Leden 28, 20178 r Svíčky jsme tam potom dali ty nový, těma to na 100% nebylo způsobený. Zapalovací cívky jsme dali od Bosche a motor krásně přede. Jinak cívky jsme tam dali tyhle: http://www.autokseft.cz/BOSCH-Zapalovaci-civka-BO-0986221023-0986221023-nd121881?gclid=CjwKEAiAn7HEBRDHwNqitoWqsQcSJAADWmI2SlhPlnmrZLJTXnIPinOGctkH5PD9U6ZeCb_yACJ5kBoCmT3w_wcB
Leden 28, 20178 r I některé 74 kW mají cívky. AUA (55 kW) a AUB (74 kW) mají zapalovací trafo, zatímco ty novější BBY (55 kW) a BBZ (74 kW) samostatné zapalovací cívky pro každý válec.
Leden 28, 20178 r diky za info,jsem zas chytrejsi,proto jsem se ptal jestli mysli civky jako ze kabely kazdopadne u traf nebyly takove problemy jak s civkama aspon co vidim lidi kolem me co maj htp a vecne resi civky a rozvody ale to sme jinde
Říjen 5, 20177 r Zdravím mám Fabii 1.4 16V 74kw AUB 2000r.v a potřebuji radu ,nejde 1 válec zkoušel jsem prohodit vštřiky, nové kabely svíčky, rozvody na značkách, vyměněný těsnění pod hlavou ,když jsem měl sundanou hlavu tak jsem zabrousil ventily a zalil vše ok. Po nastartování chvíly běžel na 4 a když jsem přidal tak šel potom na 3 i když vychladne i ohřeje jde na 3. Napadá někoho něco ?
Srpen 16, 20187 r V 9. 6. 2016 na 20:40, letik napsal: Ahoj všem, prosím o radu pač ja už fakt nevím. motor 1.4 74KW BBZ perfektně udržovaná, garážovaná ale posledních pár měsíců se mi pouze při volnoběhu rozbliká kontrolka motoru. a motor jde na tři válce. Po vypnutí zapalování a nastartování kontrolka svítí trvale ale motor tahá normálně. Diagnostika ukazuje závada zapalování na třetím válci. Provedena výměna svic za nové, proházení vstřiků mezi sebou a¨le stále tak jednou za 14 dnů vyskočí závada zapalování na 3 valci. Dále vyčištění škrtící klapky a teď ještě nový EGR který byl po připojení na diagnostiku mrtvý. Bohužel kontrolka se rozsvítila znovu. Tlaky na válcích jsou mezi 13-14 atm. Kabeláž i konektory jako nové. Mé znalosti tímto končí (nejsem automechanik) Děkuji za jakékoliv vodítko. Nazdar. Poprosím vás o radu. Kúpil som Fabiu 1.4 16V 74kw BBZ a mám taký istý problém ako popisujes. Nové sviečky, nové cievky všetko NGK. Diagnostika píše chyba zapalovania prerušovaná na prvom a druhom valci. A aby som nezabudol na Fabii je namontovane LPG. Takže tiež ma čaká generalka hlavy valcov motora? Ďakujeme za odpoveďe. Upraveno Srpen 16, 20187 r od Peters33
Srpen 19, 20187 r V 16. 8. 2018 na 21:17, Pawouk napsal: Nech změřit tlaky ve válcích a uvidíš. Nazdar. Tak tlaky zmerané: 1.valec 1,15 2.valec 1,3 3.valec 1,3 4.valec 1.25 Sviečky vymenené za jednokontaktne Denso. Boli tam NGK trojkontakt a všetky boli čierne. Kontrola vstrekovačov , striekali všetky. Skúšobná jazda v pohode len kontrolka stále svieti. Na volnobehu začala blikat a motor ide tri valce. Čo ďalej už fakt neviem.
Srpen 19, 20187 r První válec má zřetelně méně, i když je to podle dílenské příručky v normě. Takto se u mně za obdobných příznaků projevily podpálené ventily.
Srpen 19, 20187 r před 4 hodinami, Pawouk napsal: První válec má zřetelně méně, i když je to podle dílenské příručky v normě. Takto se u mně za obdobných příznaků projevily podpálené ventily. Čítal som to. Si si tiež užil. Mi to vychádza že to je chybný motor od výroby. Teraz čo ďalej, mám nechať pozrieť hlavu. ..? Auto som kúpil pre ženu a máme ho 4 mesiace. Asi to budem reklamovať ako skrytú závadu. Zaujímavé je že keď svieti kontrolka ide super. Keď pred tým nesvietila tak to jazdilo dosť pridusene.
Srpen 19, 20187 r Ešte by som sa chcel opýtať. Tu fabiu ešte máš? Od opravy hlavy je pokoj? Koľko stala celá oprava? Bolo to riešené v ramci reklamácie? Koľko máš teraz km?
Srpen 19, 20187 r Auto jsem prodal v roce 2011, takže nevím, jak dále funguje. A necituj bezprostředně předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují.
Srpen 19, 20187 r Nazdar. Tak len pre informáciu pre ostatných boli to zle sviečky . Boli trojkontaktne NGK sviečky, dal som jednokontaktne a zatiaľ je pokoj. Upraveno Září 5, 20187 r od Peters33
Duben 21, 20205 r V 25. 10. 2009 na 20:14, Standis napsal: tak na svíčky jsem měl spadeno, že je vyměním, byly zesílený a měli vydržet 60000, ale asi mají nejlepší za sebou, tak je zkusím vyměnit a uvidím, co to udělá ten ventil jsem si myslel taky, ale to dělá jen ten velký průtok, taky si holka zažila před rokem zažila 450 km z Ostravy na 3 válce, tak jsem počítal, že to nemůže bez úhony vydržet, ale to by mě až tak moc napálilo taky mě zničeho nic začala svítit kontrolka motoru a auto jede na tři válce co bude první vyměním svíčky a uvidíme
Prosinec 7, 20231 r ja sa vozím na 1.4 16v 50kw. občas ide na tri valce, ale velku hlavu si z toho nerobím. Keď ide na tri, jej vec. Vymenil som výfuk (už bol prehrdzavený), cievky, sviečky, vyčistil som vstrekovače, ERG ventil. povymieňal som to medyi sebou a nič. Stále vyhadzuje chybu 2. valca. problém s odpalovaním, sporadická chyba. Niekedy, ide celý deň na 4, niekedy po 5 min. sa rozsvieti, roztrasie a ide na 3 aj dva dni... ako sa jej chce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.