Motor 1.9 TDI PD 77 kW - Stránka 11 - Motor 1.9 TDI PD - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.

me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Luke288 napsal:
nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.

me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci)

Neni to o tom, ze to dusis, co takhle preradit dolu...

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám najeto cca 40 000 km, do těch 30 000 km zřal olej docela slušně, ale teď jsem při 30 000 km dal Shell Helix Ultra Longlife 3 5W30 a zdá se že teď nežere skoro nic. Ten olej by měl být hustčí, tak to kluci zkuste. 0W30 bych rozhodně už nikdy nekupoval. Ten Longlife 3 má specifikaci myslím 507 00 a na dotaz v MB mi odsouhlasioli, že může být použit, takže zatím max. spokojenost. Motor 1.9TDI, s upraveným SW a jede hooodně hezky !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  FenderStrat napsal:
Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl :(

Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela...

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Hany napsal:
  Luke288 napsal:
nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.

me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci)

Neni to o tom, ze to dusis, co takhle preradit dolu...

H.

kdyz to driv nedelala? navic pokud v tech otackach stale tahne, tak nemam duvod podrazovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Hany napsal:
  FenderStrat napsal:
Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl :(

Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela...

H.

Mam stejny problem s 1,9 TDi 77kW, vyrobena kolem 20.9.2006. Nedela to ale porad, jenom nekdy a to zejmena na 3 pri pridani kolem 2 - 2,3 tis. otacek. Servisaka jsem uz za to posadil, nejdriv nechtel verit, ale pak uznal... Napichnul to na ten jejich komp, ale zadna zavada. Ze budou kontaktovat primo pana Boleslava, nebot zadne info, ze by byla nekde chyba u techto verzi 1,9 nemaji, ty drivejsi tam pry meli nejake problemy... Tak jsem teda zvedav.

Editováno: , autor: Zofre
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Citovat
Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela...

H.

Jasne, jen nemam cas tam tvrdnout hodinu s predvadenim, reklamaci a prehravanim noveho softu do RJ :( holt to budu muset jeste chvili vydrzet, ted proste nestiham. Predpokladam,ze autu to neskodi a projevi se to jen ve chvili, kdy se FAKT dupne na plyn,coz delam uplne vyjimecne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No stále si myslím, že je lepšie z motora vypustiť ten svinčík častejšie. A nie ho tam nechať kolovať 30.000 km. A okrem ceny je faktom aj to, že longlife olej je redší a teda jednak viac ubúda a jednak aj pre turbo ako také nie je až taký najvhodnejší. Už si to presne nepamätám, ale bolo to kdesi na nete pomerne rozumne zdôvodnené. Boli tam rozpísané aj tie rozdiely medzi tými VW normami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  DIAGNOSTIK napsal:
Přejděte na LONG-LIFE3

Přesně to co říká diagnostic.

Long live 3 5W30 spec. 507 00 sice neí u starších octavií napsaný jako doporučený, ale výrobce dle sdělení zákaznického centra jej doporučuje a osobní zkušenost že opravdu ten motor jej žere minimum. Oproti 0W30 řekl bych propastný rozdíl !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  rostama napsal:
  DIAGNOSTIK napsal:
Přejděte na LONG-LIFE3

Přesně to co říká diagnostic.

Long live 3 5W30 spec. 507 00 sice neí u starších octavií napsaný jako doporučený, ale výrobce dle sdělení zákaznického centra jej doporučuje a osobní zkušenost že opravdu ten motor jej žere minimum. Oproti 0W30 řekl bych propastný rozdíl !

No ja nevim, ale kdyz jsem v servisu pred cca 5 mesici chtel 50601, tak nejdriv hledali, pak cinkli technikovy a z toho vypadlo, ze uz ho nedelaji a dali mne 507 00, takze ja do toho liju jen tento...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavil jsem se s člověkem kterej "dělá do olejů" a ten mi říkal, že např. od Shellu 0W30 se už běžně neprodává, (mají ho možná některý servisy v zásobách) měl označení LongLife X, teď je v prodeji jenom LongLife 5W 30 s označením VX (kromě jiného je prý vhodnej i pro motory s filtrem pevných částic) je podle normy 507 00, ten starší 0W 30 vyhovoval normě 506 01.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...