejný jako má 1,8T tak i 2,0TSI) a to měl nevýhodu 0,2L, která ho stojí těch 7kw... Ten přínos přímýho vstřiku paliva bych já viděl kolem 5%... Víc by udělalo lepší časování nebo variabilní zdvih ventilů než implementace přímýho vstřiku. Toť muj názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JO jo chlapi. Ja to nemyslim zle. Nechcel som ani rozputat hadku benzin a diesel. A nikto nemoze za to ze nemam rad diesel. To mate pravdu.

Jednoducho mi nejde sportovo ladene auto do kopy s dieslom.

A nezrovnavajte prosim S alebo RS Audi a OIRS. Porovnavame tu predsa RSI a RSII.

Hadky typu 3 liter diesel by tvojej RS nalozil su o nicom..... To by som zasa ja zobral 7,4 litra 8 hrnček a to by si videl s tym dieslom a tak dookola.....

P.S. len som povedal svoj nazor na to, ze v dobach ked jazdili auta ako Ford Escort Cosworth atd.... Sa diesel jednoducho nemontoval do sportovo ladenych aut.... Tot vsio

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dastax: davam ti za pravdu, ze benzin a naftu sa neda porovnavat. Pre mna su to uplne odlisne veci...

No a co sa tyka tej octavky s RS napisom. Nemyslim si nic o tom aute extra. Kupil som si ho preto, lebo som škodovak, naholdujem dieselu, mame doma dobre skusenosti s Octavkami a RS sa mi daleko viacej paci ako obycajka, a bol to ten najsilnejsi motor v ponuke... Vobec si nemyslim, ze mam nejaky extra kanon. Je to auto, ktore odvezie s akym takym komfortom 4 dospele osoby aj s batozinou, je relativne bezpecne este aj na tuto dobu, a bez problemov prekonava rychlost 200 km/h ++, nic viacej, nic menej....

Keby sa LaK robil 2,8 VR6 tak si kupim ten..... a nemal by som RS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,8 132kW - 2,0 147kW

1,8 235Nm - 2,0 280

To už musí bejt znát. Motor 1,8T SRE je fakt super. Ale tydle nový přímé vstřiky jsou bezkonkurenční.

Tože si teď Seat udělal 1,8T jako EU5 mi moc hlava nebere a moc rád bych viděl ty homologace. A jak jim vyjdou emise i po 160 000 o tom si dovoluji dost pochybovat.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimavé stránky.Už někdo z Vás přivezl takhle auto sám z Německa? Jaký je postup.Zaplatím auto a musim asi zajistit převozky přímo na místě a nebo mít s sebou vlek a ted jde o to co se vyplati víc-co je levnější? Po vlastní ose nebo vlek za auto? Může o tom někdo něco napsat?

Jinak neni tu první názor o tom že OI je dravější a po svezení v obou autech to mužu taky potvrdit že RS v jedničce je pocitově lepší než OII

Editováno: , autor: Romariooo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...