krysarr Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 Zaskuba to jako ze se cuka auto nebo jenom ten stekaci zvuk, ale pritom jede ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim. me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 2. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2006 Luke288 napsal: nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci) Neni to o tom, ze to dusis, co takhle preradit dolu... H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Já mám najeto cca 40 000 km, do těch 30 000 km zřal olej docela slušně, ale teď jsem při 30 000 km dal Shell Helix Ultra Longlife 3 5W30 a zdá se že teď nežere skoro nic. Ten olej by měl být hustčí, tak to kluci zkuste. 0W30 bych rozhodně už nikdy nekupoval. Ten Longlife 3 má specifikaci myslím 507 00 a na dotaz v MB mi odsouhlasioli, že může být použit, takže zatím max. spokojenost. Motor 1.9TDI, s upraveným SW a jede hooodně hezky !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 FenderStrat napsal: Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela... H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Hany napsal: Luke288 napsal: nene, prave ze i auto cukne, a vzdycky pravidelne 3x. uz sem z toho na prasky, protoze umele to vyvolat neumim, tak nevim, jak jim to v servisu vysvetlim.me treba napadlo, jestli to nemuze byt silentblokama nebo nevim jestli na to muze mit vliv homokinetickej kloub(ale to uz moc teoretizuju, protoze ani nevim, co ten homokinetak je a jakou ma fci) Neni to o tom, ze to dusis, co takhle preradit dolu... H. kdyz to driv nedelala? navic pokud v tech otackach stale tahne, tak nemam duvod podrazovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Presne tak, mal by byť o čosi hustejší (pri studenom štarte) a presne tadiaľ vedie cesta k nižšej spotrebe oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zofre Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 (editace) Hany napsal: FenderStrat napsal: Chlapi, je normální, aby mi cukala 1,9 TDI 77kW, když byla vyrobena v týdnu kolem 25.9.2006 ??? Žil jsem v naději, že tenhle problém se mě už netýká...to jsem se ale škaredě spletl Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela... H. Mam stejny problem s 1,9 TDi 77kW, vyrobena kolem 20.9.2006. Nedela to ale porad, jenom nekdy a to zejmena na 3 pri pridani kolem 2 - 2,3 tis. otacek. Servisaka jsem uz za to posadil, nejdriv nechtel verit, ale pak uznal... Napichnul to na ten jejich komp, ale zadna zavada. Ze budou kontaktovat primo pana Boleslava, nebot zadne info, ze by byla nekde chyba u techto verzi 1,9 nemaji, ty drivejsi tam pry meli nejake problemy... Tak jsem teda zvedav. Editováno: 3. Říjen 2006, autor: Zofre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 Citovat Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela...H. Jasne, jen nemam cas tam tvrdnout hodinu s predvadenim, reklamaci a prehravanim noveho softu do RJ holt to budu muset jeste chvili vydrzet, ted proste nestiham. Predpokladam,ze autu to neskodi a projevi se to jen ve chvili, kdy se FAKT dupne na plyn,coz delam uplne vyjimecne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Koukal jsem že jsou k mání 2 druhy LongLife od Shellu: 0W 30 a 5W 30. Mám dojem že ten 5W 30 je novější, má specifikaci VW 507 00 narozdíl od 0W 30, který má 506 01, myslím že ho bude míň ubývat, když má trochu vyšší viskozitu než ten 0W 30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 No je to možné. Ale ja aj tak na 15.000 km nechám vymeniť longlife olej za bežný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Diamant napsal: No je to možné. Ale ja aj tak na 15.000 km nechám vymeniť longlife olej za bežný. Duvod??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 ten bezny bude asi hustsi, tudiz jeho spotreba mensi. nevim, dle me je ta uspora minimalni, takze budu lit to, co vyrobce doporucuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Ja nevim, ale dovolim si te volne (Luku) citovat, auto za 750 co ja vim az 1 Mb si asi nekoupi clovek, ktery resi 800 Kc za litr oleje... Mne zahucel litr za 15 000 a ted nacnu dalsi... Nejak nebudu brecet, kdyz tam naleju treba i ten treti... H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 ano, ja na to koukam stejne. treba ma Diamant jinej duvod, nevim, pockame na nej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Přejděte na LONG-LIFE3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 No stále si myslím, že je lepšie z motora vypustiť ten svinčík častejšie. A nie ho tam nechať kolovať 30.000 km. A okrem ceny je faktom aj to, že longlife olej je redší a teda jednak viac ubúda a jednak aj pre turbo ako také nie je až taký najvhodnejší. Už si to presne nepamätám, ale bolo to kdesi na nete pomerne rozumne zdôvodnené. Boli tam rozpísané aj tie rozdiely medzi tými VW normami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 DIAGNOSTIK napsal: Přejděte na LONG-LIFE3 Přesně to co říká diagnostic. Long live 3 5W30 spec. 507 00 sice neí u starších octavií napsaný jako doporučený, ale výrobce dle sdělení zákaznického centra jej doporučuje a osobní zkušenost že opravdu ten motor jej žere minimum. Oproti 0W30 řekl bych propastný rozdíl ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 longlife byl hustsi nez longlife 2, longlife 3 je tedy opet hustsi? nebo v tom mam slusnej bordel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 14. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2006 rostama napsal: DIAGNOSTIK napsal: Přejděte na LONG-LIFE3 Přesně to co říká diagnostic. Long live 3 5W30 spec. 507 00 sice neí u starších octavií napsaný jako doporučený, ale výrobce dle sdělení zákaznického centra jej doporučuje a osobní zkušenost že opravdu ten motor jej žere minimum. Oproti 0W30 řekl bych propastný rozdíl ! No ja nevim, ale kdyz jsem v servisu pred cca 5 mesici chtel 50601, tak nejdriv hledali, pak cinkli technikovy a z toho vypadlo, ze uz ho nedelaji a dali mne 507 00, takze ja do toho liju jen tento... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasss Vloženo 14. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2006 2 Hany : Mám úplně stejnou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 15. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 známej má pasáta novýho s tímhle motorem a taky tam dolejvá.. myslím že dával na 10 tisíc km asi 1 litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 15. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 Bavil jsem se s člověkem kterej "dělá do olejů" a ten mi říkal, že např. od Shellu 0W30 se už běžně neprodává, (mají ho možná některý servisy v zásobách) měl označení LongLife X, teď je v prodeji jenom LongLife 5W 30 s označením VX (kromě jiného je prý vhodnej i pro motory s filtrem pevných částic) je podle normy 507 00, ten starší 0W 30 vyhovoval normě 506 01. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 15. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 ... jo a ještě jedna věc: pro výrobu Long Life VX je používán prý úplně jiný základový olej než pro ten starší X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.