samtron22 Vloženo 3. Březen 2009 Vloženo 3. Březen 2009 Fabia 1,4 16V motor ABU r.v.2000 nabehané 100000km. Rano po nastartovaní motor nabehne na 4valce po katkom case sa zatrasie rozsvieti sa kontrolka motora a ide na 3 valce. Skusal som aj vypnut a znova nastartovat a nic ide na 3 valce. V servise mi uz vymeli sviecky, filtre, zap.trafo, merali tlaky. Vypisuje na VAS chybu zapalovania 1valca. Uz aj vstrekovace nenili medzi sebou a stale sa opakuje tato zavada. Cez VAS otestovali lambda sodndy, katalizator, AGR ventil nastavili readiness cod a nepomohlo. Ked motor bezi na 3 valce a s VAS vymazu zavadu hned nabehne na 4 valce. Poradi niekto? Citovat
Standis Vloženo 25. Říjen 2009 Vloženo 25. Říjen 2009 oživuji toto téma Rozárka mi dneska začala šlapat jen na 3 válce, 1 válec nechce zapalovat. kabely mají cca 2000 km, svíčky cca 52000 km, motor 152500 km, r.v.01 vag vyhodil tyto chyby: 16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu P0301 - 35-10 - - - Sporadická 16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu P0301 - 35-00 - - 16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - co poradíte?? Citovat
deco Vloženo 25. Říjen 2009 Vloženo 25. Říjen 2009 První bych zahodil svíčky a pak máš asi problém s egr ventilem Citovat
Standis Vloženo 25. Říjen 2009 Vloženo 25. Říjen 2009 tak na svíčky jsem měl spadeno, že je vyměním, byly zesílený a měli vydržet 60000, ale asi mají nejlepší za sebou, tak je zkusím vyměnit a uvidím, co to udělá ten ventil jsem si myslel taky, ale to dělá jen ten velký průtok, taky si holka zažila před rokem zažila 450 km z Ostravy na 3 válce, tak jsem počítal, že to nemůže bez úhony vydržet, ale to by mě až tak moc napálilo Citovat
deco Vloženo 25. Říjen 2009 Vloženo 25. Říjen 2009 450km na tři válce?No to nevím kdo byl větší hrdina jestli ty nebo fabka.Já jel na jaře asi 15km na 3 a byl jsem rád že jsem dojel domů Citovat
Standis Vloženo 25. Říjen 2009 Vloženo 25. Říjen 2009 tak já se necítím jako hrdina, ale co mi zbývalo, když byla sobota a končila mi dovolená a nějak jsem auto musel dopravit do servisu. nakonec vyměnili kabel ke svíčce a jezdil jsem vesele dál a motoru se nic nestalo Citovat
Mates_XIV Vloženo 26. Říjen 2009 Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) Možná bude stačit EGR vyčistit. Jestli ti nepálí jeden válec stále je to divný. Zkus prohodit svíčky jen mezi sebou jestli se ti to bude stěhovat. než začneš vyměňovat. Ty nemáš ještě moduly zapalovací co? Na tři se jet ještě dá jen ten katalizátor asi spálíš. Ale co my chudáci co jezdíme na tři standartně. Na dva to už fakt nejde. Editováno: 26. Říjen 2009, autor: Mates_XIV Citovat
Standis Vloženo 26. Říjen 2009 Vloženo 26. Říjen 2009 mám kabely a po vyměnění za nové mi to přestalo chyby na prvním válci hlasit, až do včerejška. dneska vyndám svíčky apřehodím a uvidím , co to bude dělat tak emise jsem prošel, tak snad se tolik toho nestalo Citovat
Tomas_ek Vloženo 26. Říjen 2009 Vloženo 26. Říjen 2009 tak jestli jel na 3 válce 450 km, tak katík bude v háji už dávno taky mě to zlobilo a jelo na 3 a byla z toho nová rj Citovat
Mates_XIV Vloženo 26. Říjen 2009 Vloženo 26. Říjen 2009 mám kabely a po vyměnění za nové mi to přestalo chyby na prvním válci hlasit, až do včerejška. dneska vyndám svíčky apřehodím a uvidím , co to bude dělattak emise jsem prošel, tak snad se tolik toho nestalo Ono jedna věc jsou emise na technicky a druhá věc je kdyby ti změřila auto emisní laboratoř. Ale 450 kmsi jel aspon 5 hodin a celou dobu ti do nej lital nespalenej benzin. A to je pro kat smrt. Citovat
Standis Vloženo 26. Říjen 2009 Vloženo 26. Říjen 2009 tak jsem přehodil svíčky mezi sebou a udělal menší okruh 8 km i nic, šlape jak hodinky. ještě uvidím ve středu, to bych měl je cca 50 km, jestli se něco nezmění ale tipoval bych, že mi zase vyhodí chybu ten system zpetneho vedeni vyfuk.plynu Citovat
Lancelot Vloženo 27. Říjen 2009 Vloženo 27. Říjen 2009 (editace) Mám sice AUA, ale s podobným problémem s potýkám už dlouho, zatím bez výsledku. Začlo to občasným škubáním okolo 2t. ot/m pak už to jezdilo jen na tři, vynechával třetí válec, dignostika nasměrovávala na vstřikovač, který byl ultrazvukem vyčištěn, hned po vyčištění to dělalo dál ale pak byl 10tkm klid, auto jezdilo jak zamlada a před nedávnem zase začalo škubat, chvíli šlo na 3 válce, stačilo pět startů a zase šlo na čtyří. Teď občas škube občas jede normálně, takže moje taktika je, nechat to úplně kleknout. Jinak tipuji, že to asi bude ŘJ. Editováno: 27. Říjen 2009, autor: Lancelot Citovat
Standis Vloženo 28. Říjen 2009 Vloženo 28. Říjen 2009 tak jsem dneska najel 70 km a šlape na všechny 4, ale stále mi to vyhazuje chybu 16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - dělá to ten EGR?? Citovat
one-z Vloženo 28. Říjen 2009 Vloženo 28. Říjen 2009 Bože kde ste přišli na to, že má kat v ha.zlu, jakmile řj vidí, že jeden nebo více válců nepálí, tak okamžitě odpojuje vstřikovač(e). Problém nastává akorát u jednobodového vstřiku, kde když jeden válec nepálí, tak řj nemůže odpojit vstřikovač, kterej zásobí všechny válce, že, ale ten se v dnešní době už asi vůbec nepoužívá a jeho éra skončila někdy kolem "95... Jinak co kat ničí je špatná lambda (když motor má zrovna bohatou směs) nebo i odpojená, protože potřebuje ke své funkci kyslík. Jinak odpojená lambda dává o trochu bohatší směs, aby se nepodpálily ventily nebo neshořely písty Citovat
Lancelot Vloženo 28. Říjen 2009 Vloženo 28. Říjen 2009 tak jsem dneska najel 70 km a šlape na všechny 4, ale stále mi to vyhazuje chybu16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - dělá to ten EGR?? A při této chybě ti svítí kontrolka? Citovat
Pawouk Vloženo 1. Listopad 2009 Vloženo 1. Listopad 2009 deco napsal: 450km na tři válce?No to nevím kdo byl větší hrdina jestli ty nebo fabka.Já jel na jaře asi 15km na 3 a byl jsem rád že jsem dojel domů Heh, já jel na tři válce včera dva kilometry než jsem dorazil do servisu a byl jsem z toho vyklepaný víc než Fábie... Tam mi vyměnili zapalovací cívku na čtvrtém válci a je klid. Stála 972 Kč (prý nějaká sleva), normálně údajně stojí kolem 1700 Kč. Bylo to v autorizovaném servisu Škoda. Citovat
Standis Vloženo 10. Únor 2010 Vloženo 10. Únor 2010 tak se mi stalo, že jsem projel hromadou sněhu a přestal mi pálit 1 válec.po odstavení a 15 min pauze auto jelo jak má, nějaký návrhy co to mohlo udělat?? Citovat
karel.lpg Vloženo 13. Únor 2010 Vloženo 13. Únor 2010 Nedávno jsem tu řešil stejný problém...Seat Ibiza, motor 1.4 55kW, stejný jako ve Fabii, začala při dojetí na křižovatku, stání na volnoběh rozsvícení kontrolky, závada vynechání zapalování na 1 válci. Výměna svíček-nic, kabely-nic, zapalovací modul-nic, jiné svíčky-nic, kontrola proměřování elektriky, prohazování vstřikovačů, pořád stejný problém, 1 válec nepálí... nakonec jedno řešení, do motoru se nalil vytěsňovací přípravek/ taková ta "medová" hustá směs, a najednou je po problémech, jednoduše nestejnoměrný tlak ve válcích, dvě svíčky byly vždycky trošku tmavší, tím pádem to pod menším tlakem hůř pálilo, elektronika to dohání přidáváním paliva na ostatních válcích, když už to nemůže "dotáhnout", dojde k odpojení 1.válce, aby nedošlo k poškození katalyzátoru, tyto motory jsou na to hrozně háklivé, malý obsah, nadupané, 16 ventilová hlava, mám tu jednu fábku, ta valí takové množství olejových par nahoru k filtru, že byl za 1é tisíc km celý zaolejovaný, museli jsme vyvést hadici na odvětrání pod auto, pak s auto i jízdně podstatně zlepšilo... Citovat
Standis Vloženo 25. Únor 2010 Vloženo 25. Únor 2010 nevím jestli je dobrý to tam lít?? zase bych nechtěl, aby mi ta hmota nadělala víc škoda než užitku Citovat
NNNTomas Vloženo 28. Únor 2010 Vloženo 28. Únor 2010 Podle mě jo. Třeba jsi jen ochladil katalyzátor a on to špatně vyhodnotil :D Citovat
Standis Vloženo 8. Duben 2010 Vloženo 8. Duben 2010 tak problémy pokračují. přehodil jsem vstřiky mezi sebou, abych je vyloučil a problém v nich není. takže 4 válec mi přestává pálit a už nevím čím by to mohlo být. kabely jsou poměrně nový, vstřiy to tak nejsou.kde by mohla být chyba?? Citovat
rokane Vloženo 8. Duben 2010 Vloženo 8. Duben 2010 měl jsem taky problém s vynecháváním 4 válce a vyřešila to výměna zapalovacího modulu v autorizovaném servise. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.