Přejít na obsah

1.4Tdi 59kW nebo 1.4 16V 55kW


zdenda12

Doporučené příspěvky

záleží od rozdielu ceny!

benzín vs diesel - každý má výhody v niečom inom. Zadal si málo údajov! Podľa kilometrového nábehu to zatial hrá na benzín.

omlouvám se - pořizovací cena při stejné výbavě cca + 10-20tisíc "ve prospěch" dieslu, a rozdíl i v najetých km, benzín se dá sehnat 30-50tisíc km, diesl někde kolem 60tisíc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pri nábehu 13tis km ročne na pohoných hmotách uišetríš u diesela cca 6tis Kč. Reálne radšej 4tis (kôli drahšej údržbe). tak si zrátaj návratnosť "traktora"

Ak je diesel lacnejší s podobnými km - to je podozrivé....alebo som to nepochopil?

Editováno: , autor: mode
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omlouvám se - pořizovací cena při stejné výbavě cca + 10-20tisíc "ve prospěch" dieslu, a rozdíl i v najetých km, benzín se dá sehnat 30-50tisíc km, diesl někde kolem 60tisíc

Já osbně mám motor viz podpis a jsem plně spokojenej (na zvuk traktora jsem si zvykl :) ) spotřeba teď přez zimu a na krátký trasy 5,8l/100km, s 1.4 16V 55kw jsem najezdil mraky km jako služebákem a taky plná spokojenost - spotřebu jsem neřešil a přesto byla pod 7l/100km....v 1.4TDi jsem se jen projel a moc se mi nezamlouvala - hlasitější a víc klepe než moje 1.9TDi - jináč se spotřebou je na tom určitě líp než 1.9.

Být tebou tak vezmu ten benzín - ta 1.4 slabší 16V je dost spolehlivej (dle mýho nejpodařenější benzín ve fabce - na služební najeto 370000km pouze běžné výměny + "dětské" nemoci podvozku) a rozhodně budeš mít možnost většího výběru...těch benzínů je mrtě ;) A jak jsi sám napsal, za míň peněz s méně najetýma km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pri nábehu 13tis km ročne na pohoných hmotách uišetríš u diesela cca 6tis Kč. Reálne radšej 4tis (kôli drahšej údržbe). tak si zrátaj návratnosť "traktora"

Ak je diesel lacnejší s podobnými km - to je podozrivé....alebo som to nepochopil?

Blbě jsem to asi :) napsal - bylo to myšleno, že diesl je cca o těch 10-20tisíc dražší..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked chces combi tak 1,4 TDi by som vyskrtol je to traktor a moc to nejde a odspodu to netaha takze ziadna pohoda 2000 ot. takze by som volil ten benzin. ale ak sa ti podari zohnat tak by som ti doporucil 1,4 16V 59kW ten ma uz aj vyssi krutak z 126Nm na 132 Nm. ale ten sa daval tusim az 2007 do combikov ale to je najrozumnejsia volba motora s 1,4 16V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houmr, tak ta v třetím odkaze je super co se výbavy týče :palec2:

Vše tu již bylo popsáno...asi by bylo rozhodující při výběru r.v., výbava, celkovej stav a pak i rozdíl v ceně. Jinak osobně jsem se vezl s tímto 1,4TDI 59kw, ten zvuk nebyl zas tak hroznej, oproti Zetoru 4011, co máme doma, zlatý :smich: Néé, jelo to hezky a myslím, že vzhledem na obsah to má i zajímavej tah a pokud by to pro TDI hrálo ve prospěch, proč ne :) Spousta lidí tu řeší návratnost, ale kolik lidí se jí v reálu při koupi auta řídí?? Kdo chce 1,9TDI, koupí si ho, i kdyby to návratný nebylo, každej upřednostňuje něco jinýho :) Hlavně se to chce s oběma motory povozit, psát si tu můžeme do alelůja, ale ty nikdy sám za sebe nebudeš vědět, co teda ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyz rozum rika TDI , tak usi aspoon moje musi v tedle kubature rict pro benzinu i kdyz sem velky fanda TDI :(ja proste to drnceni a duneni extra tohodle motoru nemuzu snest :(najezdil sem s 51kw asi 120tis.km a nevite jak sem byl stastny kdyz sem to auto vracel a uz nikdy nevidel !!!!!ale je to muj nazor nekdo nemusi byt tak kriticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyz rozum rika TDI , tak usi aspoon moje musi v tedle kubature rict pro benzinu i kdyz sem velky fanda TDI :(ja proste to drnceni a duneni extra tohodle motoru nemuzu snest :(najezdil sem s 51kw asi 120tis.km a nevite jak sem byl stastny kdyz sem to auto vracel a uz nikdy nevidel !!!!!ale je to muj nazor nekdo nemusi byt tak kriticky.

Plnej souhlas, já se teda jen krátce povozil v týhle 1,4TDi a dost mě překvapilo jak je hlasitá a jak "vybruje" volant - nemyslím si že moje 1,9 TDi je nějak "kultivované" vozítko, ale na tu 1,4ku zdaleka nemá. PS: jináč nezávazně na tom jsem se bavil s kamarádem, kterej si ji chtěl pořídit a po projetí ze stejného důvodu od koupě upustil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám motor 1.4 16 v a co se týká spotřeby,tak najedu víc km než s 1.9 od Citroenu co jsem měl předtím.Spotřeba v létě kolem 5 litrů v zimě do 6 litrů.Jezdím mimo obec do 100 km,dálnice do 120 km a v obci asi 60 km,takže žádna brzda provozu,ale taky ne divočák.A problémů co jsem měl s tím nafťakem to by bylo a hodně povídání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...