havrosh Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Ahojte, dneska jsem poprve tankoval (plnou) do O1 combi (1.9TDI/66kw/2003) a podle PP a spotreby bych mel mit prazdno (dojezd 20km) a do nadrze jsem dostal jen 47l i kdyz by nadr mela byt 55l Kontrolka ukazuje plnou, ale nemel bych tam dostat vic? Muze to byt nejak zavzdusnene? Kdyz jsem prochazel forum, tak jsem nasel ze by na Fabii mel byt nejaky odvzdusnovaci ventil, je to i na Octavii? diky m. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Ten odvzdusnovaci ventil mas aj ti na TDI OCTAVIA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 A muze to byt tak zavzdusnene, ze jsem tam dostal skoro o cca 8l mene??? Staci to zmacnout a nechat vysumet? Koukal jsem do prirucky a nikde o tom nic nepisou :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 TAK TAK.Nafta sa viac peni ako benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 A nema nahodou pistole odzvdusnovani? Tomu napeneni by to vlastne stejne asi nepomohlo... Ja jsem zvyklej z benzinove Fabie, ze jsem nasadil pistolu, zaaretoval a pockal az se natakuje... To same jsem udelal i s naftou a i na druhe povytazeni jsem tam dostal jen 48l. Ma smysl tankovat pomaleji, nebo delat prestavky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Natankovat po prve vypnutie pistole. Potom koncom pistole stlacit odvzdusnovak co mas v nadrzi a dotankovat do plna az po hrdlo!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 No ono je někde asi chyba,ale ta nádrž je jen cca 50L a ne 55 natankuju max 48l nafty a to až po hrdlo s tím že ručička už leží ,takže 48 je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 No ono je někde asi chyba,ale ta nádrž je jen cca 50L a ne 55 natankuju max 48l nafty a to až po hrdlo s tím že ručička už leží ,takže 48 je ok to stebou nesouhlasím i v manuálu je psaná nádrž na 55L,a má zkušenost z tankováním na PP dojezd 5km a do nádrže sem dostal 54.8L po hrdlo ale posledních 5L sem tam rval 5 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 No ono je někde asi chyba,ale ta nádrž je jen cca 50L a ne 55 natankuju max 48l nafty a to až po hrdlo s tím že ručička už leží ,takže 48 je ok PETER a rezervu neratas??? Ta je cca 7litrou. 48L+7L REZERVA= 55Litrova nadrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Natankovat po prve vypnutie pistole. Potom koncom pistole stlacit odvzdusnovak co mas v nadrzi a dotankovat do plna az po hrdlo!!! Super, priste to takto vyzkousim. Diky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Mozes natankovat aj zajtra nech nemusis cakat az vyjazdis nadrz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 S několikerým zmáčknutím odvzdušňovacího ventilu po každém vypnutí pistole není problém dostat při tankování do nádrže i přes 58 litrů. Předpokladem je, že je nádrž vyjeta takřka až na nulu - v případě , že je to možné, tankuji cca ca ještě 10 km poté, co displej ukázal nulový dojezd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 3. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Mozes natankovat aj zajtra nech nemusis cakat az vyjazdis nadrz. Tak jsem to rano zkusil a dostal jsem tam jeste 8,7l, takze to bylo presne ono. Dekuju vsem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeňo Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 Zdar.Ideální je tankovat do cvaknutí pistole.Po zmačknutí toho čudlu se vejde dalších cca 10 litrů.Jenže to je místo pro případné roztažení paliva vlivem teploty.Takže přes ten ventil pouze při následném vyjetí nádrže. Jeňo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TGM1917 Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 Zdar.Ideální je tankovat do cvaknutí pistole.Po zmačknutí toho čudlu se vejde dalších cca 10 litrů.Jenže to je místo pro případné roztažení paliva vlivem teploty.Takže přes ten ventil pouze při následném vyjetí nádrže. Jeňo On je u hrdla nějaký odvzdušňovák?? Jsem si nikdy nevšiml. Tomík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 (editace) Tak na nádrž jsem měl najeto 830 km ,dojezd už asi posledních 50 km nula a natankováno viditelně až po hrdlo(48l),Octávia MR 03(turbodiesel) nemá nádrž 55 L,možná tak předface,ale moje určitě ne a známého taky . Možná máš nějakej atyp,nebo u vás šiděj pumpaři Editováno: 5. Březen 2009, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 5. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 (editace) Tak na nádrž jsem měl najeto 830 km ,dojezd už asi posledních 50 km nula a natankováno viditelně až po hrdlo(48l),Octávia MR 03(turbodiesel) nemá nádrž 55 L,možná tak předface,ale moje určitě ne a známého taky . Možná máš nějakej atyp,nebo u vás šiděj pumpaři Ja mam 1.9TDI/66/combi/MR03 a v tech informacich je napsano objem/rezerva 55/7. Pod pojmem rezerva jsem si predastavoval rezervu, kdy se zobrazuje hladove oko Editováno: 5. Březen 2009, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 (editace) Tak na nádrž jsem měl najeto 830 km ,dojezd už asi posledních 50 km nula a natankováno viditelně až po hrdlo(48l),Octávia MR 03(turbodiesel) nemá nádrž 55 L,možná tak předface,ale moje určitě ne a známého taky . Možná máš nějakej atyp,nebo u vás šiděj pumpaři Preto si nenatankoval viac jak 48l . Lebo si nadrz neodvzdusnil ventilom co je v hrdle nadrze. OC 1 po facelifte ma 55Litrovu nadrz a OC 1 4X4 ma 63Litrou. Editováno: 6. Březen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Preto si nenatankoval viac jak 48l . Lebo si nadrz neodvzdusnil ventilom co je v hrdle nadrze. OC 1 po facelifte ma 55Litrovu nadrz a OC 1 4X4 ma 63Litrou. Už jsem to psal prve,odvzdušnuju vždycky a ještě čekám až to dopění Mimochodem,jak to dopadlo s tím káblem,už jsi se neozval,takže to asi chodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robzab Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 On je u hrdla nějaký odvzdušňovák?? Jsem si nikdy nevšiml.Tomík Taky nevim, ze by tam nejaky byl? :-) Kde to najdu... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Ventil je uvnitř hrdla na levé straně. Musíš ho zmáčknout pistolí a držet dokud syčí unikající vzduch. Po dalším vypnutí opakuj cca 5 x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Zdar.Ideální je tankovat do cvaknutí pistole.Po zmačknutí toho čudlu se vejde dalších cca 10 litrů.Jenže to je místo pro případné roztažení paliva vlivem teploty.Takže přes ten ventil pouze při následném vyjetí nádrže. Jeňo Jako že se ti nafta nebo benzín objemově roztáhne o 10 litrů ? To jsi myslel vážně ? :smich: :smich: :smich: :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robzab Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Jako že se ti nafta nebo benzín objemově roztáhne o 10 litrů ? To jsi myslel vážně ? :smich: :smich: :smich: :smich: Ja myslim, ze nejake pnuti tam bude, takze se k nazoru priklanim, ale 10L se mi taky zda nejak moc Skoda, ze se neroztahuje nafta - bylo by 10L zadarmo To by ale asi kazdy tankoval 10L nafty a dalsich 40L napumpoval vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mario1977 Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Ahojte, vcera som bol tankovat moju Barborku a isiel som na benzinku na rezervu, tj asi 5 km a natankoval som do plna 47 l nafty. Potom som asi za pol hodinku isiel dom a cestou som sa stavil u dalsej a dotankoval este 6 l nafty. Spolu 53 l. Takze to netreba riesit, nafta peni a kym si usadne, tak to trva. Takze ak natankujes 47 l a pistol ti vypne, je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeňo Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 (editace) Zdar.Pánové dělejte jak chcete.Ten čudl tam je na to,aby se nafta dostala až na horu a vypla tankovací pistoli.Při následném zašroubování hrdla se čudl zmáčkne a nafta steče.Nádrž je uzavřena kvůli případnému převrácení.Je odvětrána přes nějaký filtr.Když se do něj dostane nafta tak se ucpe.Takže jestli chcete riskovat ucpání tohoto filtru při roztažení paliva,jízdou do kopce čí prudkém brzdění tak prosím.Toto nemám ze své hlavy,ale bylo mi to zděleno jedním mechanikem ze škody.Zdá se mi to vcelku logické.Nebo že by inženýři z VW udělali někde chybu dali tam nějaký čudl na víc a v návodu o něm neudělali ani čárku... Neni lepší jezdit na pumpu za 200 kč a je klid.Je krize :smich: P.S. Netvrdím že se nafta roztáhne o 10 litrů.Osobní výtah je také dimenzován na 10 násobné přetížení. Že by bezpečnost... Editováno: 18. Březen 2009, autor: Jeňo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.