Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tema civkama myslis kabely ke svickam?

tak to cumim  ze 55kw ma civky ja sem mel 74 a byla to jeste klasika :) 

I některé 74 kW mají cívky. AUA (55 kW) a AUB (74 kW) mají zapalovací trafo, zatímco ty novější  BBY (55 kW) a BBZ (74 kW) samostatné zapalovací cívky pro každý válec. ;)

diky za info,jsem zas chytrejsi,proto jsem se ptal jestli mysli civky jako ze kabely :D kazdopadne u traf nebyly takove problemy jak s civkama aspon co vidim lidi kolem me co maj htp a vecne resi civky a rozvody :( ale to sme jinde

  • 8 měsíců později...

Zdravím mám Fabii 1.4 16V 74kw AUB 2000r.v a potřebuji radu ,nejde 1 válec zkoušel jsem prohodit vštřiky, nové kabely svíčky, rozvody na značkách, vyměněný těsnění pod hlavou ,když jsem měl sundanou hlavu tak jsem zabrousil ventily  a zalil vše ok. Po nastartování chvíly běžel na 4 a když jsem přidal tak šel potom na 3 i když vychladne i ohřeje jde na 3. Napadá někoho něco ?

Co říká Vag? Zkoušel jsi druhou zapalovací cívku?

  • 10 měsíců později...
V 9. 6. 2016 na 20:40, letik napsal:

Ahoj všem,

prosím o radu pač ja už fakt nevím.

motor 1.4 74KW BBZ perfektně udržovaná, garážovaná ale posledních pár měsíců se mi pouze při volnoběhu rozbliká kontrolka motoru. a motor jde na tři válce. Po vypnutí zapalování a nastartování kontrolka svítí trvale ale motor tahá normálně. Diagnostika ukazuje závada zapalování na třetím válci. Provedena výměna svic za nové, proházení vstřiků mezi sebou a¨le stále tak jednou za 14 dnů vyskočí závada zapalování na 3 valci. Dále vyčištění škrtící klapky a teď ještě nový EGR který byl po připojení na diagnostiku mrtvý. Bohužel kontrolka se rozsvítila znovu. Tlaky na válcích jsou mezi 13-14 atm. Kabeláž i konektory jako nové. Mé znalosti tímto končí (nejsem automechanik)

Děkuji za jakékoliv vodítko.

Nazdar.  Poprosím vás o radu. 

Kúpil som Fabiu 1.4 16V 74kw BBZ a mám taký istý problém ako popisujes. Nové sviečky, nové cievky všetko NGK. Diagnostika píše chyba zapalovania prerušovaná na prvom a druhom valci.  20180816_105053.thumb.jpg.f7802d61afd105c49fe11c433d1a1553.jpg

A aby som nezabudol na Fabii je namontovane LPG. Takže tiež ma čaká generalka hlavy valcov motora? 

Ďakujeme za odpoveďe.

Upraveno od Peters33

V 16. 8. 2018 na 21:17, Pawouk napsal:

Nech změřit tlaky ve válcích a uvidíš.

Nazdar. 

Tak tlaky zmerané:

1.valec 1,15

2.valec 1,3

3.valec 1,3

4.valec 1.25

Sviečky vymenené za jednokontaktne Denso.  Boli tam NGK trojkontakt a všetky boli čierne.  Kontrola vstrekovačov , striekali všetky. Skúšobná jazda v pohode len kontrolka stále svieti.  Na volnobehu začala blikat a motor ide tri valce.  Čo ďalej už fakt neviem. 

před 4 hodinami, Pawouk napsal:

První válec má zřetelně méně, i když je to podle dílenské příručky v normě. Takto se u mně za obdobných příznaků projevily podpálené ventily.

Čítal som to. Si si tiež užil.  Mi to vychádza že to je chybný motor od výroby. Teraz čo ďalej, mám nechať pozrieť hlavu. ..? Auto som kúpil pre ženu a máme ho 4 mesiace. Asi to budem reklamovať ako skrytú závadu.     Zaujímavé je že keď svieti kontrolka ide super.  Keď pred tým nesvietila tak to jazdilo dosť pridusene. 

Ešte by som sa chcel opýtať. 

Tu fabiu ešte máš? Od opravy hlavy je pokoj? Koľko stala celá oprava? Bolo to riešené v ramci reklamácie? Koľko máš teraz km?

Auto jsem prodal v roce 2011, takže nevím, jak dále funguje. A necituj bezprostředně předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují. ;)

Nazdar.  Tak len pre informáciu pre ostatných  boli to zle sviečky . Boli trojkontaktne NGK sviečky, dal som jednokontaktne a zatiaľ je pokoj. 

Upraveno od Peters33

  • 1 rok později...
V 25. 10. 2009 na 20:14, Standis napsal:

tak na svíčky jsem měl spadeno, že je vyměním, byly zesílený a měli vydržet 60000, ale asi mají nejlepší za sebou, tak je zkusím vyměnit a uvidím, co to udělá

ten ventil jsem si myslel taky, ale to dělá jen ten velký průtok, taky si holka zažila před rokem zažila 450 km z Ostravy na 3 válce, tak jsem počítal, že to nemůže bez úhony vydržet, ale to by mě až tak moc napálilo

taky  mě  zničeho  nic  začala  svítit  kontrolka  motoru  a  auto  jede  na  tři  válce   co  bude  první  vyměním svíčky  a uvidíme 

  • 3 roky později...

ja sa vozím na 1.4 16v 50kw. občas ide na tri valce, ale velku hlavu si z toho nerobím. Keď ide na tri, jej vec. Vymenil som výfuk (už bol prehrdzavený), cievky, sviečky, vyčistil som vstrekovače, ERG ventil. povymieňal som to medyi sebou a nič. Stále vyhadzuje chybu 2. valca. problém s odpalovaním, sporadická chyba. Niekedy, ide celý deň na 4, niekedy po 5 min. sa rozsvieti, roztrasie a ide na 3 aj dva dni... ako sa jej chce.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.