Září 30, 200618 r nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim. me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci)
Říjen 2, 200618 r nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci) Neni to o tom, ze to dusis, co takhle preradit dolu... H.
Říjen 3, 200618 r Já mám najeto cca 40 000 km, do těch 30 000 km zřal olej docela slušně, ale teď jsem při 30 000 km dal Shell Helix Ultra Longlife 3 5W30 a zdá se že teď nežere skoro nic. Ten olej by měl být hustčí, tak to kluci zkuste. 0W30 bych rozhodně už nikdy nekupoval. Ten Longlife 3 má specifikaci myslím 507 00 a na dotaz v MB mi odsouhlasioli, že může být použit, takže zatím max. spokojenost. Motor 1.9TDI, s upraveným SW a jede hooodně hezky !!!
Říjen 3, 200618 r Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl
Říjen 3, 200618 r Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela... H.
Říjen 3, 200618 r nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci) Neni to o tom, ze to dusis, co takhle preradit dolu... H. kdyz to driv nedelala? navic pokud v tech otackach stale tahne, tak nemam duvod podrazovat...
Říjen 3, 200618 r Presne tak, mal by byť o čosi hustejší (pri studenom štarte) a presne tadiaľ vedie cesta k nižšej spotrebe oleja.
Říjen 3, 200618 r Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela... H. Mam stejny problem s 1,9 TDi 77kW, vyrobena kolem 20.9.2006. Nedela to ale porad, jenom nekdy a to zejmena na 3 pri pridani kolem 2 - 2,3 tis. otacek. Servisaka jsem uz za to posadil, nejdriv nechtel verit, ale pak uznal... Napichnul to na ten jejich komp, ale zadna zavada. Ze budou kontaktovat primo pana Boleslava, nebot zadne info, ze by byla nekde chyba u techto verzi 1,9 nemaji, ty drivejsi tam pry meli nejake problemy... Tak jsem teda zvedav. Upraveno Říjen 3, 200618 r od Zofre
Říjen 3, 200618 r Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela...H. Jasne, jen nemam cas tam tvrdnout hodinu s predvadenim, reklamaci a prehravanim noveho softu do RJ holt to budu muset jeste chvili vydrzet, ted proste nestiham. Predpokladam,ze autu to neskodi a projevi se to jen ve chvili, kdy se FAKT dupne na plyn,coz delam uplne vyjimecne.
Říjen 12, 200618 r Koukal jsem že jsou k mání 2 druhy LongLife od Shellu: 0W 30 a 5W 30. Mám dojem že ten 5W 30 je novější, má specifikaci VW 507 00 narozdíl od 0W 30, který má 506 01, myslím že ho bude míň ubývat, když má trochu vyšší viskozitu než ten 0W 30.
Říjen 13, 200618 r No je to možné. Ale ja aj tak na 15.000 km nechám vymeniť longlife olej za bežný. Duvod???
Říjen 13, 200618 r ten bezny bude asi hustsi, tudiz jeho spotreba mensi. nevim, dle me je ta uspora minimalni, takze budu lit to, co vyrobce doporucuje
Říjen 13, 200618 r Ja nevim, ale dovolim si te volne (Luku) citovat, auto za 750 co ja vim az 1 Mb si asi nekoupi clovek, ktery resi 800 Kc za litr oleje... Mne zahucel litr za 15 000 a ted nacnu dalsi... Nejak nebudu brecet, kdyz tam naleju treba i ten treti... H.
Říjen 13, 200618 r ano, ja na to koukam stejne. treba ma Diamant jinej duvod, nevim, pockame na nej...
Říjen 13, 200618 r No stále si myslím, že je lepšie z motora vypustiť ten svinčík častejšie. A nie ho tam nechať kolovať 30.000 km. A okrem ceny je faktom aj to, že longlife olej je redší a teda jednak viac ubúda a jednak aj pre turbo ako také nie je až taký najvhodnejší. Už si to presne nepamätám, ale bolo to kdesi na nete pomerne rozumne zdôvodnené. Boli tam rozpísané aj tie rozdiely medzi tými VW normami.
Říjen 13, 200618 r Přejděte na LONG-LIFE3 Přesně to co říká diagnostic. Long live 3 5W30 spec. 507 00 sice neí u starších octavií napsaný jako doporučený, ale výrobce dle sdělení zákaznického centra jej doporučuje a osobní zkušenost že opravdu ten motor jej žere minimum. Oproti 0W30 řekl bych propastný rozdíl !
Říjen 13, 200618 r longlife byl hustsi nez longlife 2, longlife 3 je tedy opet hustsi? nebo v tom mam slusnej bordel?
Říjen 14, 200618 r Přejděte na LONG-LIFE3 Přesně to co říká diagnostic. Long live 3 5W30 spec. 507 00 sice neí u starších octavií napsaný jako doporučený, ale výrobce dle sdělení zákaznického centra jej doporučuje a osobní zkušenost že opravdu ten motor jej žere minimum. Oproti 0W30 řekl bych propastný rozdíl ! No ja nevim, ale kdyz jsem v servisu pred cca 5 mesici chtel 50601, tak nejdriv hledali, pak cinkli technikovy a z toho vypadlo, ze uz ho nedelaji a dali mne 507 00, takze ja do toho liju jen tento...
Říjen 15, 200618 r známej má pasáta novýho s tímhle motorem a taky tam dolejvá.. myslím že dával na 10 tisíc km asi 1 litr
Říjen 15, 200618 r Bavil jsem se s člověkem kterej "dělá do olejů" a ten mi říkal, že např. od Shellu 0W30 se už běžně neprodává, (mají ho možná některý servisy v zásobách) měl označení LongLife X, teď je v prodeji jenom LongLife 5W 30 s označením VX (kromě jiného je prý vhodnej i pro motory s filtrem pevných částic) je podle normy 507 00, ten starší 0W 30 vyhovoval normě 506 01.
Říjen 15, 200618 r ... jo a ještě jedna věc: pro výrobu Long Life VX je používán prý úplně jiný základový olej než pro ten starší X
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.