Září 2, 200619 r Prochaine: Ak máš MR07, tak auto došlo z výroby už s tým správnym a aktuálnym sofvérom...
Září 3, 200619 r Ja mam 1.9TDI BJB (10/2004), je na to novy sw? Obcas tiez cuka, da sa s tym zit, ale obcas mi to ide na nervy
Září 6, 200619 r Zdarec, chlapci! Tak jsem se taky zařadil mezi Vás, kdo bombardujete servis ohledně flešnutí nového softwaru řídící jednotky Octa II. 1,9TDI-PD.Nejprve mé dosavadní poznatky: u nového vozu se "cukání" projevovalo dost často, ale pouze při mírné akceleraci, 1800 až 2000 ot/min. Při prudké akceleraci byl klid, ale já spíš jezdím piánko. S větším počtem km se jev už neprojevoval tak často, ale taky možná tím, že jsem se tomu snažil vyhnout volbou jiného okamžiku řazení... Nakonec jsem tedy zajel do servisu a zítra jedu na přehrání, tak jsem zvědav a pak dám vědět, jak se to projevilo. Jsem z Mostu, auto jsem kupoval v Autoplusu II., a tam mi to taky budou dělat. Činil jsem dotaz i v Mobilparku, ale tam prý zatím ten soft ještě nemají. V Autoplusu mi navíc řekli, že se to týká jen motorů s kódem BXE, což je můj případ (auto kupováno 03/2006). Tak zatím a uvidíme...
Září 7, 200618 r Zdar chlapi! Tak software je přehrán - první poznatky (snad si to jen nenamlouvám) jsou tyto: plynulejší zátah, cukání samozřejmě zmizelo, možná trochu tišší chod a taky klidnější volnoběh. Navíc bych řekl, že zátah začíná o 200 až 300 ot/min dřív. OT - zároveň mi sami od sebe, na základě obecného pokynu z Boleslavi, přehráli SW v rádiu STREAM, údajně kvůli odstranění "lupanců" v repro (což jsem ale nepozoroval) a zároveň vyšší citlivosti přijímače - potvrzuji, v Mostě NYNÍ chytám v pohodě stanice z Ústí nad Labem - cca 45 km. Tak jsem zvědav, jestli se to třeba neprojeví ještě na spotřebě. Celá akce v servisu trvala cca 25 min, za mé přítomnosti. P.S. Opakuji informaci, že se tato akce týká pouze motorů s kódem BXE (dle slov přejímacího technika). Čus
Září 7, 200618 r když jedu po koridoru a poslouchám rádio Most, příjem ze Streamu není čistej, přesto, že na vysílač odtud přímo vidím. SW už mám přitom přehranej.
Září 7, 200618 r to Jirka: s tím příjmem na koridoru máš částečně pravdu - ale podle mě se to stává až pod Hněvínem a to už jsi ve stínu Hněvína, vysílač je na Resslu, tedy už na něj nemůžeš vidět!
Září 8, 200618 r No, mozna je to mimo misu, ale neni obecne pravidlo, ze signal smerem od vysilace je lepsi nez signal smerem k vysilaci... H.
Září 10, 200618 r to znam, vetsinou kdyz u nich neco chci, co jsem se tady docet, tak oni krouti hlavama
Září 10, 200618 r Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého.
Září 10, 200618 r Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého. Přesně to samé mi říkali.
Září 10, 200618 r Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého. Přesně to samé mi říkali. No tak to jsou teda odborníci Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru.
Září 10, 200618 r to samy bylo, kdyz jsem na ne zkousel, ze autoradio ma spatnej prijem, prej ze to slysi prvne a zadnej upgrade firmwaru nemaj
Září 10, 200618 r Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého. Přesně to samé mi říkali. No tak to jsou teda odborníci Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru. To Tomasss: Přijde mi, jako by jsme jezdili do toho samého servisu.To jsou přesně jejich slova.
Září 10, 200618 r O2 1,9TDI-PD, provoz od 3/2006, najeto 14.500km, pokles oleje (Shell Helix Ultra Longlife III.) za tu dobu ze 2/3 prolisu na měrce na 1/3, Maxidot se ozval při 14.000km po hodinové "velmi ostré" jízdě po dálnici SRN..., dolito cca 0,25 l, jsem znovu nad 2/3 měrky. Jinak pohoda. Řekl bych, že ostřejší režim motoru natolik ten olej "rozhází" po motoru, že nestačí stékat zpět a čidlo zahlásí nedostatek oleje.
Září 10, 200618 r to se mi nejak nezda to s tim rozhazenim oleje, taky tomu motoru dost slapu na krk a vetsinou si to zahlasilo zrovna, kdyz jsem jel v klidu(i kdyz ted uz dlouho nehlasila, takze podezrivam cidlo, ze nefunguje)
Září 10, 200618 r O.K., je to možné, ale zároveň, mimo "rozházení" oleje může mít i zvýšená teplota oleje vliv - čidlo totiž nefunguje na principu plováku (jako např. v nádrži paliva) ale na principu svislého elektricky vyhřívaného "kolíku", který je chlazen vrstvou oleje ve vaně a při nižší hladině je ochlazován méně, tím mění elektr.odpor = signál o výšce hladiny.
Září 11, 200618 r taky mám dojem, že mi to zpravidla vždycky zahlásí pokles po delší ostrý jízdě. Včera se to zrovna ozvalo, tak jsem dolil zbytek, asi 3 deci, ale ta kontrolka nezhasla. Až po delší pauze se už nerozsvítila. Divný, vždycky mi hned zhasla po nalití. Možná ale, že jsem dolil málo. Upraveno Září 15, 200618 r od jirkaK
Září 11, 200618 r Na 77 KW opravdu žádné FLESH CD neexistuje.Doposud nic nebylo vydáno.Jsou pouze:1.6 75kw BSE 1.4 55kw BCA 2.0 100kw AZV 2.0 103kw BKD 2.0 85kw AZJ 1.6 75kw BGU
Září 11, 200618 r Na 77 KW opravdu žádné FLESH CD neexistuje.Doposud nic nebylo vydáno.Jsou pouze:1.6 75kw BSE 1.4 55kw BCA 2.0 100kw AZV 2.0 103kw BKD 2.0 85kw AZJ 1.6 75kw BGU Tak teď jsem z toho trošičku zmatenej. Jakou úpravu potom Romanovi5A9 a Hanymu dělali, když žádný takový update neexistuje?
Září 11, 200618 r To Diagnostik: Technická poznámka - pánové si libují jak jim to teď dobře jede.... Češí jsou hold národ simulantů - stačí podat placebo a jsou hned zdraví..... Jinak s těmi FW do jednotek je to sranda. Jinak mě šokuje: typ motoru: AZV a AZJ - jednou 85 kW a druhý 100 kW to snad vůbec do O II v případě, že se jedná o 2.0 nepatří? Podle konfigurátoru takový motor neexistuje.... Prosím aspoň od tebe bych čekal informace, které nám nebudou ještě víc plést hlavu . Já jsem žil s tím, že se tam dávají motory: 1.9 - 77 kW a 2.0 103 kW v dieselu a v benzínu: 1,6 75 kW a 85 kW u Fsi a 2.0 Fsi má 110 kW.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.