Přejít na obsah

VAG - jednoduché úpravy svépomocí


Ignác

Doporučené příspěvky

Nikde jsem nenašel téma, ve kterém by se řešily návody/kroky jak si pomocí jednotlivých kanálů VAGu provést jednoduché úpravy svépomocí např. prodloužení délky žhavení, zvýšení startovací dávky a podobně tak, aby to bylo po hromadě v jednom tématu. Tak snad to k něčemu bude.

Takže chronicky známé zvýšení startovací dávky u TDI:

01 motor

login 12233

přizpůsobení kanál 05

standardní hodnota 32768 jde zvýšit na max 33268

Prodloužení délky žhavení u TDI:

01 motor

login 12233

přizpůsobení kanál 12

standardní hodnota 32768 - postupným snižováním se interval prodlužuje

já jsem dal 32700 resp. 32730 a starty při teplotách 0 až +5 st.C jsou nyní v pohodě na drc, už žádný traktor ;)

 

Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a ted mne zajímá, jestli jde prodloužit interval pro vynulování denní průměrné spotřeby. Když zastavím a za 3 hodiny zase vyjedu, tak údaj o denní průměrné spotřebě počítá znovu.

Jestli to jde, tak prosím o sdělení cesty ve vagu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a neznas nejaky login kod k adrese 17(pristrojova deska)? ......bohužel ne

Já jsem nedokázal vyřešit, aby auto chytalo na drc při teplotách těsně nad nulou. Parkuji v garáži kde je ted kolem +3 st.C a starty nic moc. Žhavení jenom probliklo. Předvstřik, žhaviče, startér, baterka vše v pořádku. Když nechám stát auto přes noc venku, tak chytne na drc. Po úpravě ted žhaví asi 3 vteřiny a chytá na drc. Nevím už jak jinak to vyřešit.

Editováno: , autor: Ignác
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Test váhy vzduchu, kat. a lambda sondy pro motory 1.8T - jedna se o preklad, ale je to celkem srozumitelne :)

Za účelem testování MAF, O2 senzory a katalyzátorem, podívejte se na následující bloky v "motoru" kontrolní modul se svým VAG-COM. Bloky 002, 030, 032 a 033 se provádí v "Měření bloky", zatímco bloků 036, 034 a 046 se provádí v "Základní nastavení".

Blok 002 - Načíst Registrace

- Podívejte se na MAF proudění čtení v nečinnosti. Ujistěte se, že auto funguje a A/C je vypnuto. Přejít na blokových 002 a hledat v poli 4. Hodnota při volnoběhu by se měla pohybovat mezi 1 a 25 g/s. Pokud je to méně než 1 g/s, pak je pravděpodobně netěsnost v sacím potrubí mezi MAF a "manifold".

Blok 030 - Kyslíková sonda nařízení

- Přejít na blokových 030. Pole 1 je tří-digit binární kód, který udává stav před-cat kyslíkové čidlo. Pole 2, je to samé, ale i pro post-cat kyslíkové čidlo. Číslice ukazují, zda je či není čidlo ohřívač funguje a zda je či není kyslík čidlo kontroly je funkční a aktivní. Tato hodnota by měla kolísat mezi 111 (ohřívače) a 011 (topení vypnuto). Poslední dvojčíslí také může kolísat mezi '1' a '0', ale měla by být převážně '1'.

Blok 032 - Kyslíková sonda kontrolu Učené Hodnoty

- Přejít na blokových 032. Pole 1 představuje paliva sklon k volnoběhu (přídatné látky) a 2 představuje paliva sklonu při částečném zatížení (multiplikativní), tj. při řízení. Tato hodnota by měla být v rozmezí -10 a +10% (záporné označuje motor běží bohatý a pozitivní označuje motor běží libové). Pokud je hodnota téměř +25% (což je horní limit), je to obvykle znamená, že MAF je špatný. Pokud hodnota je někde mezi +10 a +25%, to by mohlo znamenat, že pre-cat kyslíkové čidlo je špatný, je netěsnost v sání, nebo že je na MAF je to cesta ven. Hodnota jsem našel pro mé auto (VR6), který má nový 2,0 MAF a nové kyslíkové senzory se +1.6%.

Blok 033 - Pre-Cat Kyslíková sonda kontrolu

- Přejít na blokových 033. Hodnota v poli 1 představuje pre-cat kyslíkové čidlo kontroly. Tato hodnota by měla pohybovat minimálně 2% při -10 až 10% rozsahu.

Blok 036 - Post-Cat Kyslíková sonda kontrolu

- Přejít na blokových 036 (tento test se musí provést v základním nastavení, bez měření bloků). Stiskněte a držte brzdový pedál spustit automatizovaný test. Motor RPM by měl zvýšit na zhruba 1400. Pole 1 je post-cat senzor napětí. To se musí pohybovat mezi 0 a mírně 1V. Pole 4 řeknou buď 'TEST OFF/ON' zatímco test běží, a to buď 'B1-S2 OK' (senzor je dobrý), nebo 'B1-S2 NOT OK' (senzor je špatný) po dokončení testu. Uvolněte brzdový pedál po dokončení testu.

Blok 034 - stárnutí Pre-Cat Kyslíková sonda

- Přejít na blokových 034 (tento test se musí provést základní nastavení, není měření bloků). Stiskněte a držte brzdový pedál spustit automatizovaný test. Motor RPM by měl zvýšit na zhruba 1400. Pole 1 je otáčkách. Oblasti 2 je kat. temp. Pole 3 je hodnota, která vám řekne, jak ve věku čidlo. Pole 4 řeknou buď 'TEST OFF/ON' zatímco test běží, a to buď 'B1-S1 OK' nebo 'B1-S1 NOT OK' po dokončení testu. Stárnutí hodnota musí být vyšší než 0,80. Hodnota pro nový senzor je 1.99. Tato hodnota se bude snižovat jako senzor stáří. Uvolněte brzdový pedál po dokončení testu.

Blok 046 - katalyzátor

POZNÁMKA: Zkouška v bloku 034, musí být prováděno těsně před tuto zkoušku nebo nebude iniciovat!

- Přejít na blokových 046 (tento test se musí provést v základním nastavení, bez měření bloků). Stiskněte a držte brzdový pedál pro zahájení automatizovaného kat. test (posledních cca. 100 sekund - kat. je třeba teplotu nad určitou hranici pro přesné čtení - prahová hodnota je obvykle 400 ° C). Motor RPM (Pole 1) by měl zvýšit na zhruba 1400. Oblasti 2 je kat. temp. To bude také vzniknout v průběhu zkoušky. Pole 3 je kat. účinnost konverze. Pokud je kat. dobrý, hodnota by měla být nižší než 0,50 na konci testu. Pole 4 uvede v případě, že kat. je dobrá (CAT B1 - OK), nebo špatné (CAT B1 - NOT OK). Uvolněte brzdový pedál po dokončení testu.

Editováno: , autor: elmarees
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mereni vahy vzduchu a turba pro motory 1.8T

- vaha vzduchu by mela byt okolo 3g/s a pri seslapnuti plynu hodne pres 50g/s

- u turba je pak v logu pozadovana hodnota a skutecna

adresa: 01 - motor

vaha:

blok 002, 4 pole (Air Mass g/s) nebo blok 003

turbo:

blok 115, 3 pole - pozadovana hodnota a 4 pole - aktualni (mbar)

Editováno: , autor: elmarees
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš VAG tak RJ motoru 01 dát Login 11 a číslo aktivace tempomatu 11463 . Po vypnutí a zapnutí klíčku ti na RJ 01 ti naskočí navíc písmeno G.

Nevíte někdo, jestli se nedá upravit doba ohřevu chladící kapaliny, aby se přihřívala pokaždé, dokud motor nedosáhne třeba 60 stupňů při jakékoliv venkovní teplotě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo, jestli se nedá upravit doba ohřevu chladící kapaliny, aby se přihřívala pokaždé, dokud motor nedosáhne třeba 60 stupňů při jakékoliv venkovní teplotě?

Coze? Pokud vim, tak chladici kapalina se ti ohriva proudenim v motoru (vyvedte me z omylu, jestli kecam :)). Jinak se da ohrat rychleji, tim ze prikryjes chladic :). Nebo si tam namontujes zaluzije (jak to ma treba UAZ :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...