Ignác Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 (editace) Nikde jsem nenašel téma, ve kterém by se řešily návody/kroky jak si pomocí jednotlivých kanálů VAGu provést jednoduché úpravy svépomocí např. prodloužení délky žhavení, zvýšení startovací dávky a podobně tak, aby to bylo po hromadě v jednom tématu. Tak snad to k něčemu bude. Takže chronicky známé zvýšení startovací dávky u TDI: 01 motor login 12233 přizpůsobení kanál 05 standardní hodnota 32768 jde zvýšit na max 33268 Prodloužení délky žhavení u TDI: 01 motor login 12233 přizpůsobení kanál 12 standardní hodnota 32768 - postupným snižováním se interval prodlužuje já jsem dal 32700 resp. 32730 a starty při teplotách 0 až +5 st.C jsou nyní v pohodě na drc, už žádný traktor Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!! Editováno: 21. Listopad 2016, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 22. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 No a ted mne zajímá, jestli jde prodloužit interval pro vynulování denní průměrné spotřeby. Když zastavím a za 3 hodiny zase vyjedu, tak údaj o denní průměrné spotřebě počítá znovu. Jestli to jde, tak prosím o sdělení cesty ve vagu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 a neznas nejaky login kod k adrese 17(pristrojova deska)?a jak dlouho mas to zhaveni prodlouzeny,resil sem to s TDIfunem a varoval me na moznost utaveni zhavice tak nevim no 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 pokud je motor v pořádku není potřeba měnit délku žhavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Souhlas s Vasou, vymnte zhavice za nejake lepsi...Bosch ma nejake co davaj vic v kratsim case.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 pokud je motor v pořádku není potřeba měnit délku žhavení nevim,ja mam motor ok a kdyz je minus 7 tak to zhavi cca 4sec.a pak to chytne jak kdyby na 3 a pak se pripoji 4ty,zhavice mam brisk cca 7mesicu,predtim beru a nez se nazhavil zhavic tak cca 10sekund Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 22. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 (editace) a neznas nejaky login kod k adrese 17(pristrojova deska)? ......bohužel ne Já jsem nedokázal vyřešit, aby auto chytalo na drc při teplotách těsně nad nulou. Parkuji v garáži kde je ted kolem +3 st.C a starty nic moc. Žhavení jenom probliklo. Předvstřik, žhaviče, startér, baterka vše v pořádku. Když nechám stát auto přes noc venku, tak chytne na drc. Po úpravě ted žhaví asi 3 vteřiny a chytá na drc. Nevím už jak jinak to vyřešit. Editováno: 22. Únor 2009, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 25. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Nikdo neví/neporadí cestu, jak prodloužit interval pro vynulování denní průměrné spotřeby a prodloužit délku osvětlení zavazadlového prostoru po otevření kufru?? :-o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Nepredpokladam, ze to nulovanie denneho pocitadla je menitelne, je to podla mna len cas, ktory to vydrzi zalohovat nejaky kondik, alebo co. A dlzka osvetlenia je natvrdo v programe komfortky. Cosby urcite vie povedat viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 14. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 nějaké info tady v němčině http://de.openobd.org/skoda.htm a možná jako vodítko od kluků z Fabia sekce k_dov_n_.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 (editace) Test váhy vzduchu, kat. a lambda sondy pro motory 1.8T - jedna se o preklad, ale je to celkem srozumitelne Za účelem testování MAF, O2 senzory a katalyzátorem, podívejte se na následující bloky v "motoru" kontrolní modul se svým VAG-COM. Bloky 002, 030, 032 a 033 se provádí v "Měření bloky", zatímco bloků 036, 034 a 046 se provádí v "Základní nastavení". Blok 002 - Načíst Registrace - Podívejte se na MAF proudění čtení v nečinnosti. Ujistěte se, že auto funguje a A/C je vypnuto. Přejít na blokových 002 a hledat v poli 4. Hodnota při volnoběhu by se měla pohybovat mezi 1 a 25 g/s. Pokud je to méně než 1 g/s, pak je pravděpodobně netěsnost v sacím potrubí mezi MAF a "manifold". Blok 030 - Kyslíková sonda nařízení - Přejít na blokových 030. Pole 1 je tří-digit binární kód, který udává stav před-cat kyslíkové čidlo. Pole 2, je to samé, ale i pro post-cat kyslíkové čidlo. Číslice ukazují, zda je či není čidlo ohřívač funguje a zda je či není kyslík čidlo kontroly je funkční a aktivní. Tato hodnota by měla kolísat mezi 111 (ohřívače) a 011 (topení vypnuto). Poslední dvojčíslí také může kolísat mezi '1' a '0', ale měla by být převážně '1'. Blok 032 - Kyslíková sonda kontrolu Učené Hodnoty - Přejít na blokových 032. Pole 1 představuje paliva sklon k volnoběhu (přídatné látky) a 2 představuje paliva sklonu při částečném zatížení (multiplikativní), tj. při řízení. Tato hodnota by měla být v rozmezí -10 a +10% (záporné označuje motor běží bohatý a pozitivní označuje motor běží libové). Pokud je hodnota téměř +25% (což je horní limit), je to obvykle znamená, že MAF je špatný. Pokud hodnota je někde mezi +10 a +25%, to by mohlo znamenat, že pre-cat kyslíkové čidlo je špatný, je netěsnost v sání, nebo že je na MAF je to cesta ven. Hodnota jsem našel pro mé auto (VR6), který má nový 2,0 MAF a nové kyslíkové senzory se +1.6%. Blok 033 - Pre-Cat Kyslíková sonda kontrolu - Přejít na blokových 033. Hodnota v poli 1 představuje pre-cat kyslíkové čidlo kontroly. Tato hodnota by měla pohybovat minimálně 2% při -10 až 10% rozsahu. Blok 036 - Post-Cat Kyslíková sonda kontrolu - Přejít na blokových 036 (tento test se musí provést v základním nastavení, bez měření bloků). Stiskněte a držte brzdový pedál spustit automatizovaný test. Motor RPM by měl zvýšit na zhruba 1400. Pole 1 je post-cat senzor napětí. To se musí pohybovat mezi 0 a mírně 1V. Pole 4 řeknou buď 'TEST OFF/ON' zatímco test běží, a to buď 'B1-S2 OK' (senzor je dobrý), nebo 'B1-S2 NOT OK' (senzor je špatný) po dokončení testu. Uvolněte brzdový pedál po dokončení testu. Blok 034 - stárnutí Pre-Cat Kyslíková sonda - Přejít na blokových 034 (tento test se musí provést základní nastavení, není měření bloků). Stiskněte a držte brzdový pedál spustit automatizovaný test. Motor RPM by měl zvýšit na zhruba 1400. Pole 1 je otáčkách. Oblasti 2 je kat. temp. Pole 3 je hodnota, která vám řekne, jak ve věku čidlo. Pole 4 řeknou buď 'TEST OFF/ON' zatímco test běží, a to buď 'B1-S1 OK' nebo 'B1-S1 NOT OK' po dokončení testu. Stárnutí hodnota musí být vyšší než 0,80. Hodnota pro nový senzor je 1.99. Tato hodnota se bude snižovat jako senzor stáří. Uvolněte brzdový pedál po dokončení testu. Blok 046 - katalyzátor POZNÁMKA: Zkouška v bloku 034, musí být prováděno těsně před tuto zkoušku nebo nebude iniciovat! - Přejít na blokových 046 (tento test se musí provést v základním nastavení, bez měření bloků). Stiskněte a držte brzdový pedál pro zahájení automatizovaného kat. test (posledních cca. 100 sekund - kat. je třeba teplotu nad určitou hranici pro přesné čtení - prahová hodnota je obvykle 400 ° C). Motor RPM (Pole 1) by měl zvýšit na zhruba 1400. Oblasti 2 je kat. temp. To bude také vzniknout v průběhu zkoušky. Pole 3 je kat. účinnost konverze. Pokud je kat. dobrý, hodnota by měla být nižší než 0,50 na konci testu. Pole 4 uvede v případě, že kat. je dobrá (CAT B1 - OK), nebo špatné (CAT B1 - NOT OK). Uvolněte brzdový pedál po dokončení testu. Editováno: 20. Březen 2009, autor: elmarees Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 (editace) Mereni vahy vzduchu a turba pro motory 1.8T - vaha vzduchu by mela byt okolo 3g/s a pri seslapnuti plynu hodne pres 50g/s - u turba je pak v logu pozadovana hodnota a skutecna adresa: 01 - motor vaha: blok 002, 4 pole (Air Mass g/s) nebo blok 003 turbo: blok 115, 3 pole - pozadovana hodnota a 4 pole - aktualni (mbar) Editováno: 20. Březen 2009, autor: elmarees Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drroman Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 cus,jak mam zaktivovat tempomat na O1 tdi?jde mi jen o aktivaci ne o montaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 spoj se na vagu s jednotkou motoru a dej login 11463, vypni na minutu zapalování, vyzkoušej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Pokud máš VAG tak RJ motoru 01 dát Login 11 a číslo aktivace tempomatu 11463 . Po vypnutí a zapnutí klíčku ti na RJ 01 ti naskočí navíc písmeno G. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Pokud máš VAG tak RJ motoru 01 dát Login 11 a číslo aktivace tempomatu 11463 . Po vypnutí a zapnutí klíčku ti na RJ 01 ti naskočí navíc písmeno G. Nevíte někdo, jestli se nedá upravit doba ohřevu chladící kapaliny, aby se přihřívala pokaždé, dokud motor nedosáhne třeba 60 stupňů při jakékoliv venkovní teplotě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drroman Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Nevíte někdo, jestli se nedá upravit doba ohřevu chladící kapaliny, aby se přihřívala pokaždé, dokud motor nedosáhne třeba 60 stupňů při jakékoliv venkovní teplotě? Coze? Pokud vim, tak chladici kapalina se ti ohriva proudenim v motoru (vyvedte me z omylu, jestli kecam ). Jinak se da ohrat rychleji, tim ze prikryjes chladic . Nebo si tam namontujes zaluzije (jak to ma treba UAZ ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Niektore motory maju tri dodatocne "zhavice" v okruhu a RJ motora ich podla potreby spina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 A este to ma dvojokruhove ovladanie- maly a velky vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Niektore motory maju tri dodatocne "zhavice" v okruhu a RJ motora ich podla potreby spina... ... aspon neumru blbej 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 ... aspon neumru blbej http://www.skodaforum.sk/download/file.php...0&mode=view Schematicky znazornene . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubik1 Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Vyhřívaní vody Octavia I,1.9TDi : Žhavicí svíčky pro vyhřívání chladicí kapaliny Q7 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=61962 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Plati aj pre motor AGP/ AQM t.j 1.9 SDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 16. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 (editace) Mazání, úpravy servisních intervalů z VISu. Adresa 17 přístrojová deska - Přizpůsobení Editováno: 16. Duben 2009, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.