Přejít na obsah

Prevodovka


lukisvk

Doporučené příspěvky

Ahojte.

ospravedlnujem sa ze to davam sem no pride mi to najvhodnejsie.

Neviem pod akym KODOM Vyrobcu mam hladat nasledujuci diel (vid fotky)

Je to prevodovka z Fabie 1.4 TDI 59kW.

Chcem vas poprosit ci sa niekto nemozete pozriet v ETKE aky ma to kod, konkretne obal prevodovky, pripadne ci sa to da kupit samostatne alebo iba ako celok..

Budem Vam vsetkym za pomoc vdacny.

Pripadne ak je niekto zo Slovenska a ma to na predaj . nech ma prosim kontaktuje. DAKUJEM

post-8946-1236009730_thumb.jpg

post-8946-1236009752_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte.

ospravedlnujem sa ze to davam sem no pride mi to najvhodnejsie.

Neviem pod akym KODOM Vyrobcu mam hladat nasledujuci diel (vid fotky)

Je to prevodovka z Fabie 1.4 TDI 59kW.

Chcem vas poprosit ci sa niekto nemozete pozriet v ETKE aky ma to kod, konkretne obal prevodovky, pripadne ci sa to da kupit samostatne alebo iba ako celok..

Budem Vam vsetkym za pomoc vdacny.

Pripadne ak je niekto zo Slovenska a ma to na predaj . nech ma prosim kontaktuje. DAKUJEM

post-8946-1236009730_thumb.jpg

post-8946-1236009752_thumb.jpg

Mám tu stejnou služební MR 2006má kod převodovky GGV. ta tvoje není na opravu. To není zcela jistě jen prasklý obal Tu trhlinu něco způsobilo. Vevnitř bude asi šrot. Zkus kontaktovat třeba JenduT4 nebo Radekvv Tady z fora Kod převodovky je uveden na obalu převodovky a na typovém štítku v kufru pod kobercem a v servisní knížce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem, a bol by problem ak by sa tam dala prevodovka z 1.9tky?

Teda ci to bude vsetko sediet ako ma, ci auto pojde bez problemov.

Konkretne to musi byt asi 1.9 okolo roku 06? (PD motor 74kw)

K tomu vnutrajsku , motor maju v servise cely von, a je tam uz iba toto, no nieje mozne to uz dat do poistky tak sa zrejme budem obzerat po pouzitom ND

Dakujem za odpovede, ak niekoho nieco napadne, sem s tym.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš několik možností (srovnáno dle času a problémů):

1) koupit origo novou převodovku (nevýhoda: je vysoká cena)

2) koupit jetou převodovku "daný typ" na vrakáči (nevýhoda: ježdění a shánění, nejistá kvalita)

3) Koupit odpovídají skříň (jedno kde) a vnitřnosti přeskládat.

4) koupit jinou jetou převodovku (nevýhoda: z 1.9 to pojede na houby, má dlouhý kvalty a ten motor to neutáhne - už takhle se 1.4 TDI chová jako benzín. Časem budeš přemýšlet, jak provést záměnu - a jsi zpátky u bodů za 1), 2) nebo 3) ;)

... nebo to nechat svařit.

Je to tvoje auto, tvoje peníze a tvůj čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš několik možností (srovnáno dle času a problémů):

1) koupit origo novou převodovku (nevýhoda: je vysoká cena)

2) koupit jetou převodovku "daný typ" na vrakáči (nevýhoda: ježdění a shánění, nejistá kvalita)

3) Koupit odpovídají skříň (jedno kde) a vnitřnosti přeskládat.

4) koupit jinou jetou převodovku (nevýhoda: z 1.9 to pojede na houby, má dlouhý kvalty a ten motor to neutáhne - už takhle se 1.4 TDI chová jako benzín. Časem budeš přemýšlet, jak provést záměnu - a jsi zpátky u bodů za 1), 2) nebo 3) ;)

... nebo to nechat svařit.

Je to tvoje auto, tvoje peníze a tvůj čas.

Dakujem za postrehy, navrhy.

Uvazujem o jazdenej, ale aj ta mi je zbytocna cela, takze by my stacil obal/plat alebo ako to mam nazvat.

No problemom je ze samotny obal z 1.4 TDI urcite nezozeniem, a iny, napriklad z benzinovej 1.2 HTP nebude pasovat, alebo ano?

Dakujem za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4) koupit jinou jetou převodovku (nevýhoda: z 1.9 to pojede na houby, má dlouhý kvalty a ten motor to neutáhne - už takhle se 1.4 TDI chová jako benzín.

To znamena, ze obal prevodovky je ten isty 1,4 TDI = 1,9 TDI, SDI? Iba prevodove pomery - ozubene kolesa su rozdielne?

Priklad

Pri 1,4 TDI FII mam pri zaradenej V. otacky pri

80 km/h = 1750 ot/min

90 kmh/ = 2000 ot/min

100 km/ = 2250 ot/min

Ak som spravne pochopil tak pri fabii 1,9 TDI budu otacky pri zaradenej V. a rychlosti 100 km/h nizsie ako 2250 ot/min?

Daju sa niekde najst technicke udaje prevodoviek, prevodove pomery a rozdiely v prevodovkach?

Tiez ma to zaujima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...

Tiež by ma zaujímalo, ak niekto vie aké prevodovky sa do Roomstrov dávali a aké boli v tom rozdiely...

Mám praktik 51kW a má to strašne krátke prevody. Bol nejaký rozdiel medzi normálnou verziou a praktik? Rozdiel v 51kW vs. 59kW? Pasovala by tam prípadne prevodovka z 1.9tdi 77kw?

Jazdím často dialnicu a pri 140kmh to toči cez 3500otáčok. Ak by sa dala vymeniť prevodovka za nejakú, kde by boli dlhšie kvalty a dať do chipnúť, tak by som bol veľmi rád.

Má s tým niekto skúsenosť? Je to reálne, že by to fungovalo?

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ďakujem za odpoveď. Práve som našiel, že sa to riešilo tu: https://forum.skodahome.cz/topic/144217-v%C3%BDm%C4%9Bna-p%C5%99evodovky-5%C2%B0-za-6%C2%B0/page/2/

ale tiež neviem, či sa môžem podľa toho riadiť, nakoľko tam písali o 59kw verziách a neviem doteraz, či a aký je vôbec rozdiel medzi 51kw a 59kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...