Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

OII 1,9 TDI PD - při venkovní teplotě pod cca 10 st po nastartování vyletí otáčky na cca 2100 a jdou dolů na cca 1100. Postupně pak jdou až na volnoběh. Z výfuku se vyvalí černý dým. Najeto cca 60 tis. Než se motor ohřeje tak vykazuje i dosti zvýšenou spotřebu dle počítače. Průměr mám cca 6,4 lt a moc to nešetřím. Jaké máte zkušenosti. Dík Tonda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zacnu spotřebou. dlouhodobou mam 6,8, takze muzes byt v klidu. studeny motor ma vyssi spotrebu, to je normalni. vyšší otacky po nastartování pozoruji taky, dle me je to neco jako elektronicky sytic, snazici se pomoci zahřátí motoru, ovšem ty otacky jsou zvyseny jen lehce pod 1000ot/min. to, ze ti vyletí az na 2100 urcite normalni neni a nevahal bych s návštěvou servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už to mám za sebou :D Přehrání trvalo bratru 20 minut. Auto teď nemá epileptický záchvat při akceleraci v oblasti 1900-2200 otáček, ale stejně mi přijde, že se v těch otáčkách chová motor trochu neklidně. Taky se mi zdá, že výkon šel dolů, ale to může být i tím, že už jsem si na rozdíl oproti předchozímu autu zvykl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Škodovke / autorizovanom servise /sú ako partizáni = nepovedia nič resp. ani sami to nevedia....

Potrebujem to vedieť kôli výmene elektroinštalácie - ja mám motor BJB/klasik a mám možnosť zohnať s totálky komplet elektriku /aj s RJ /, s BKC/elegance s čiastočne poškodenou elektrikou v motorovej časti na P strane /klima/.

Keď som pozeral v Etke tak som zatial nezistil rozdiel/ okrem RJ motora..../, tak by som chcel vedieť od odborníkov v čom je rozdiel.

Vopred ďakujem za všetky odpovede B)

Editováno: , autor: Mareček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím,že tady ti to asi nikdo neřekne.prostě to ještě není taková ojetina a schémata myslím od těch motorů nikdo nemá,pokud ano,tak to není jednoduché najít rozdíly.A ve škodovce-myslím v obyč.servisech na to nemají čas,aby to hledali rozdíly.Pokud je rozdíl jak jsem psal v Emisních limitech,bude kabeláž na 90% stejná.Bude to jak u OI,tak se taky dělaly motory co splňovaly rozdílné euro,ale kabekláže byly stejné,líšily se pouze výbavou(Klima,abs,asr,esp atd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ide mi vlastne o to že keď rozoberiem cele svoje auto / OII Klasik s BJB /a výberiem s neho kompletnú elektroinštálaciu čo nieje za jeden deň a nebude to sáť "pár stoviek" + dokúpenie čerpadla klímy, kondenzátor...... a všetky ostatné veci ktoré su v pravej časti vozidla + spätné zrkadla / porobil s ňou kotrmelce - ešteže airbagy dávajú štandartne aj do Klasika - nemusím kupovať / a ešte kopu všeliakých "kravín okolo toho", a celú elektriku s BKC-Eleganc prehodím do môjho Klasika, či nebudem mať problém v motorovej časti so zapojením = preto som chcel vedieť aky je rozdiel medzi BJB a BKC hlavne čo sa týka elektrického zapojenia a následne funkčnosti - aby nepotreboval nejaké čidla čo môžu byť v BKC a nepoužívajú sa v motore BJB = potom čo s tým keď to cele následne nesfunkčním a je v "prdeli" celé auto :blbec: a to nehovorím o tom čo to všetko bude stáť a naspäť mi už nikto nič nevezme :(

P.S.: aby ste sa nečudovaly prečo som kupoval OII Klasik - auto som vyhral :palec2: , a skúste sa odviesť v OII s tmavou farbou bez klími a ..........

V práci mám OII Eleganc s nadštandardnou výbavou na ktoej som doteraz nabehal 85000 tak mám s čím porovnávať ;):):D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem, ale práca je dnes drahšia ako kedysi. Ja by som sa do tohoto asi nepúšťal. Napríklad Classic tuším nemá palubný počítač. Takže budeš asi dopĺňať aj čidlo vonk. teploty.

V podstate by to ale ísť malo. Lebo ak máš zodpovedajúce snímače a riadiace jednotky, tak je to celé už iba otázkou ich správneho poprepájania. Takže je teoreticky možné, že nejaký ten káblik budeš musieť pridať.

S tou klimou, to ju chceš dorábať, že? Kamarát to absolvoval na Fabii, ale mal s tým dosť práce. Menil aj prístrojovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P.S.: aby ste sa nečudovaly prečo som kupoval OII Klasik - auto som vyhral :palec2: , a skúste sa odviesť v OII s tmavou farbou bez klími a ..........

No klasika - dobre sa totiž píše a číta "Hlavná cena - Škoda Octavia alebo Fabia", ale skutočnosť je taká, že sa vždy jedná o najlacnejšie verzie áut. Na druhej strane, darovanému koňovi na zuby nehľaď -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim, tak som aj ja dnes riesil problem s pocukavanim pri 1,9 TDI MR 2007. V servise sa chvilku tvarili ze o nicom nevedia, ze som prvy atd... (Auto Valusek Bratislava). Ked som preberal auto tak sa mi snazili vysvetlit ze maju info ze novy MR 2007 by to uz mal mat z vyroby. Nakoniec dosiel chlapik co ma nastarosti elektriku zobral auto za 20 minut som uz jazdil s novym SW. Auto citelne ozilo - konecne je citit tych 77kw a subjektivne mozno aj o kusok viac. Od 2200 auto zaberie a je tam citit vyrazny turbo efekt.

Co ma ale zarazilo to je spotreba za dnesok (najazdil som cca 100 km) a mal som spotrebu vyssiu v priemer o 1,5 litra (7,2 lita na 100km). Ako za cely tyzden. Tankoval som v pondelok takze nafta tam bola taka ista ako pred novym SW. Auto je este relativne nove - 3000 km, takze spotreba urcite este pojde dole to viem. Ale tesilo ma ked som uz po cca 1500 km chodil za 5,7.

Je zjavne ze ten novy SW ma na to vplyv. Mate niekto s tym skusenosti? Este ma napada jedna vec ze nejako chlapici mohli s tym novym SW zblbnut pal. pocitac, ale to sa mi zda nepravdepodobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, koupil jsem O II v dubnu 2006 a hned od začátku se mi zdálo, že okolo 2000 otáček zacuká. Poprvé jsem to reklamoval v červnu a to mi vysvětlili, že je to vlastnost nového motoru a že si to sedne. V červenci jsem to už nevydržel a nenechal jsem se odbýt. Oprava trvala 2 dny, když první den se snažili z MB poslat nový SW internetem docela jsem se u toho bavil. Skončlilo to na tom, že mi dali náhradní auto a dojeli si do MB pro CD druhý den. Měl jsem asi smůlu, že jsem byl jsem zřejmě mezi prvními reklamujícími.

Jinak mám stejný poznatek, že po přehrání SW se zvýšila spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...