Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tomu dojezdu kterej mi to ukazuje věřím ale až od půlky nádrže, už to mám vyzkoušený. Dojezd je o ničem, když natankuješ plnou u pumpy od který to pak sypeš z hódně dlouhýho kopečku tak ti ukáže i 2000km :) Já to zajel cíleně z JH do Jemnice a to sem se neloudal (ještě sem i předjížděl :lol::'> ) a Maxík mi tenkrát ještě 0,3 ubíral takže je to stejně zkreslený, byly dobrý podmínky a od tý doby sem už to nezkoušel a asi ani nebudu.

Vloženo

Dodo-Kolín: Tak o tom žádná, jenže podle tý reality se ten budík dá v pohodě naladit a průměrnou spotřebu ukazuje přesně, jen dojezd bude pořád proměnlivej podle toho jak zrovna jedeš ale od půlky nádrže už je to reálnější a ke konci o hodně přesnější ;)

btw na spotřebu (ale i ostatní finance kolem auta) sem začal používat program Moto assistant a oproti spotreby.cz to má jednu velikou výhodu, je to vlak kterej má strojvedoucího narozdíl od spotreby.cz, tam vlak sice jede ale nikdo ho neřídí :lol::'>

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s long life oleji. Mám OII 1.9 TDI 74 kW r.v. 2010 najeto cca 25 000 km s intervalem výměny oleje po 2 letech nebo 30 000 km. Mám strach, že při takto dlouhém intervalu může docházet k postupnému poškozování motoru. Předtím jsem měl taky OII se stejným motorem ale pevným intervalem ( 1 rok nebo 15 000 ) a ten olej co jsem z toho vypouštěl byl na okraji životnosti.

Vloženo

To je na každým jak se k tomu staví. Na netu jsou na tohle téma tuny diskuzí a nikdy se podle nich nedobereš kloudný odpovědi. Já tam leju LL ale měním po 1500km. Hned po koupi jsem si to změnil ale u ojetiny z Německa.

Vloženo

ja to delam taky tak, liju olej LL ale menim ho po 15 000 km, LL je redsi cili zacne driv mazat pri studenym startu i v zime oproti oleji na pevny interval a pravdepodobne ma i navic aditiva ktere v pohode vydrzi ten 15 000 interval...a cenovej rozdil je par stovek, cili neni duvod proc nedat LL olej na 15 000 km

Vloženo

2 paldous

Nejsem si jist jestli víš, že také existují lehkoběžníkové oleje NO LL. Apropo jsou trochu levnější a obsah aditiv vydrží déle než u LL.

2 Murphy 35

Jak zde psal Šulda - je o tomto tématu mraky vláken. ;) Osobně za sebe, ale určitě bych přešel na servisní interval OG2 ( 15000/rok) a ohledně oleje jestli LL nebo lehkoběžník to už je volba pro tebe. Myslím, že ani s jedním neuděláš chybu. Jen pozor na výběr pokud máš DPF. ;) l

Vloženo (editace)

je to opravdu 1.9 TDI PD, ale napsal jsem špatně rok výroby je to 2009 jedná se o jednu z posledních, než je nahradili 1.6 TDI. Naštěstí je to verze bez DPF

Editováno: , autor: Murphy 35
Vloženo (editace)
šulda ty musíš byť bohatý lol

Kolik platíš za výměnu oleje ty? Já na tom tratím necelý dvě stovky :p

Murphy 35: Já vím, jen jsi poprvé psal 74 ;)

Editováno: , autor: šulda
Vloženo

Ty voe to je tak když to ťukáš v práci v mobilu a najednou přijde frmol a nemáš čas si to kontrolovat :) Pako jsem ale zas takový určitě ne takže přijměte omluvu za to že sem vás uvedl v omyl a v tý citaci sem to trestuhodně přehlídl, opravdu tam patří 15000km :wub:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...