Publikováno Březen 16, 200916 r Ahoj, mám následující problém a chtěl bych vás tímto požádat o radu. Stalo se mi následující: - na cestě do německa (po dálnici) mi po sešlápnutí plynu auto nejdřív cuklo (jakoby bez výkonu), poté ale akcelerovalo normálně dál - druhý den ráno po nastartování motoru (garáž) mi při volnoběhu začaly létat otáčky - padaly pod 800 a pak zase vylétly k 1500 a zase spadly - to vše v cca 3-5 vteřinových cyklech - auto pak při přidání plynu vždy na cca 1 vteřinu ztratilo výkon, pak ale v akceleraci pokračovalo (v podstatě na všech převodech a rychlostech), žádné padání do nouzáku jak se tu popisuje při problémech s turbem Při jízdě večer domů již bylo zase vše v pořádku, i když mi přišlo, jakoby motor neměl výkon/tah jako předtím (čistě subjektivní pocit, každopádně již ale žádné cukání) nevím jestli to s tím souvisí, ale natankoval jsem v čechách u hypernovy a říkám si, jestli to nemůže být špatnou naftou. Předem díky za vaše rady, Marek
Březen 17, 200916 r Autor Zabudol si par podstatnych veci:- motorizacia - modelovy rok Je uvedeno v popisu, ale pro upresneni je to TDI/81kW/1998. marek
Březen 17, 200916 r Zkus nejakej cistic do nafty. A popripade na diagnostiku. Mohlo by to delat cerpadlo... A ona spatna nafta.
Březen 17, 200916 r Já měl stejnej problém u svoji 1.6ky. A bylo to čidlem teploty u motoru.Ukazovalo snad o 10 stupnu víc takže ted v zimě se to projevilo když to místo 0 nebo mín ukázalo nad nulou
Březen 22, 200916 r Autor Ahoj, díky za Vaše odpovědi. Jinak se startem a cukáním to po natankování jiné nafty přestalo, každopádně mi přijde, že auto má stále nižší výkon a i při 3000 ot/m je tah nic moc (oproti dřívějšku). Zkusím tam před příštím tankováním nalít ten čistič nafty. Marek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.